Ik was altijd een nice guy. Vroeger deed ik eigenlijk alles fout wat ik maar fout kon doen in het versieren. Ik begreep de signalen nooit en vergat in te spelen op bepaalde dingen. En dacht toen ik m'n eerste relatie "zo, nu hebben we dat ook binnen" en ik had nooit gedacht dat er ook weleens een eind aan zou kunnen komen.
Maar ik ben gemuteerd

Eerste relatie.. bijna n jaar.. perfect.. mn best gedaan, nooit ruzie maar ff een lange afstand en toen ging ze met een ander. (beu!.. + maanden in een halve depressie)
Tweede relatie... tegenpolen precies (op de dag) een jaar..lang volgehouden met iedere dag ruzie.. beide maar in overleg beeindigt (jeu!)
Derde was een geheime relatie.. leuke meid, kende r al 3 jaar maar 't was te complex. Ze was single en wilde geen relatie maar ondertussen hadden we wel wat(verwarrend)
Toen ze dat uitmaakte (maar we elkaar gek genoeg wel op een bepaalde manier bleven zien) was ik 't wel ff beu om de nice guy te zijn en altijd mn best te doen zonder dat het zich uitbetaalde. De teller staat inmiddels op 9 vrij korte affaires waarvan ik vroeger nooit gedacht had dat 't zo makkelijk zou zijn.
Maar dat verveelt na een tijdje echt.. ik vond er in elk geval geen lol meer aan, ik miste gewoon iets. Het is een lege huls want je weet beide.. dit is voor de lol maar straks zien we elkaar misschien nooit weer. Het zijn de simpele opmerkingen die 't m doen, wat ouwehoeren zonder diepgang en je hebt er weer eentje. Een bepaald slag vrouwen valt nu eenmaal op foute mannen. Ik heb met meiden de slaapplaats gedeeld waarvan ik vroeger dacht.. "die kan ik 'nooit' krijgen, dat zijn de vrouwen voor het type bodybuilders". Superknap maar complete tegenpolen.
Maar ik ben eruit.. ik heb wel gezien dat hoe knap ook..en hoe makkelijk het ook in de praktijk gaat als je de juiste houding maar hebt.. het gras is nergens groener (ook al wilde ik dat niet echt uitvinden)
Sinds deze week iemand gevonden waarmee ik het als vanouds rustig aan gedaan heb en het lijkt z'n vruchten af te werpen. Geen geheime affaire, een goede klik, ze is bijzonder knap en slim en we hebben veel overeenkomsten. Dus na een lange 'break' ga ik maar weer eens voor het serieuzere werk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 16-07-2011 23:40:39 ]