Ach kijk al meer dan 20 jaar naar TDF's waar Nederlanders in feite geen ruk in voorstellen, dat went wel. Die paar dagsuccesjes en paar goede klassementen van Boogerd waren nou ook weer niet van het kaliber dat je mocht hopen dat het echt beter zou gaan een jaar later.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef VDBisgod het volgende:
Lachen met die gefrustreerde Nederlanders.
Het zou best kunnen dat Contador beter wordt (hoewel je in 99% van de renners die een Giro in de benen hebben voor de Tour juist ziet dat ze slechter worden naarmate de wedstrijd vordert), maar zelfs die kon in 2009 (in de vorm van zijn leven, daar komt hij nu echt niet bij in de buurt, zelfs niet als hij spectaculair verbetert) maar 1.45 op Andy terugpakken, de tijdrit dit jaar heeft een vergelijkbaar parcours, ik denk dat mannen als Evans en Contador zelfs op een goede dag niet meer dan een minuut op Andy gaan terugpakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:18 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, Wiggins is weg, maar Contador komt denk ik nog deze Tour tot een beter niveau. Of dat voldoende zal zijn om behoorlijke afstand te nemen in de tijdrit is afwachten.
Rob Ruighquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Wordt Gesink nu afgevoerd en gaan we en masse een nieuw talent ondersteunen en bombarderen tot podiumkandidaat? Steven Kruiswijk lijkt me wel een gewillig slachtoffer!
Liever niet zo maken we die mensen al dood voor ze topper kunnen worden..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Wordt Gesink nu afgevoerd en gaan we en masse een nieuw talent ondersteunen en bombarderen tot podiumkandidaat? Steven Kruiswijk lijkt me wel een gewillig slachtoffer!
Is ook zon toptalent, 28 jaar :Squote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Hoogerland natuurlijk, die is soberso beter dan Gesink. Zagen we vandaag wel.
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.quote:
Nederland kennende wel ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord die er nog in gelooft terwijl eerst iedereen hem top 3 inschatte in dit forum. In dat opzicht idd wel stil..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef TUFKAL het volgende:
Zo al 4800 Posts over deze etappe. Wat is het toch rustig hč PSV bachir?
die piekt hem precies op tijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.
Als ie courst als nu dus op de beste momenten demareren zoals een berg waar geen punten meer te verdienen zijn zie ik de toekomst met vertoruwen tegemoet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jongee, zijn beste jaren moeten nog komen. Het is een Zeeuw.
Standaard Nederlandse actie wat dat betreft, zit het even niet mee dan ben je gelijk afgeschreven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:24 schreef Falco het volgende:
Oja wie is er dan afgeschreven. Ze krijgen veel te lang krediet in mij opzicht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Standaard Nederlandse actie wat dat betreft, zit het even niet mee dan ben je gelijk afgeschreven.
Iedereen ja? Dus gemiddeld 3000 Posts gingen over Gesink top3? Troll.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gehoord die er nog in gelooft terwijl eerst iedereen hem top 3 inschatte in dit forum. In dat opzicht idd wel stil..
Haha iedereen letterlijknemen, zo autistisch als wat. en dan noem je mij een troll..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Iedereen ja? Dus gemiddeld 3000 Posts gingen over Gesink top3? Troll.
Toch wil ik het nog zien deze Tour.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:25 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat Contador beter wordt (hoewel je in 99% van de renners die een Giro in de benen hebben voor de Tour juist ziet dat ze slechter worden naarmate de wedstrijd vordert), maar zelfs die kon in 2009 (in de vorm van zijn leven, daar komt hij nu echt niet bij in de buurt, zelfs niet als hij spectaculair verbetert) maar 1.45 op Andy terugpakken, de tijdrit dit jaar heeft een vergelijkbaar parcours, ik denk dat mannen als Evans en Contador zelfs op een goede dag niet meer dan een minuut op Andy gaan terugpakken.
Soberso, is dat Duits?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
Hoogerland natuurlijk, die is soberso beter dan Gesink. Zagen we vandaag wel.
Wie krijgt teveel krediet ? Gaat over wielrennen overigens he, je lijkt me de snuggerste overigens niet (of je bent 12, kan ook natuurlijk).quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Oja wie is er dan afgeschreven. Ze krijgen veel te lang krediet in mij opzicht.
Ow dus je geeft toe dat je onzin typt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:30 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Haha iedereen letterlijknemen, zo autistisch als wat. en dan noem je mij een troll..
Hoe kan je fan zijn van Basso? Oprechte vraag hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef Ericr het volgende:
In ieder geval, BassoOok afgeschreven door velen maar zit er nu wel gewoon bij. Afwachten of hij dat volhoudt maar hij zag er sterk uit.
Nee, aangezien ik mijn mening kan funderen en er ook altijd gewoon serieuze reacties op komen, dus ik vermoed dat het in mijn geval niet wordt gezien als trollen, wat logisch is, aangezien ik geen troll ben en dus meestal kan zeggen wat ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil, zonder dat iemand daar zich aan stoort. Ik vind het gewoon "interessant" dat mensen, die een bepaald gedrag vertonen, anderen er (zelfs enigszins geďrriteerd) op gaan aanspreken dat ze hetzelfde doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zit het zo diep dan die frustratie dat je geen opmerking mag maken over de geestelijke gesteldheid van Gesink zonder dat er reacties op komen? Het is en blijft een forum en reacties (positief of negatief) zijn altijd te verwachten, tegenwoordig dan vooral troll-reacties.
Hij had wel hoger gestaan als ie geen lekke band(en) had gehad denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef BechirPSV het volgende:
31. VELITS Peter 179 HTC - HIGHROAD 6h 05' 30" + 04' 15"
Knap hersteld, die wijsneus student bij Mart had hem als 1 gestipt
Ik zal t voor jouw herformuleren. Alle De meeste mensen titpe gesink in top 3.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ow dus je geeft toe dat je onzin typt?
De meeste? Jij gaat dat bewijs zelf maar eens aanleveren, je bent overtuigt...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Ik zal t voor jouw herformuleren. Alle De meeste mensen titpe gesink in top 3.
En kijk de oude topics maar eens terug
Hij rijdt misschien saai maar ik heb al jaren een zwak voor hem, 1 van mijn vogels heet zelfs Basso (beestje is nu 7)quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hoe kan je fan zijn van Basso? Oprechte vraag hoor.
Ja dat zal idd wel. Hij loste vrij vroeg maar kwam toch op 4 minuten binnen, dan kan je geod tempo rijden bergop.. Goede renner daar niet van. ALeen hoe kom j erbij hem als titelkandidat te zienquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hij had wel hoger gestaan als ie geen lekke band(en) had gehad denk ik
De meeste mensen hoopte op top 3, da's wat anders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Oke Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij rijdt misschien saai maar ik heb al jaren een zwak voor hem, 1 van mijn vogels heet zelfs Basso (beestje is nu 7)In Wateringen 2009 nog een handtekening van hem gekregen, toen bijna niemand hem zag staan vlak nadat hij terugkwam van zijn dopingschorsing. Basso heeft een bepaalde klasse die ik kan waarderen en ook een instelling die gewoon zeer professioneel is.
Duidelijk maar maak dan ook het onderscheid tussen de reacties op de trollen en degenen die serieus reageren. Als je op onderbouwde wijze vraagtekens zet bij het falen van Gesink is dat wel iets anders dan het standaard getroll waar deze sectie door geplaagd wordt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik mijn mening kan funderen en er ook altijd gewoon serieuze reacties op komen, dus ik vermoed dat het in mijn geval niet wordt gezien als trollen, wat logisch is, aangezien ik geen troll ben en dus meestal kan zeggen wat ik wil, waar ik wil en wanneer ik wil, zonder dat iemand daar zich aan stoort. Ik vind het gewoon "interessant" dat mensen, die een bepaald gedrag vertonen, anderen er (zelfs enigszins geďrriteerd) op gaan aanspreken dat ze hetzelfde doen.
Ik erger me niet zozeer aan trolls, eerder aan hypocrisie. En zelfs dan is het niet eens zo dat ik me er echt aan stoor, ik wijs er gewoon op.
en wat is er mis met een beetje chauvinisme. Wees blij dat wielrennen leeft! (vergelijkbaar met het barny effect)quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De meeste mensen hoopte op top 3, da's wat anders.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:38 schreef Nober het volgende:
[..]
De meeste mensen hoopte op top 3, da's wat anders.
Oh en Basso (de vogel) is de beul qua formaat van de kooi. Heb ook nog Pantani wat een beetje het sukkeltje van de kooi is. Volgens mij moet ik Pantani toch wat meer CERA voeren voortaan.quote:
Gesink in goede doen is ook in staat om top 3 te rijden (en zeker top5). Alleen heeft het hem in de tour eigenlijk nog nooit echt mee gezeten. Geduld; Gesink zn tijd komt nog wel... Hij is nog steeds vrij jong en heeft nog steeds groei-potentie. Volgend jaar of het jaar daarna valt een keertje wel alles op zn plek en staat hij daar wel op de Champs Elyseesquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Niks mis mee, zelfs zonder Nederlanders kijk ik de Tour...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
en wat is er mis met een beetje chauvinisme. Wees blij dat wielrennen leeft! (vergelijkbaar met het barny effect)
Dat zou ik niet doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
En nu lekker 5 volle topics doorspitten.
Kijk deze twee topcis maar eens naquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
De meeste? Jij gaat dat bewijs zelf maar eens aanleveren, je bent overtuigt...
Samenvatting:quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
En nu lekker 5 volle topics doorspitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Oh! Je komt je gram halen, zeg dat dan meteen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Kijk deze twee topcis maar eens na
Het grote Robert Gesink topic. De aanstaande Nederlandse Tour winnaar.
Robert Gesink dans Le Tour #1 - Op weg naar iets moois?
En wil je bij voorkeur de reacties van wijsneusen zoals jij die gelijk fel reageerden wanneer iemand top 5 Gesink in twijfel namen goed bekijken.. Faalhazen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Samenvatting:Je vergeet: GehahahahahasinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
En mensen die elkaar uitschelden om niets.. Troll is het FOK!-woord van dit jaarquote:
Basso heeft iets stylistisch. Moeilijk te zeggen waar hem dat in zit, maar het is een 'mooie' renner.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij rijdt misschien saai maar ik heb al jaren een zwak voor hem, 1 van mijn vogels heet zelfs Basso (beestje is nu 7)In Wateringen 2009 nog een handtekening van hem gekregen, toen bijna niemand hem zag staan vlak nadat hij terugkwam van zijn dopingschorsing. Basso heeft een bepaalde klasse die ik kan waarderen en ook een instelling die gewoon zeer professioneel is.
Als je al voelt dat het niets is dan kan je net zogoed lossen he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
gesink faalt ook wel hard. hij moest al lossen bij de sprinters_!
als ie nu gelost had bij laurens ten dam had niemand er iets van gezegd, maar dit was gewoon een schande.
Zeg t nie nog eens of je krijgt 100 gefrustreerde chauvounistische fokkers aan je broek..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
als ie nu gelost had bij laurens ten dam had niemand er iets van gezegd, maar dit was gewoon een schande.
Ik weet niet waarom ik zoveel energie in je stop, maar vooruit dan maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef BechirPSV het volgende:
[..]
Kijk deze twee topcis maar eens na
Het grote Robert Gesink topic. De aanstaande Nederlandse Tour winnaar.
Robert Gesink dans Le Tour #1 - Op weg naar iets moois?
En wil je bij voorkeur de reacties van wijsneusen zoals jij die gelijk fel reageerden wanneer iemand top 5 Gesink in twijfel namen goed bekijken.. Faalhazen
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:59 schreef tdrone het volgende:
mensen die denken dat Gesink meekan komen in de top 5
met wat geluk haalt hij de top tien. Ik denk dat hij de eerste bergetappes goed kan meekomen maar uiteindelijk de lange adem mist.
quote:
Verder spreken weinig mensen over een top3. Hoogstens wat hoop. Wederom overtuig je niet....quote:Op zondag 3 juli 2011 19:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk wel hopen tegen beter weten in maar als je naar de uitslagen van Giro, Dauphine en Zwitserland kijkt, is de vierde plek waarschijnlijk het meest haalbare gezien de explosiviteit om te demarreren, die Gesink dus gewoon niet heeft. Dus als hij de komende dagen niet al te vaak op de weg ligt te zwemmen en dus eens een keer op z'n fiets blijft zitten, want als er gevallen wordt is Gesink er wel verdacht vaak bij, dan zie ik dat wel zo gebeuren. Die VDB heeft vandaag toch een aardig tikkie gekregen en zit zich nu suf te rekenen waar hij die seconden weer terug kan pakken.
Hoera weer een n00bquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
Wat niet gaat, gaat niet heh? Dan kan je wel op je tandvlees mee gaan zitten stoempen, maar het resultaat blijft hetzelfde en je hebt jezelf dan het snot voor je ogen gereden terwijl er nog de nodige ritjes aan komen. Dan kan hij beter wachten op een dag dat hij zich wel goed voelt en een ritwinst gaan proberen te pakken om toch nog iets van de tour te maken...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Eenskijken het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |