Negers uit de hoed, gek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh leuk, weer een documentaire over een stel kneuzen die dr niets van snappen
Dat ging over gangs in Den Haag. Denk dat je die docu bedoelt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Dit was laatst toch ook al, of ben ik nou gek?
Dat waren de blauwe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
Die heetten toch ook de Bloods? Of waren dat dan de Cribs? Oh wacht ik weet het al weer, dat waren die oude gangsters.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ging over gangs in Den Haag. Denk dat je die docu bedoelt.
dat waren de crips, dit zijn de bloods (rood=bloed)quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heetten toch ook de Bloods? Of waren dat dan de Cribs?
Ja dacht ik dus ook, maar dit zijn andere brothersquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef Karina het volgende:
De docu heette Crips, Strapped 'n strong. Gaat over de groep Crips.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heetten toch ook de Bloods? Of waren dat dan de Cribs?
zulke paupers zijn echt een schande voor hiphopquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze zullen eens andere muziek maken dan rap
Dat ging over homoafwerkplekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Met zo een zakdoek in je broekzak ben je toch gay?
Aan de andere kant van de hoed, met blauwe zakdoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef StephanL het volgende:
Waar zijn de tegenstanders van deze gangBeetje nutteloos om een gang op te richten zonder vijandige gangs
uitlachen vooralquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Je zou die gasten toch zo door elkaar willen schudden he?
Nee, gewoon ruimen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Je zou die gasten toch zo door elkaar willen schudden he?
In Den Haag? Dat schiet opquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de hoed, met blauwe zakdoeken.
Ze zijn precies hetzelfde, hebben ze alleen zelf niet door.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:10 schreef trovey het volgende:
Ik begin net te kijken....deze zijn nog treuriger dan dat zootje van die andere uitzending.
Ja, het is de schuld van de instanties. Natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:13 schreef Cheiron het volgende:
Wat een softe zooi zeg. 7 keer niet op komen dagen bij de reclassering en zo een softe trut die zit te hakkelen. Vindt je het gek dat die jongens er schijt aan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van de instanties. Natuurlijk.wel dat.ze nog op straat lopen dus.. Deels in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, het is de schuld van de instanties. Natuurlijk.Moet dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan die kop van die vent niet luchten of zien.
Viel mij ook op, geen domme dude op zichquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:12 schreef Specularium het volgende:
Deze thuglifert praat nog best netjes voor iemand uit een hoed.
Die zijn meestal ook echt. De kogels ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef matthijst het volgende:
Tsja, die pistolen zagen er aardig echt uit
Dat bedoel ik, dus lachen als ze je komen overvallen is vast niet hendig....quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn meestal ook echt. De kogels ook.
KFC bedoel jequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef trovey het volgende:
Ga gvd bij de Mac Donalds werken idioot.
scherpe analyses kan ie maken hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Specularium het volgende:
Dood of de gevangenis, het kan niet alle 2, daar begint het dilemma.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of dat maar blijkbaar komt het niet eens in hem op dat dat ook een mogelijkheid is.quote:
En waarom zouden ze dat doen als ze in 1 avond een paar 100 met hosselen kunnen pakken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef trovey het volgende:
Ga gvd bij de Mac Donalds werken idioot.Kun je tenminste op een normale manier je geld bij elkaar harken.
Als hij zijn leven op de rails wil krijgen dan zal hij wel moeten. Wil hij dat niet dan moet hij ook niet zitten te zeiken op de instanties en alle anderen die ze de schuld geven van hun problemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waarom zouden ze dat doen als ze in 1 avond een paar 100 met hosselen kunnen pakken?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Negers komen altijd te laat! HAHAHAHQ!!!!Q!@12
[/Raymann]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |