SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Gelijk maar gaan volgen, wel zo makkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Yup, volgens hun twitter-feed wel. Laatste update is van 2 uur terug.
Waarom ben je er aan begonnen dan ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef koei het volgende:
En Steam is nog steeds mn account aan het maken, en ik kan het programma niet meer gewoon afsluitenIk heb nu alweer spijt dat ik eraan begonnen ben...
wat heb je met je pc gedaan dat het zo rot werkt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef koei het volgende:
En Steam is nog steeds mn account aan het maken, en ik kan het programma niet meer gewoon afsluitenIk heb nu alweer spijt dat ik eraan begonnen ben...
niks, mn pc heeft alweer een maand of twee niet aangestaan... En met mn laptop doe ik ook niet veel meer dan eens per jaar een fotoboek in elkaar draaien en af en toe plaatjes verkleinen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef Tain het volgende:
[..]
wat heb je met je pc gedaan dat het zo rot werkt?
Op mijn eigen toestel kan het blijkbaar ook niet en weet niet of het op de tijdelijke BB wel werkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef koei het volgende:
Ik wil ook whats appMaar mijn telefoon is te slecht voor dat soort programma's
En pas in november mag ik een nieuwe uit gaan zoeken
Vaag, hier werkt steam wel gewoon zonder problemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
niks, mn pc heeft alweer een maand of twee niet aangestaan... En met mn laptop doe ik ook niet veel meer dan eens per jaar een fotoboek in elkaar draaien en af en toe plaatjes verkleinen...
qft!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Whatsapp is wel handig maar overrated, net zoals eigenlijk alles.
Zoals Rovio, de mensen achter Angry Birds, dat ze denken (en waarschijnlijk klopt het nog ook) meer waard te zijn dan de $1 miljard die PopCap waard was. Allemaal opgeblazen lucht, omdat ze 1 succesgame hebben. Fucking onzin allemaal, net als whatsapp. Het is niet bijzonder, er is niets revolutionairs aan, maar iedereen ziet het als Het Grootste Wat Maar Is.
Dat is met zo veel dingen, het is alleen wel handig soms.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Zoals Rovio, de mensen achter Angry Birds, dat ze denken (en waarschijnlijk klopt het nog ook) meer waard te zijn dan de $1 miljard die PopCap waard was. Allemaal opgeblazen lucht, omdat ze 1 succesgame hebben. Fucking onzin allemaal, net als whatsapp. Het is niet bijzonder, er is niets revolutionairs aan, maar iedereen ziet het als Het Grootste Wat Maar Is.
Vaag dat het zo rot werkt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef koei het volgende:
[..]
niks, mn pc heeft alweer een maand of twee niet aangestaan... En met mn laptop doe ik ook niet veel meer dan eens per jaar een fotoboek in elkaar draaien en af en toe plaatjes verkleinen...
Whatsapp zou zoveel beter kunnen zijn als ze een Google of een Microsoft achter zich hadden staan die goede servers voor ze zouden neerzetten. Het ligt er nu volgens mij gewoon dagelijks uit en het gaat een beetje ten onder aan zijn eigen succes.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
meh, moet blijkbaar eerst een sms versturen ofzo om het te laten werken.quote:
Je moet een SMS ontvangen met een code. Die voer je dan in WhatsApp in ter bevestiging.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, moet blijkbaar eerst een sms versturen ofzo om het te laten werken.
Je geeft je nummer op, het programma stuurt jou een sms en dan ben je klaar om te beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, moet blijkbaar eerst een sms versturen ofzo om het te laten werken.
Whatsapp ligt down ze sturen die smsjes nu nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je moet een SMS ontvangen met een code. Die voer je dan in WhatsApp in ter bevestiging.
Niks moeilijks lijkt me.
Ik kan gewoon berichten sturen via whatsapp enzo... of is dat weer een andere server ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Whatsapp ligt down ze sturen die smsjes nu niet
Hier verstuurt ie sinds een paar uur niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kan gewoon berichten sturen via whatsapp enzo... of is dat weer een andere server ofzo
Werkt nu wel inderdaad, net nog steeds niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Je geeft je nummer op, het programma stuurt jou een sms en dan ben je klaar om te beginnen
Werkt hier nu ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik kan gewoon berichten sturen via whatsapp enzo... of is dat weer een andere server ofzo
Wel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
WAAR IS MUN HOOIVORK!?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat zijn hele moeilijke dingen, maar helaas kun je er niets aan doen. Probeer rustig aan afscheid te nemen als je weet dat ze niet lang meer te gaan heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Trusten.
Vandaag 10 minuten bij mijn oma geweest. Ze herkende zowel mij als mijn zusje niet. Daarna schoot ze in het verleden en begon ze tegen haar 'ouders' te praten dat zij er niks aan kon doen dat wij nog praten. Ze raakte zowat in paniek. Toen maar rustig weg gegaan.
Heel hard, maar zij heeft het niet lang meer te gaan. Compleet de realiteit kwijt. Het was best raar dat ik zowel toen als nu nog redelijk rustig onder ben.
Nja misschien komt het later nog dat je iets minder rustig word. Had het zelf ook 2x , zodra het dichterbij komt werd ik onrustig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Trusten.
Vandaag 10 minuten bij mijn oma geweest. Ze herkende zowel mij als mijn zusje niet. Daarna schoot ze in het verleden en begon ze tegen haar 'ouders' te praten dat zij er niks aan kon doen dat wij nog praten. Ze raakte zowat in paniek. Toen maar rustig weg gegaan.
Heel hard, maar zij heeft het niet lang meer te gaan. Compleet de realiteit kwijt. Het was best raar dat ik zowel toen als nu nog redelijk rustig onder ben.
Als ze een lang en gelukkig leven heeft gehad dan is het ook niet raar dat je er rustig onder bent. Oude mensen gaan nou eenmaal dood en gelukkig heb je lang de tijd om aan dat idee te wennen. Als je er zelf vrede mee hebt dat ze gaan, dan is er ook geen reden om er onrustig van te worden! Gewoon zorgen dat ze de laatste dagen gelukkig doorbrengt, op welke manier dat voor haar ook is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
Trusten.
Ik begrijp dat je oma dementie krijgt? Het begin is altijd moeilijk, ik heb veel beginnende demente op mijn afdeling gezien en familie had altijd meer ondersteuning nodig dan de personen zelf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze is onlangs 88 geworden dus toch mooie leeftijd.
Ik heb geen idee hoelang ze nog heeft. Ik zie wel. Ik vraag mij nu meer af hoe sommige neefjes en nichtjes hiermee omgaan aangezien ze heel hard is weggegleden.
Daarnaast ik ook tijd stage gelopen waar ze ook zo'n afdeling hadden. Toen was het zwaarder voor mij omdat ik geen houdong wist te geven tegen ze, ervaring wat nu in mijn voordeel werkt
Goed trouwens dat je rustig bent geweest, want dat lijk me voor je zusje echt heel fijn! Ander zijn haar oma en haar grote broer in paniek, nu kon jij haar in ieder geval troosten als het nodig was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze is onlangs 88 geworden dus toch mooie leeftijd.
Ik heb geen idee hoelang ze nog heeft. Ik zie wel. Ik vraag mij nu meer af hoe sommige neefjes en nichtjes hiermee omgaan aangezien ze heel hard is weggegleden.
Daarnaast ik ook tijd stage gelopen waar ze ook zo'n afdeling hadden. Toen was het zwaarder voor mij omdat ik geen houdong wist te geven tegen ze, ervaring wat nu in mijn voordeel werkt
dat dus, en goedemorgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Oude mensen gaan nou eenmaal dood, geeft een heel ander gevoel als iemand jong dood gaat. Het blijft natuurlijk wel altijd erg en jammer om iemand te missen
Hell yeah!quote:
ohw...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat wordt dan een tegenvaller zaterdag!
Niet zo over Poit hè!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat wordt dan een tegenvaller zaterdag!
Haha nee sorry ik lig niet in een onderbroek en voetbal sokken te fokken (ha dat rijmt)quote:
daarom mijn post eronder ook,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee sorry ik lig niet in een onderbroek en voetbal sokken te fokken (ha dat rijmt)
Prima, want voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nee sorry ik lig niet in een onderbroek en voetbal sokken te fokken (ha dat rijmt)
Lotje -1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
quote:
quote:
We vechten het volgende week zaterdag wel uitquote:
Haha, je mag dan wel een betere conditie hebben dan ik maar als ik op je ga zitten doe je niets meer hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
We vechten het volgende week zaterdag wel uit
rawrquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, je mag dan wel een betere conditie hebben dan ik maar als ik op je ga zitten doe je niets meer hoor
Jamaar lot en ik stoeien samen dus dan red je het nooit Poitje!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, je mag dan wel een betere conditie hebben dan ik maar als ik op je ga zitten doe je niets meer hoor
en ik ben er ook niet om poit te helpen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar lot en ik stoeien samen dus dan red je het nooit Poitje!
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar voordelen inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:
Ach, ik kan wat hebben.. Ben GameBabe gewend..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Dirty mind! Nou dan wens ik je veel succes zaterdag want grote kans dat Shar en ik je een beetje gaan pesten
Hmmm.. zaterdag hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
![]()
Dirty mind! Nou dan wens ik je veel succes zaterdag want grote kans dat Shar en ik je een beetje gaan pesten
In de meet? Werken? Weekend?quote:
in elk geval geen zin in duidelijk zijn..quote:
Je fokt naakt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh oke..quote:
Ligt er denk aan hoe je fokken in dit geval definieertquote:
De meet obv.quote:
AMEN!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De meet obv.
Ik zie daar aangekomen mijn lieve schattige vriendinnetje zich ontpoppen tot een pseudo-lesbische diva die tesamen met Shar alle fap-fap-pics-roepende-GAM SC-fanbase een beetje het hoofd op hol zit te maken.
Zo heeft God de zaterdagmiddag niet bedoeld mensen.
Jouw God misschien niet, maar die van Poit en mij welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De meet obv.
Ik zie daar aangekomen mijn lieve schattige vriendinnetje zich ontpoppen tot een pseudo-lesbische diva die tesamen met Shar alle fap-fap-pics-roepende-GAM SC-fanbase een beetje het hoofd op hol zit te maken.
zeg mogen wij ook even, zo vaak als je ergens komt waar gamers zijn zitten er geen vrouwen tussen hoor, wij moeten toch ook aan ons trekken komen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De meet obv.
* Mday sluit zich zwijgend bij tain aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Jouw God misschien niet, maar die van Poit en mij wel
Ik wel at the moment, hihi.quote:
you are not alone hihihiquote:
naakt, waar ga je al die games laten dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
vanavond maar naar de MM. Naakt. Dan heb ik wel alle ruimte
3x killzone please!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:04 schreef Pheno het volgende:
vanavond maar naar de MM. Naakt. Dan heb ik wel alle ruimte
Ik heb plooien zatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:06 schreef badboynova het volgende:
[..]
naakt, waar ga je al die games laten dan?
Oh ja, die ligt er natuurlijk ook (of niet, want faalMM).quote:
He shoots, HE SCORES!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Jouw God misschien niet, maar die van Poit en mij wel
AWESOME!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tering vet gedaan
dit! die pootjes zijn beetje jammer idd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
AWESOME!
Alleen die pookjes van de x360 controller vind ik niet zo nodig.
3x killzonnnnnnneeee!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef wc-eend het volgende:
Moet ik voor iemand nog games checken in Rotterdam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |