Ok. Naar de benen eerder of borsten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Je moet bij volleybalsters ook niet naar het gezicht kijken
Naar de kont.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ok. Naar de benen eerder of borsten?
Volleybalsters zouden wel benen moeten hebben ja. Borsten hebben topsporters sowieso niet..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ok. Naar de benen eerder of borsten?
Gelijk heb je ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar helemaal niet lelijk. Ook niet knap, gewoon, normaal. Niet iedereen is Miss.
Spannend nachtje wellicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:28 schreef marcodej het volgende:
Mart bouwt op naar een spannond avondje met Heleen.
Ook hij heeft z'n haar geblondeerd...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef sjeeledrees het volgende:
Robbie Ruygh samen met Wout Poels de proud of limburg! en let in de toekomst op Tom Dumoulin......
Nee dat is een domme vraag met een ludiek antwoord terug kaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mart: 'zitten de andere renners niet te kijken, wie is dat?'
Rob: 'jaaa ze hebben een bril op dus ik kan niet zien waar ze kijken'
Lekker zo iemand die alle vragen letterlijk neemt
Dit jaar zeker niet. Lekker zonder druk laten groeien en we zien wel waar hij eindigtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat hij nog leuke dingen gaat laten zien. Top-15 wellicht?
Dat heb ik nou altijd met die gehele rabo ploeg, maken het al jaren niet meer waar. Die Breukink is de Gullit van de wielrennerij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef Drassss het volgende:
Ik vind die Ruijgh maar als een "Jankventje" overkomen.
- Bidon moeten halen en daardoor minuten verliezen en een toppositie....
- Fransman die niet mee wilde werken en zodoende wint hij geen etappe.... Mdus
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Mart met een lege fles wijn in zijn poepert liedjes van ladida zingend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |