Bitch fight!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef MadMaster het volgende: [..] Ik meen anders ook een nieuwe naam gekregen te hebben van je. Mop vs. Joke, leek me wel wat...
Nou, je gedraagt je wel een beetje als een bitchquote:
Een beetje maar dan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je gedraagt je wel een beetje als een bitch
Ik noem dat misbruik maken de omstandigheden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
En wat betreft die cheerleader...ik zag ergens iemand die zich afvroeg of er nu ook een blinde zou gaan proberen kleiduiven te schieten en vervolgens te klagen.
Er is ook een keer een rechtzaak geweest van een man(in de VS) met Tourette, de scheldvariant, die solliciteerde bij een kleuterschool. Werd dus afgewezen om die reden. Klaagde boel aan en ka-chink!
Slimme vent
Yup, en ik hou daar niet van. Maar ik ben geneigd te zeggen dat die land er zelf om vraagtquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik noem dat misbruik maken de omstandigheden.
Zie de TT, ik weet waar ik het over heb...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik noem dat misbruik maken de omstandigheden.
Dat laatste dus...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup, en ik hou daar niet van. Maar ik ben geneigd te zeggen dat die land er zelf om vraagt
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Yup, en ik hou daar niet van. Maar ik ben geneigd te zeggen dat die land er zelf om vraagt
Correct. Dat heb je inderdaad al eens verteld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb volgens mij al eens verteld van mijn schoonzus die bij een advocatenkantoor in Ohio werkte dat de klachten over McDonald afhandelde.
Onder de $1000 aan claims werd er klakkeloos uitbetaald, anders was het te veel rompslomp...
Ja dat jurysysteem is net als communisme op papier heel mooi, maar in de praktijk een ramp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct. Dat heb je inderdaad al eens verteld.
Gelukkig hebben we in NL geen jury systeem.
Het is ook een mentaliteits kwestie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in NL geen jury systeem.
Het hangt er een beetje vanaf wie je treft maar over het algemeen zeg ik dat ze van God los zijn(ja, wat een tegenstrijd)quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Nem, hoe beoordeel jij de USA in z'n algemeen qua mentaliteit e.d.?
Jij komt er toch ook regelmatig...
Ja, ik herken wat je stelt. Ik vind alleen zelf wel dat er een grens moet zijn met ze belachelijk te maken wat dat betreftquote:
En om eerlijk te zijn, dat vind ik soms best wat griezelig, aangezien ze ook denken dat ze de 'most powerfull country in the world' zijn. En nog enger is het, omdat velen buiten de USA dat ook denken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het hangt er een beetje vanaf wie je treft maar over het algemeen zeg ik dat ze van God los zijn(ja, wat een tegenstrijd)
Met een goed rechtsysteem verliezen die advocaten dan bergen geld. Want dan kunnen ze dat niet lang volhouden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook een mentaliteits kwestie.
Zo lang je daar vanaf metersgrote billboards wordt toegeschreeuwd dat 'lawyer die en die' jouw zaak gaat regelen en winnen op 'no cure, no pay'-basis, wat heb je dan te verliezen?
Leven in de brouwerij is altijd goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik herken wat je stelt. Ik vind alleen zelf wel dat er een grens moet zijn met ze belachelijk te maken wat dat betreft
True...quote:Zoals ik al zei, hangt het wel een beetje ervan af wie je treft. En we zijn zelf natuurlijk vrij arrogant bezig
Dat zeg ik ook altijd.quote:Ik vind het een erg leuk land maar ik zou er niet zomaar kunnen wonen.
Yep, daarom kunnen ze ook die grote billboards langs de weg zetten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een goed rechtsysteem verliezen die advocaten dan bergen geld. Want dan kunnen ze dat niet lang volhouden.
Maar als je, in de usa, goed bent in het beinvloeden van een jury...........
"oh, die mevrouw is zo zielig! Haar hondje is dood omdat er niet in de handleiding stond dat ze haar hondje niet in die magnetron mocht drogen. Laten we haar 100miljoen toekennen!"
Dat is hier in de buurt.quote:DE BILT - Den Haag en omgeving was donderdag de natste regio van Nederland. Volgens voorlopige cijfers van het KNMI is er in 24 uur 70 tot 90 millimeter regen gevallen, bijna 1,5 keer de hoeveelheid van juli en augustus.
Damn you!quote:In Leeuwarden kwam de geringste hoeveelheid hemelwater naar beneden, 0,2 mm.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef wyccie het volgende:
Brrr... zielig voor die schaapjes, zo zonder verdoving. Maar ze lijken er geen last van te hebben.
'Typically, the dancing is not necessary."
[..]
Niet? Dat ruikt toch ook gewoon heel anders?
Soms denk ik dat ik het in de douche ruik en zie (vlekken op het douchegordijn).
Voortaan mijn mannenmelk dus serveren met salami en bedorven yoghurt. Eventueel kaasplankje lauwe brie er naast. Thx voor de tips.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef Soempie het volgende:
M'n reuk is niet zo geweldig, dus ik denk niet dat ik het thuis zou kunnen brengen. Misschien dat ik zou denken dat de yoghurt bedorven is.
En dat diegene het douchegordijn dan niet schoon maakt.
Beter ga je ananas eten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Voortaan mijn mannenmelk dus serveren met salami en bedorven yoghurt. Eventueel kaasplankje lauwe brie er naast. Thx voor de tips.
Ga ik ook zo doen.quote:
Ach, we houden elkaar scherp, zal ik maar zeggen...quote:MM en PS: wel lief zijn voor elkaar hoor!
De messen zijn onderhand wel vaak genoeg geslepen ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, we houden elkaar scherp, zal ik maar zeggen...
Ik denk/vind dat jullie het erger maken dan het is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De messen zijn onderhand wel vaak genoeg geslepen ja...
quote:
Blijft een verschil met die gesink, als die te hard over een verkeersdrempel heen rijdt dan zit het metaal alweer verkeerd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
"Je bent wel een bikkel hè?" "Mwoah, ik ben Sjonny." Held
Ik weet niet waar ze dat hebben gemeten maar gebaseerd op mijn eigen ervaringen van vandaag en gisteren klopt daar geen snars vanquote:
Once upon a time in the Kingdom of Heaven, God went missing for six days. Eventually, Michael the archangel found him, resting on the seventh day. He inquired of God, "Where have you been?" God sighed a deep sigh of satisfaction and proudly pointed downwards through the clouds, "Look Michael, look what I've made." Archangel Michael looked puzzled and said, "What is it?" "It's a planet," replied God, "and I've put LIFE on it. I'm going to call it Earth and it's going to be a great place of balance." "Balance?" inquired Michael, still confused.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.
De USA is een prachtig and, alleen is het wel jammer dat er Amerikanen wonen...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:03 schreef Mark het volgende:
Right back at ya!
[..]
..."What's that one?" "Ah," said God. "That's Canada, the most glorious place on Earth. There are beautiful mountains, lakes, rivers, streams and an exquisite coast-line.The people from Canada are going to be modest, intelligent, and humorous and they're going to be found travelling the world. They'll be extremely sociable, hard-working and high-achieving, and they will be known throughout the world as diplomats and carriers of peace."
Michael gasped in wonder and admiration but then proclaimed. "What about balance, God? You said there will be BALANCE!" God replied wisely. "Wait until you see the loud-mouth bastards I'm putting next to them."
't Wordt steeds erger met die reclames.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
Het is hier zonnig-edit- erger, strak blauw
Trouwens, nieuwe stap in vervelende online reclames. Wilde net een video kijken, krijg ik die Dettol-reclame. Ik denk: even wachten en verder kijken.
Is 'ie opeens interactief
Moet je een keuze maken uit 3 plaatjes en anders gaat 'ie niet verder
Uitbuiken??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook strak blauwe lucht. Vind het maar niks hoor. Van mij mag het wel herfst of winter worden.
M'n buik is nu al huge.quote:
Brazilian wax?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Wenkbrauw-bush is bijgewerkt, werd geholpen door een Braziliaanse...
Gekke plek voor make-up...quote:
Tijd voor een lipleesbroek!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook maar net wat je wilt lezen he
Ik kan me zo voorstellen dat die Braziliaanse niet alleen wenkbrauwen doet...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook maar net wat je wilt lezen he
Ik heb niks over de plek van de make-up gezegd of zelfs maar geïnsinueerd...quote:
Nou, je begon wel over de brazilian waxquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat die Braziliaanse niet alleen wenkbrauwen doet...
[..]
Ik heb niks over de plek van de make-up gezegd of zelfs maar geïnsinueerd...
Vanwege de combi 'Braziliaanse' en 'wenkbrauw-bush'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je begon wel over de brazilian wax
Dan had je nog iets over haardracht kunnen zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de combi 'Braziliaanse' en 'wenkbrauw-bush'.
Als Etc. het over een dame uit, pak 'm beet, Drachten had gehad, dan had ik die associatie waarschijnlijk niet gehad...
Haar dracht...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had je nog iets over haardracht kunnen zeggen
Je doelt op het feit dat ze zich beter over grotere economische dingen druk moeten maken?quote:
quote:Predikanten Urk keren zich tegen rockfestival
URK - Twaalf predikanten van diverse kerken op Urk hebben zich in een open brief tegen een rockfestival gekeerd, dat volgende week zaterdag op het voormalige eiland wordt gehouden. De muziek zou haaks staan op bijbelse normen en waarden.
In de brief waarschuwen de predikanten voor de invloed van de rockmuziek. ''Laten we de duivel de kans niet geven om onze jongeren weg te zuigen'', valt in het schrijven te lezen.
De predikanten hebben moeite met zowel het type muziek, als met de teksten die volgens hen niet stroken met het christelijke geloof. Ze roepen ouders op hierover met hun kinderen te praten en te bidden.
Je zou je bijna uitdossen als Satanist en daar even flink de boel op stelten gaan zetten.quote:
Hier gaat het om: http://www.zuiderzee-festival.nl/quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou je bijna uitdossen als Satanist en daar even flink de boel op stelten gaan zetten.
Hell yeah, the devil made me do it...quote:Er is een middagprogramma met muziek van verschillende bands, maar er is ook een speelterrein voor de kinderen met onder andere springkussens, attracties en er worden spelletjes voor de kleintjes georganiseerd. Op het festivalterrein zijn ook verschillende marktkramen, terrasjes en snacktentjes te vinden en voor de kleintjes popcorn en suikerspinnen die voor een goed doel worden verkocht.
daar heb je ook geen ongelijk in maar het is weer een geval van politiek die zich met de kleur van de gordijnen in de keuken bezighoudt. En het valt me op dat de PVV hier nu eenmaal vrij goed in isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je doelt op het feit dat ze zich beter over grotere economische dingen druk moeten maken?
Dat is natuurlijk onzin. Je kunt het "kleine" niet vergeten.
Daarbij hebben we hier in Nederland veel taxichauffeurs en bedrijven. En met 4500 per auto is dat een absurd grote kostenpost.
Ja, http://www.nu.nl/binnenla(...)milde-ingestort.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het noorden van het land zit zonder radio en tv na instorten tv mast Hoogersmilde?
Razende reporter Etcie kom er maar in...
Is het waar?
Nou, het nieuwe ontwerp vind ik verschrikkelijk, maar als je gewoon af en toe de frontpage naloopt, dan zie je dit soort dingen gewoon staan hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iedereen hier vindt altijd vanalles op nu.nl
ben ik de enige die de interface van nu.nl niet kan uitstaan?
ja is ook zo. Ik ben gewoon gestopt met het checken. Fok is mijn voornaamste bron voor Nederlands nieus (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het nieuwe ontwerp vind ik verschrikkelijk, maar als je gewoon af en toe de frontpage naloopt, dan zie je dit soort dingen gewoon staan hoor.
Pas als je een artikel van een paar dagen oud wilt zoeken ben je de lul.
niet zozeer voor het nieuws, maar als er echt iets gebeurd lees ik het hier en dan zoek ik feitelijke info op die andere sitesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Fok vind ik echt geen goede nieuwsbron.
Helder licht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
"Hey, X heeft zich gisteren verloofd"
- gaat 'ie trouwen dan?
Hoe is je conditietest gegaan? Wanneer had je die ook alweer?quote:
Zo, daar heb je een dagtaak aan joh.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is ook zo. Ik ben gewoon gestopt met het checken. Fok is mijn voornaamste bron voor Nederlands nieus (don't judge), als ik meer wil weten check ik parool.nl (als een goeie Amsterdamse), NOS, of de volkskrant. Internationaal cnn dagelijks en dan soms bbc of de guardian.
En voor mijn werk lees ik de papieren versies van the Galesburg Register Mail, the Peoria Journal Star en blader ik door the Wall Street Journal
dus nu.nl... is niet zo nodig meer. Keek er vroeger wel op idd
nou die papieren kranten dat doe ik één keer per week, dat is inderdaad een halve dag werk. En verder ben ik idd een beetje een nieuws addictquote:
dat mis ik dus echt nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef Soempie het volgende:
Rijles ging prut trouwens. Geen ingrepen ofzo, maar hij had overal commentaar op.
Net als in Belgie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef Etcetera het volgende:
Was er in de US niet iets dat je zonder rijbewijs mag rijden als je naast iemand zit die zelf al zolang een rijbewijs heeft?
we spelen een beetje met de regels haha en automaat ja, maar in nederland heb ik een jaar lessen gehad in een schakel auto. dus dat kan ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef Soempie het volgende:
Voor een automaat?
En je rijdt zonder rijbewijs? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Gisteren. En gehaald.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe is je conditietest gegaan? Wanneer had je die ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |