dat dusquote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef Frey het volgende:
Ze hadden in ieder geval van Arnie af moeten blijven. Hij is de (biologische) zoon van Robert en Laura en hij hoort nog steeds vermist te zijn.
Nee hij hoort samen met Roos, Peter Kelder en Robert een zaak op te hebben gezet in Japan en daar vrolijk verder te levenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef Frey het volgende:
Ze hadden in ieder geval van Arnie af moeten blijven. Hij is de (biologische) zoon van Robert en Laura en hij hoort nog steeds vermist te zijn.
Met zijn moeder, alhoewel ik weet nog dat ik Suzanne de laatste jaren ook een ongelooflijke zeikdoos vond gewordenquote:
Toen ze Variety begon vond ik haar al een stuk stommer omdat het afbreuk deed aan AA&Fquote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef Frey het volgende:
Ik heb me eigenlijk nooit gestoord aan Suzanne Balk. Ik vond het wel een boeiend personage, ook door haar verleden.
Misschien krijgt ie wel iets met Wiet, ben benieuwd wat Suzanne ervan zou vinden als haar zoon iets kreeg met de dochter van Frits van Houtenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
er komt toch een nieuwe jonge knul in? wie weet is het Guusje wel
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie wel iets met Wiet, ben benieuwd wat Suzanne ervan zou vinden als haar zoon iets kreeg met de dochter van Frits van Houten
Die opmerking van Ludo ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef Frey het volgende:
Marcus die Kimberly overal probeert te dumpen.
Inderdaad, Marcus: "Ik had het nog liever met een schildpad gedaan"quote:
Ik ben een begrip, hoeraquote:Op zondag 17 juli 2011 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laatste seizoen van Arnie, wel grappig overigens dat die rol zo bekend was, dat het woord 'Arnie' gewoon nu nog steeds een begrip is. Zelfs mensen die nooit gekeken hebben, weten dat Reinout Oerlemans bedoeld wordt
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, Marcus: "Ik had het nog liever met een schildpad gedaan"
Ludo: "Dat had je moeten doen, dan had ze nu tenminste een dak boven d'r hoofd gehad"
Zouden ze daarom Laura hebben uitgekozen voor die verhaallijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk om te zien dat Jette eerder een "lesbisch" personage speelde
Ik heb geen idee, maar het zal zomaar kunnenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Zouden ze daarom Laura hebben uitgekozen voor die verhaallijn?
Omg ze rooktquote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef PeterKelder het volgende:
Leuk om te zien dat Jette eerder een "lesbisch" personage speelde
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
Ik vind het machtig hoe de toren in beeld komt met van die duistere muziek.
Nice Frey!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef Frey het volgende:
Ik vind het machtig hoe de toren in beeld komt met van die duistere muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |