Negers uit de hoed, gek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh leuk, weer een documentaire over een stel kneuzen die dr niets van snappen
Dat ging over gangs in Den Haag. Denk dat je die docu bedoelt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Dit was laatst toch ook al, of ben ik nou gek?
Dat waren de blauwe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Die heetten toch ook de Bloods? Of waren dat dan de Cribs? Oh wacht ik weet het al weer, dat waren die oude gangsters.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ging over gangs in Den Haag. Denk dat je die docu bedoelt.
dat waren de crips, dit zijn de bloods (rood=bloed)quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heetten toch ook de Bloods? Of waren dat dan de Cribs?
Ja dacht ik dus ook, maar dit zijn andere brothersquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
De docu heette Crips, Strapped 'n strong. Gaat over de groep Crips.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heetten toch ook de Bloods? Of waren dat dan de Cribs?
zulke paupers zijn echt een schande voor hiphopquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zullen eens andere muziek maken dan rap
Dat ging over homoafwerkplekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Met zo een zakdoek in je broekzak ben je toch gay?
Aan de andere kant van de hoed, met blauwe zakdoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef StephanL het volgende:
Waar zijn de tegenstanders van deze gangBeetje nutteloos om een gang op te richten zonder vijandige gangs
uitlachen vooralquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Je zou die gasten toch zo door elkaar willen schudden he?
Nee, gewoon ruimen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Je zou die gasten toch zo door elkaar willen schudden he?
In Den Haag? Dat schiet opquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de hoed, met blauwe zakdoeken.
Ze zijn precies hetzelfde, hebben ze alleen zelf niet door.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef trovey het volgende:
Ik begin net te kijken....deze zijn nog treuriger dan dat zootje van die andere uitzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |