SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Gelijk maar gaan volgen, wel zo makkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup, volgens hun twitter-feed wel. Laatste update is van 2 uur terug.
Waarom ben je er aan begonnen dan ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef koei het volgende:
En Steam is nog steeds mn account aan het maken, en ik kan het programma niet meer gewoon afsluitenIk heb nu alweer spijt dat ik eraan begonnen ben...
wat heb je met je pc gedaan dat het zo rot werkt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef koei het volgende:
En Steam is nog steeds mn account aan het maken, en ik kan het programma niet meer gewoon afsluitenIk heb nu alweer spijt dat ik eraan begonnen ben...
niks, mn pc heeft alweer een maand of twee niet aangestaan... En met mn laptop doe ik ook niet veel meer dan eens per jaar een fotoboek in elkaar draaien en af en toe plaatjes verkleinen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef Tain het volgende:
[..]
wat heb je met je pc gedaan dat het zo rot werkt?
Op mijn eigen toestel kan het blijkbaar ook niet en weet niet of het op de tijdelijke BB wel werkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef koei het volgende:
Ik wil ook whats appMaar mijn telefoon is te slecht voor dat soort programma's
En pas in november mag ik een nieuwe uit gaan zoeken
Vaag, hier werkt steam wel gewoon zonder problemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
niks, mn pc heeft alweer een maand of twee niet aangestaan... En met mn laptop doe ik ook niet veel meer dan eens per jaar een fotoboek in elkaar draaien en af en toe plaatjes verkleinen...
qft!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Whatsapp is wel handig maar overrated, net zoals eigenlijk alles.
Zoals Rovio, de mensen achter Angry Birds, dat ze denken (en waarschijnlijk klopt het nog ook) meer waard te zijn dan de $1 miljard die PopCap waard was. Allemaal opgeblazen lucht, omdat ze 1 succesgame hebben. Fucking onzin allemaal, net als whatsapp. Het is niet bijzonder, er is niets revolutionairs aan, maar iedereen ziet het als Het Grootste Wat Maar Is.
Dat is met zo veel dingen, het is alleen wel handig soms.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Zoals Rovio, de mensen achter Angry Birds, dat ze denken (en waarschijnlijk klopt het nog ook) meer waard te zijn dan de $1 miljard die PopCap waard was. Allemaal opgeblazen lucht, omdat ze 1 succesgame hebben. Fucking onzin allemaal, net als whatsapp. Het is niet bijzonder, er is niets revolutionairs aan, maar iedereen ziet het als Het Grootste Wat Maar Is.
Vaag dat het zo rot werkt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
niks, mn pc heeft alweer een maand of twee niet aangestaan... En met mn laptop doe ik ook niet veel meer dan eens per jaar een fotoboek in elkaar draaien en af en toe plaatjes verkleinen...
Whatsapp zou zoveel beter kunnen zijn als ze een Google of een Microsoft achter zich hadden staan die goede servers voor ze zouden neerzetten. Het ligt er nu volgens mij gewoon dagelijks uit en het gaat een beetje ten onder aan zijn eigen succes.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
meh, moet blijkbaar eerst een sms versturen ofzo om het te laten werken.quote:
Je moet een SMS ontvangen met een code. Die voer je dan in WhatsApp in ter bevestiging.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, moet blijkbaar eerst een sms versturen ofzo om het te laten werken.
Je geeft je nummer op, het programma stuurt jou een sms en dan ben je klaar om te beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, moet blijkbaar eerst een sms versturen ofzo om het te laten werken.
Whatsapp ligt down ze sturen die smsjes nu nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je moet een SMS ontvangen met een code. Die voer je dan in WhatsApp in ter bevestiging.
Niks moeilijks lijkt me.
Ik kan gewoon berichten sturen via whatsapp enzo... of is dat weer een andere server ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Whatsapp ligt down ze sturen die smsjes nu niet
Hier verstuurt ie sinds een paar uur niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kan gewoon berichten sturen via whatsapp enzo... of is dat weer een andere server ofzo
Werkt nu wel inderdaad, net nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je geeft je nummer op, het programma stuurt jou een sms en dan ben je klaar om te beginnen
Werkt hier nu ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kan gewoon berichten sturen via whatsapp enzo... of is dat weer een andere server ofzo
Wel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
WAAR IS MUN HOOIVORK!?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat zijn hele moeilijke dingen, maar helaas kun je er niets aan doen. Probeer rustig aan afscheid te nemen als je weet dat ze niet lang meer te gaan heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Trusten.
Vandaag 10 minuten bij mijn oma geweest. Ze herkende zowel mij als mijn zusje niet. Daarna schoot ze in het verleden en begon ze tegen haar 'ouders' te praten dat zij er niks aan kon doen dat wij nog praten. Ze raakte zowat in paniek. Toen maar rustig weg gegaan.
Heel hard, maar zij heeft het niet lang meer te gaan. Compleet de realiteit kwijt. Het was best raar dat ik zowel toen als nu nog redelijk rustig onder ben.
Nja misschien komt het later nog dat je iets minder rustig word. Had het zelf ook 2x , zodra het dichterbij komt werd ik onrustig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Trusten.
Vandaag 10 minuten bij mijn oma geweest. Ze herkende zowel mij als mijn zusje niet. Daarna schoot ze in het verleden en begon ze tegen haar 'ouders' te praten dat zij er niks aan kon doen dat wij nog praten. Ze raakte zowat in paniek. Toen maar rustig weg gegaan.
Heel hard, maar zij heeft het niet lang meer te gaan. Compleet de realiteit kwijt. Het was best raar dat ik zowel toen als nu nog redelijk rustig onder ben.
Als ze een lang en gelukkig leven heeft gehad dan is het ook niet raar dat je er rustig onder bent. Oude mensen gaan nou eenmaal dood en gelukkig heb je lang de tijd om aan dat idee te wennen. Als je er zelf vrede mee hebt dat ze gaan, dan is er ook geen reden om er onrustig van te worden! Gewoon zorgen dat ze de laatste dagen gelukkig doorbrengt, op welke manier dat voor haar ook is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Trusten.
Ik begrijp dat je oma dementie krijgt? Het begin is altijd moeilijk, ik heb veel beginnende demente op mijn afdeling gezien en familie had altijd meer ondersteuning nodig dan de personen zelf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze is onlangs 88 geworden dus toch mooie leeftijd.
Ik heb geen idee hoelang ze nog heeft. Ik zie wel. Ik vraag mij nu meer af hoe sommige neefjes en nichtjes hiermee omgaan aangezien ze heel hard is weggegleden.
Daarnaast ik ook tijd stage gelopen waar ze ook zo'n afdeling hadden. Toen was het zwaarder voor mij omdat ik geen houdong wist te geven tegen ze, ervaring wat nu in mijn voordeel werkt
Goed trouwens dat je rustig bent geweest, want dat lijk me voor je zusje echt heel fijn! Ander zijn haar oma en haar grote broer in paniek, nu kon jij haar in ieder geval troosten als het nodig was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze is onlangs 88 geworden dus toch mooie leeftijd.
Ik heb geen idee hoelang ze nog heeft. Ik zie wel. Ik vraag mij nu meer af hoe sommige neefjes en nichtjes hiermee omgaan aangezien ze heel hard is weggegleden.
Daarnaast ik ook tijd stage gelopen waar ze ook zo'n afdeling hadden. Toen was het zwaarder voor mij omdat ik geen houdong wist te geven tegen ze, ervaring wat nu in mijn voordeel werkt
dat dus, en goedemorgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Oude mensen gaan nou eenmaal dood, geeft een heel ander gevoel als iemand jong dood gaat. Het blijft natuurlijk wel altijd erg en jammer om iemand te missen
Hell yeah!quote:
ohw...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat wordt dan een tegenvaller zaterdag!
Niet zo over Poit hè!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat wordt dan een tegenvaller zaterdag!
Haha nee sorry ik lig niet in een onderbroek en voetbal sokken te fokken (ha dat rijmt)quote:
daarom mijn post eronder ook,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee sorry ik lig niet in een onderbroek en voetbal sokken te fokken (ha dat rijmt)
Prima, want voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee sorry ik lig niet in een onderbroek en voetbal sokken te fokken (ha dat rijmt)
Lotje -1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:
quote:
We vechten het volgende week zaterdag wel uitquote:
Haha, je mag dan wel een betere conditie hebben dan ik maar als ik op je ga zitten doe je niets meer hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
We vechten het volgende week zaterdag wel uit
rawrquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, je mag dan wel een betere conditie hebben dan ik maar als ik op je ga zitten doe je niets meer hoor
Jamaar lot en ik stoeien samen dus dan red je het nooit Poitje!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, je mag dan wel een betere conditie hebben dan ik maar als ik op je ga zitten doe je niets meer hoor
en ik ben er ook niet om poit te helpen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar lot en ik stoeien samen dus dan red je het nooit Poitje!
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar voordelen inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
Ach, ik kan wat hebben.. Ben GameBabe gewend..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Dirty mind! Nou dan wens ik je veel succes zaterdag want grote kans dat Shar en ik je een beetje gaan pesten
Hmmm.. zaterdag hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Dirty mind! Nou dan wens ik je veel succes zaterdag want grote kans dat Shar en ik je een beetje gaan pesten
In de meet? Werken? Weekend?quote:
in elk geval geen zin in duidelijk zijn..quote:
Je fokt naakt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh oke..quote:
Ligt er denk aan hoe je fokken in dit geval definieertquote:
De meet obv.quote:
AMEN!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De meet obv.
Ik zie daar aangekomen mijn lieve schattige vriendinnetje zich ontpoppen tot een pseudo-lesbische diva die tesamen met Shar alle fap-fap-pics-roepende-GAM SC-fanbase een beetje het hoofd op hol zit te maken.
Zo heeft God de zaterdagmiddag niet bedoeld mensen.
Jouw God misschien niet, maar die van Poit en mij welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De meet obv.
Ik zie daar aangekomen mijn lieve schattige vriendinnetje zich ontpoppen tot een pseudo-lesbische diva die tesamen met Shar alle fap-fap-pics-roepende-GAM SC-fanbase een beetje het hoofd op hol zit te maken.
zeg mogen wij ook even, zo vaak als je ergens komt waar gamers zijn zitten er geen vrouwen tussen hoor, wij moeten toch ook aan ons trekken komen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De meet obv.
* Mday sluit zich zwijgend bij tain aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Jouw God misschien niet, maar die van Poit en mij wel
Ik wel at the moment, hihi.quote:
you are not alone hihihiquote:
naakt, waar ga je al die games laten dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
vanavond maar naar de MM. Naakt. Dan heb ik wel alle ruimte
3x killzone please!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
vanavond maar naar de MM. Naakt. Dan heb ik wel alle ruimte
Ik heb plooien zatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
naakt, waar ga je al die games laten dan?
Oh ja, die ligt er natuurlijk ook (of niet, want faalMM).quote:
He shoots, HE SCORES!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Jouw God misschien niet, maar die van Poit en mij wel
AWESOME!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering vet gedaan
dit! die pootjes zijn beetje jammer idd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
AWESOME!
Alleen die pookjes van de x360 controller vind ik niet zo nodig.
3x killzonnnnnnneeee!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef wc-eend het volgende:
Moet ik voor iemand nog games checken in Rotterdam?
Dat moet wel, anders kun je geen fighters fatsoenlijk spelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
AWESOME!
Ga je naar het centrum? Je hoeft niets voor me mee te nemen maar ik ben wel benieuwd of er nog wat is..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef wc-eend het volgende:
Moet ik voor iemand nog games checken in Rotterdam?
oh dan is er misschien al voor mij gehaaldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:33 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga morgenochtend pas of vanmiddag/vanavond als de kids vroeg opgehaald zijn...
Oh, ik rij denk vanmiddag zelf ook even langs.. Klein stukje om..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:33 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga morgenochtend pas of vanmiddag/vanavond als de kids vroeg opgehaald zijn...
True! Al zijn die pookjes, ook addons. Dus normaal zijn ze met de gewone pookjes en zonder ledsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
AWESOME!
Hebbequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True! Al zijn die pookjes, ook addons. Dus normaal zijn ze met de gewone pookjes en zonder leds
3x killzone!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, ik rij denk vanmiddag zelf ook even langs.. Klein stukje om..
3games voor 49 euquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:39 schreef Nebo het volgende:
Ik ga het voor de tigste keer vragen; wat houdt die actie bij de MM in?
3x Killzone!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:39 schreef Nebo het volgende:
Ik ga het voor de tigste keer vragen; wat houdt die actie bij de MM in?
ik sms/whatsapp/bel je wel tegen die tijdquote:
also also..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:42 schreef Mday het volgende:
godverdekutzooi klantenkaarten overtypen van mensen met analfabetistische dyslexie waardoor je geen FUK kan lezen op die kutkaarten godverdekutzooi stelletje mongollen
op de site staan ze!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:41 schreef Nebo het volgende:
Welke games allemaal dan?als LA Noir en NFS daar bij zitten mag iemand die ook wel voor mij meenemen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:41 schreef Poit het volgende:
[..]
ik sms/whatsapp/bel je wel tegen die tijd
Maak ze zelfquote:
LA Noire zit er sowieso niet bij, maar dan moet je geluk hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:41 schreef Nebo het volgende:
Welke games allemaal dan?als LA Noir en NFS daar bij zitten mag iemand die ook wel voor mij meenemen
goed... goed *diepe zucht* ik krijg er geld voor.quote:
Ik ga het proberen, ik krijg meestal vrij veel voor elkaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
LA Noire zit er sowieso niet bij, maar dan moet je geluk hebben
Hahah dat is wel erg duur ja, ik monteer wel wat stukjes scheermes op m'n pookjes en leen hem uit aan een vriend, veel goedkoper!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maak ze zelf:
http://www.gamingmodz.com(...)-360-controller.html
En 139 dollar voor die blood splatter vind ik iets te
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hahah dat is wel erg duur ja, ik monteer wel wat stukjes scheermes op m'n pookjes en leen hem uit aan een vriend, veel goedkoper!
oh jij bent ook van de bierkratjesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hahah dat is wel erg duur ja, ik monteer wel wat stukjes scheermes op m'n pookjes en leen hem uit aan een vriend, veel goedkoper!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
respect voor die kereltjes. spannend, ook, wachten tot ze het krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nden-10000-euro.html
Kijk dat is nou eens cool !
Had het filmpje al een tijdje gezien maar vind het vooral bizar hoe die eerste gast op z'n bek gaat..quote:
Die vent met die gele helm is pissed!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Had het filmpje al een tijdje gezien maar vind het vooral bizar hoe die eerste gast op z'n bek gaat..
Van mij mogen de meeste hun kleren aanhouden...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)s_with_opinions.html
Hmm
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Van mij mogen de meeste hun kleren aanhouden...
Gadver wat een lelijke buiken op die eerste foto! Ga een sporten!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)s_with_opinions.html
Hmm
quote:
Doe eens niet alsof je zo kieskeurig bent, daar trap ik heul niet inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
WATSKESMUUUUURFT!!quote:
Laat mij ook een keer een mening hebben jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je zo kieskeurig bent, daar trap ik heul niet in
Zolang je niet net als hen topless een agent te lijf gaat heb je helemaal geen mening!quote:
Been there done thatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang je niet net als hen topless een agent te lijf gaat heb je helemaal geen mening!
http://gigapica.geenstijl(...)olombian_linger.html ??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
OH NO YOU DIDN'T!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Been there done that
-edit.. Moet het een agent tijden's haar dienst zijn?
Goed bezig chick!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Blij dat ik dit weekend ook weer kan beginnen met sporten
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed bezig chick!
Ik wilde vandaag gaan hardlopen maar de manueel therapeut heeft vanmorgen mijn rug los gemaakt en mijn spieren zijn het er duidelijk mee eens!
En er dan toch nog zo goed uitzienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]arme jij!
En moet ook wel, 2 jaar nix kunnen doen
manueel therapeut? Klinkt meer als 'monteur'. Heeft ie nog vervangende onderdelen moeten bestellen of niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Goed bezig chick!
Ik wilde vandaag gaan hardlopen maar de manueel therapeut heeft vanmorgen mijn rug los gemaakt en mijn spieren zijn het er duidelijk mee eens!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En er dan toch nog zo goed uitzien
OMGquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:18 schreef Poit het volgende:
Anders ga je even met een QR code op je borst lopen...
Geanimeerde tatoeage
Dat kan ik voor je maken zonder een QR nodig te hebben, dus met elke bestaande tattooquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:18 schreef Poit het volgende:
Anders ga je even met een QR code op je borst lopen...
Geanimeerde tatoeage
Okequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef wc-eend het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik vanmiddag toch ff naar Rotterdam kan.. Ik hou jullie op de hoogte
Maar dan wordt het AR zeker..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat kan ik voor je maken zonder een QR nodig te hebben, dus met elke bestaande tattoo
Niet zo tegen Poitie!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA OKE het is wel makkelijker met een QR code, FUCK JOU POIT!
Doe dat, want dan kan ik alle loverboys inlichten dat er een nieuw vers hapje in hun stad komt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef wc-eend het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik vanmiddag toch ff naar Rotterdam kan.. Ik hou jullie op de hoogte
Zeg et em broeder!quote:
Ik sta al op de uitkijk..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Doe dat, want dan kan ik alle loverboys inlichten dat er een nieuw vers hapje in hun stad komt.
Pffffffffff ik ben een jongenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
Doe dat, want dan kan ik alle loverboys inlichten dat er een nieuw vers hapje in hun stad komt.
KOM DAN!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Pffffffffff ik ben een jongenLoverboys kunnen een stomp op hun neus van me krijgen!
Als dat kon was het te gek geweest want ik moet volgende week terug voor mijn nek, en dat gaat niet prettig worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:01 schreef Mday het volgende:
[..]
manueel therapeut? Klinkt meer als 'monteur'. Heeft ie nog vervangende onderdelen moeten bestellen of niet?
Dat geeft niet hoor jongen.. Kan je ook niets aan doen..quote:
in rotterdam doen ze daar niet zo moeilijk over, ze lopen toch altijd hand in hand ;')quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Pffffffffff ik ben een jongenLoverboys kunnen een stomp op hun neus van me krijgen!
quote:Today, I gave my boyfriend a blow job for the first time. He posted it on Facebook and can't understand why I'm angry with him. FML
Wat heb je?! iig beterschapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Net wakker, lig ziek thuis op bed.
Joh, beterschap kerel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Geen idee, heb het ijskoud zelfs met 2 extra dekens, maag rommelt en zeikt al de hele dag en ben enorm moe terwijl ik iets van 15 uur heb geslapen.quote:
Vervelend kerel.. Zit je dan met je nieuwe gamesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, heb het ijskoud zelfs met 2 extra dekens, maag rommelt en zeikt al de hele dag en ben enorm moe terwijl ik iets van 15 uur heb geslapen.
Gamen kan op mijn stoel met dekens over mij heen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Vervelend kerel.. Zit je dan met je nieuwe games
Nou lekker op bedje liggen, beetje uitrusten en na het weekend ben je weer kip lekkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee, heb het ijskoud zelfs met 2 extra dekens, maag rommelt en zeikt al de hele dag en ben enorm moe terwijl ik iets van 15 uur heb geslapen.
Ik ga zo denk nog wel even kijken.. Zoek je iets bijzonders?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Gamen kan op mijn stoel met dekens over mij heen.![]()
En wilde eigenlijk uit werk nog naar de MM
Op bed blijven liggen ben ik nu totaal zat, kan ook niet meer slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou lekker op bedje liggen, beetje uitrusten en na het weekend ben je weer kip lekker!
Wilde voor pc games gaan kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga zo denk nog wel even kijken.. Zoek je iets bijzonders?
Thanks Sharquote:
IKKE!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga zo denk nog wel even kijken.. Zoek je iets bijzonders?
quote:
Die kan ik ook wel tillen hoorquote:
Wanneer was je van plan om naar de MM te gaan dan?quote:
Thanks!!quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Een friggin' 10. Dat is lang geleden dat ik op een examen of iets dergelijks zo'n mooi cijfer heb gehaald.![]()
Gefeli Fallenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Een friggin' 10. Dat is lang geleden dat ik op een examen of iets dergelijks zo'n mooi cijfer heb gehaald.![]()
quote:
omfg nice fallenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Jij hebt ook weer een lekkere week zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Solique het volgende:
Middag
Ja poit ga es naar de MM!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Wanneer was je van plan om naar de MM te gaan dan?
Ja, gaat goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer een lekkere week zo.![]()
Beterschap kerel.
Kan ik zelfs nog bedenken strak aan de medsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
die was te flauw voor woorden maar zo had ik de zin nog niet gezien
Bekend gevoel, had ik een maand geleden ook. Beterschapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:50 schreef Solique het volgende:
pff, ben dat hele ziek zijn gedoe onderhand wel zat, daarom dat ik mijzelf eigenlijk ook nooit ziek meld tenzij echt nodig zoals nu
Voel mijzelf in ieder geval al beter dan vanmorgen toen kon ik nog geen eens mijn bed uitkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bekend gevoel, had ik een maand geleden ook. Beterschap
Uurtje of 7 vanavond, even een pilsje doen enzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Wanneer was je van plan om naar de MM te gaan dan?
Hey, doe is rustig!!quote:
ok, ik wacht wel af hoe ik mij voel straks. Misschien ga ik zelf ook nog wel even langs hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
Uurtje of 7 vanavond, even een pilsje doen enzo.
Zegt een ring iets dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:55 schreef Poit het volgende:
Hey, doe is rustig!!
I don't see a ring on my finger!!
Welke games?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:05 schreef Poit het volgende:
Hey, boys, wat is een knap videokaartje voor m'n PC?
Heb een quadcore unitje (niet te bijzonder) 4 gig intern paupergeheugen..
Zit nu een gfooooorce 9700 GT in.. Aanraders voor deze jongen zodat ik fullscreen een spel kan spelen zonder dat ik last heb van te idiote framedrops? (en een hogere resolutie van 640 x 480)
Games? Niet te bijzonder, Geen crysis 2 met alles open maar euh Starcraft 2 bijvoorbeeld op een res van 1280 x 1024.quote:
Welke aansluiting voor een videokaart in je pc? (agp, pci, pci-e)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Games? Niet te bijzonder, Geen crysis 2 met alles open maar euh Starcraft 2 bijvoorbeeld op een res van 1280 x 1024.
pciequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Welke aansluiting voor een videokaart in je pc? (agp, pci, pci-e)
Als je zaterdag op de meet komt dan gernequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:04 schreef wc-eend het volgende:
Zo onderweg naar de mediamarkt... moet ik nog naar 3x Killzone 2 kijken Shar?
Zou denk een nvidia GTX-460, 560 of ati HD6870, 6790 pakken.quote:
Alleen als je het lief vraagtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je zaterdag op de meet komt dan gerne
Mocht het daar niet liggen kan poit nog meenemen (A)
Ik ga voor je kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uhm, was dat niet killzone 3 ipv 2 zoals genoemd bij eendquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
Bwhahaha dat had ik nog niet eens gezien, het is 3x killzone 3 natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef Solique het volgende:
[..]
uhm, was dat niet killzone 3 ipv 2 zoals genoemd bij eend
3 is al maanden uitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef wc-eend het volgende:
Is 3 al uit dan... wat heb ik dan gespeeld op de E3 bij de Sony stand
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef wc-eend het volgende:
Is 3 al uit dan... wat heb ik dan gespeeld op de E3 bij de Sony stand
Hmm, die liggen wat hoger qua prijs dan ik in m'n hoofdje had zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou denk een nvidia GTX-460, 560 of ati HD6870, 6790 pakken.
Niet lief genoegquote:
Ik blijf je niet verbeteren, dingen wijs maken, hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Bwhahaha dat had ik nog niet eens gezien, het is 3x killzone 3 natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik blijf je niet verbeteren, dingen wijs maken, hoor.
Sommige dingen komen nou net niet over via teh interwebz...quote:
Welke prijscategorie dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, die liggen wat hoger qua prijs dan ik in m'n hoofdje had zitten.
Bedankt man, ik kijk er nog even naar.
Zet die spycam dan aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Sommige dingen komen nou net niet over via teh interwebz...
Ze heeft m'n trojan nog niet geinstalleerd...quote:
Speel Bejeweledquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:05 schreef Poit het volgende:
Hey, boys, wat is een knap videokaartje voor m'n PC?
Heb een quadcore unitje (niet te bijzonder) 4 gig intern paupergeheugen..
Zit nu een gfooooorce 9700 GT in.. Aanraders voor deze jongen zodat ik fullscreen een spel kan spelen zonder dat ik last heb van te idiote framedrops? (en een hogere resolutie van 640 x 480)
Tja, dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze heeft m'n trojan nog niet geinstalleerd...
Ik ga geen games spelen op m'n PC die er op m'n telefoon beter uitzienquote:
heb nog geen internet thuis dus hij is nog niet aangekomen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze heeft m'n trojan nog niet geinstalleerd...
Paas die shit gek!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, dat gaat niet werken.
Die van mij installeerde zichzelf
Op de meetquote:
Ja, dan heb ik die boobies al in het eggie gezien.. Dan hoeft het niet meerquote:
Blijft het nog een beetje spannendquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik die boobies al in het eggie gezien.. Dan hoeft het niet meer
quote:
HOORAY!quote:
Bloodhound gangquote:
JATOCH!!quote:
quote:
Dit:quote:
quote:
Ik voel mijzelf ondertussen al flink beter dus ga zo zelf nog even de MM in.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef wc-eend het volgende:
Helemaal geen killzone, aardig wat PC en verder veel DS en Kinect...
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef wc-eend het volgende:
en dat is @ centrum?quote:
Yup @ centrum... best triest aanbod...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:43 schreef Poit het volgende:
[..]
en dat is @ centrum?
-edit.. Dan bespaar ik die 50 euro maar en stop die in m'n PC VGA kaart.
In Eindhoven hadden ze eigenlijk alleen nog maar Killzone.. (al heb ik niet echt bij PS3 games gekeken) voor de 360 bijna niks meer..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:39 schreef wc-eend het volgende:
yeah, kom uit Helmond, instinctief enzeauquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat geeft niet hoor jongen.. Kan je ook niets aan doen..
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:45 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In Eindhoven hadden ze eigenlijk alleen nog maar Killzone.. (al heb ik niet echt bij PS3 games gekeken) voor de 360 bijna niks meer..
Jama ik wil killzone 3!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mjah het waren niet echt must have games ofzo..
ohquote:
Ik ga zo de MM hier in, zal kijken of hij er nog ligt.quote:
YESquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga zo de MM hier in, zal kijken of hij er nog ligt.
Ik heb killzone 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Helaas Shar, arena zou nog genoeg op voorraad moeten hebbenquote:
Oeh, da's best een kek spelletje. Al zal ik hem denk niet gaan spelen..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
We zitten nu de spullen om te ruimen waarvan mijn zusje zegt: kan weg. Zelf heb ik nu lading boeken erbijmaar de vraag voor jullie is:
Heeft er iemand behoefte aan het spel Lostmagic voor nitendoDS? Gratis ofchooguit verzendkosten of je moet naar de meet gaan ofc
Laat maar weten
Anders gooi ik hem wegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, da's best een kek spelletje. Al zal ik hem denk niet gaan spelen..
Shiiiiitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Helaas Shar, arena zou nog genoeg op voorraad moeten hebben
Welke games zoek je nog meer?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Shiiiiitdaar kom ik niet voor zondag!
Jaa, nee, da's zonde!!quote:
Ik misschien, anders morgen kijken of ik langs een MM rijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Shiiiiitdaar kom ik niet voor zondag!
Echt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets, alleen drie keer killzone 3
Het is altijd te proberenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik weet niet of dat ook kan/mag van de MM?
Dat is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaa, nee, da's zonde!!
-edit neem anders maar gewoon mee op de meet.. Als niemand anders hem wilt ontferm ik me wel over het dingie
Nice!quote:
Ik kan evt nog kijken in EHV, maar weet niet 100% zeker of er morgen heen gaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets, alleen drie keer killzone 3
Een vriendinquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Poit het volgende:
IK HEERSCH!!!!
EINDEFUCKINGLIJK is met iets gelukt waar ik al echt te lang mee bezig ben..
PIIILS!!!!
quote:
quote:
quote:
Maaaar... Neequote:
Deze toevoeging was redelijk overbodig Poit...quote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef koei het volgende:
[..]
Deze toevoeging was redelijk overbodig Poit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |