Uitbuiken??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook strak blauwe lucht. Vind het maar niks hoor. Van mij mag het wel herfst of winter worden.
M'n buik is nu al huge.quote:
Brazilian wax?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Wenkbrauw-bush is bijgewerkt, werd geholpen door een Braziliaanse...
Gekke plek voor make-up...quote:
Tijd voor een lipleesbroek!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook maar net wat je wilt lezen he
Ik kan me zo voorstellen dat die Braziliaanse niet alleen wenkbrauwen doet...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Het is ook maar net wat je wilt lezen he
Ik heb niks over de plek van de make-up gezegd of zelfs maar geïnsinueerd...quote:
Nou, je begon wel over de brazilian waxquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat die Braziliaanse niet alleen wenkbrauwen doet...
[..]
Ik heb niks over de plek van de make-up gezegd of zelfs maar geïnsinueerd...
Vanwege de combi 'Braziliaanse' en 'wenkbrauw-bush'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je begon wel over de brazilian wax
Dan had je nog iets over haardracht kunnen zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege de combi 'Braziliaanse' en 'wenkbrauw-bush'.
Als Etc. het over een dame uit, pak 'm beet, Drachten had gehad, dan had ik die associatie waarschijnlijk niet gehad...
Haar dracht...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan had je nog iets over haardracht kunnen zeggen
Je doelt op het feit dat ze zich beter over grotere economische dingen druk moeten maken?quote:
quote:Predikanten Urk keren zich tegen rockfestival
URK - Twaalf predikanten van diverse kerken op Urk hebben zich in een open brief tegen een rockfestival gekeerd, dat volgende week zaterdag op het voormalige eiland wordt gehouden. De muziek zou haaks staan op bijbelse normen en waarden.
In de brief waarschuwen de predikanten voor de invloed van de rockmuziek. ''Laten we de duivel de kans niet geven om onze jongeren weg te zuigen'', valt in het schrijven te lezen.
De predikanten hebben moeite met zowel het type muziek, als met de teksten die volgens hen niet stroken met het christelijke geloof. Ze roepen ouders op hierover met hun kinderen te praten en te bidden.
Je zou je bijna uitdossen als Satanist en daar even flink de boel op stelten gaan zetten.quote:
Hier gaat het om: http://www.zuiderzee-festival.nl/quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou je bijna uitdossen als Satanist en daar even flink de boel op stelten gaan zetten.
Hell yeah, the devil made me do it...quote:Er is een middagprogramma met muziek van verschillende bands, maar er is ook een speelterrein voor de kinderen met onder andere springkussens, attracties en er worden spelletjes voor de kleintjes georganiseerd. Op het festivalterrein zijn ook verschillende marktkramen, terrasjes en snacktentjes te vinden en voor de kleintjes popcorn en suikerspinnen die voor een goed doel worden verkocht.
daar heb je ook geen ongelijk in maar het is weer een geval van politiek die zich met de kleur van de gordijnen in de keuken bezighoudt. En het valt me op dat de PVV hier nu eenmaal vrij goed in isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je doelt op het feit dat ze zich beter over grotere economische dingen druk moeten maken?
Dat is natuurlijk onzin. Je kunt het "kleine" niet vergeten.
Daarbij hebben we hier in Nederland veel taxichauffeurs en bedrijven. En met 4500 per auto is dat een absurd grote kostenpost.
Ja, http://www.nu.nl/binnenla(...)milde-ingestort.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het noorden van het land zit zonder radio en tv na instorten tv mast Hoogersmilde?
Razende reporter Etcie kom er maar in...
Is het waar?
Nou, het nieuwe ontwerp vind ik verschrikkelijk, maar als je gewoon af en toe de frontpage naloopt, dan zie je dit soort dingen gewoon staan hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iedereen hier vindt altijd vanalles op nu.nl
ben ik de enige die de interface van nu.nl niet kan uitstaan?
ja is ook zo. Ik ben gewoon gestopt met het checken. Fok is mijn voornaamste bron voor Nederlands nieus (quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het nieuwe ontwerp vind ik verschrikkelijk, maar als je gewoon af en toe de frontpage naloopt, dan zie je dit soort dingen gewoon staan hoor.
Pas als je een artikel van een paar dagen oud wilt zoeken ben je de lul.
niet zozeer voor het nieuws, maar als er echt iets gebeurd lees ik het hier en dan zoek ik feitelijke info op die andere sitesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Fok vind ik echt geen goede nieuwsbron.
Helder licht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
"Hey, X heeft zich gisteren verloofd"
- gaat 'ie trouwen dan?
Hoe is je conditietest gegaan? Wanneer had je die ook alweer?quote:
Zo, daar heb je een dagtaak aan joh.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is ook zo. Ik ben gewoon gestopt met het checken. Fok is mijn voornaamste bron voor Nederlands nieus (don't judge), als ik meer wil weten check ik parool.nl (als een goeie Amsterdamse), NOS, of de volkskrant. Internationaal cnn dagelijks en dan soms bbc of de guardian.
En voor mijn werk lees ik de papieren versies van the Galesburg Register Mail, the Peoria Journal Star en blader ik door the Wall Street Journal
dus nu.nl... is niet zo nodig meer. Keek er vroeger wel op idd
nou die papieren kranten dat doe ik één keer per week, dat is inderdaad een halve dag werk. En verder ben ik idd een beetje een nieuws addictquote:
dat mis ik dus echt nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:53 schreef Soempie het volgende:
Rijles ging prut trouwens. Geen ingrepen ofzo, maar hij had overal commentaar op.
Net als in Belgie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef Etcetera het volgende:
Was er in de US niet iets dat je zonder rijbewijs mag rijden als je naast iemand zit die zelf al zolang een rijbewijs heeft?
we spelen een beetje met de regels haha en automaat ja, maar in nederland heb ik een jaar lessen gehad in een schakel auto. dus dat kan ik ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:03 schreef Soempie het volgende:
Voor een automaat?
En je rijdt zonder rijbewijs? Of begrijp ik het nu verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |