quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denken dat Kreuziger dit doet voor het klassement
Natuurlijk niet, maar Herbert had het erover dat hij normaal podiumkandidaat was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denken dat Kreuziger dit doet voor het klassement
Waarom? Knechten voor de Schlecks en de Tour winnen, of zelf 15e worden. Lijkt me een simpele keuze.quote:
Ja ik vind dat gezoek zo'n onzin. Als hij dit niet kan volgen heeft hij hier toch niks te zoeken, we zien het dus vanzelfquote:
Ik heb het niet over Herbie, zit niet achter de TV/.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar Herbert had het erover dat hij normaal podiumkandidaat was.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
Stap maar gelijk af, op naar de Vuelta.
Dat lijkt me nu wel waarschijnlijk.quote:
Ik heb Gesink nog nooit iets speciaals zien doen in de Tour de France waar komt dat vertrouwen vandaan bij de Nederlanders?quote:
Verschilt per stream (ivm verbinding en pauzes). Ik gok dat ik inmiddels 4 minuten achterloop ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:47 schreef Hammer20 het volgende:
tussen Ned 1. en de NOS-stream zit 40 seconden.
Zesde vorig jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Gesink nog nooit iets speciaals zien doen in de Tour de France waar komt dat vertrouwen vandaan bij de Nederlanders?
6e plaats vorig jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Gesink nog nooit iets speciaals zien doen in de Tour de France waar komt dat vertrouwen vandaan bij de Nederlanders?
Lijkt mij wel, ja.quote:
Dit dacht ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Panthera. het volgende:
Ja natuurlijk Herbert hij kan weer terugkomen
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Bluurgh het volgende:
"hij kiest even voor z'n eigen tempo"
ga even voor je lol helemaal achteraan hangen
Ik heb ook geen idee hoe goed hij is. Anders ieder voor zich laten rijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wordt 'm ook niet. Bovendien heb je niks aan een 10e plaats ofzo. Gewoon voor etappes gaan.
Inderdaad. Een ritzege voor Boom of Mollema (tja) is veel interessanter dan een 8e plaats voor LL.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wordt 'm ook niet. Bovendien heb je niks aan een 10e plaats ofzo. Gewoon voor etappes gaan.
Ja hoor, lekker afzeiken weer. Die arme gast heeft gewoon te veel last van die kwak die hij maakte.quote:
Is ie opgestaan ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaagzang weer van Nelissen vanavond
Den koning van Hispanjen enzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef Nober het volgende:
Luis-Léon, doe het!!! Voor volk en Nederland.
Je kan beter Brajko bedanken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef Moonlighter het volgende:
Delahaye bedankt!! Met je kut schema's
Ik moet je teleurstellen. Danny Nelissen is hetquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is ie opgestaan ?
De nieuwe Jezus.
Jean
Doping!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Temlin is naar het ziekenhuis, hartaanval.
Klopt, Gesink heeft er gewoon geen zin in, luie draak .......quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef Ferdii het volgende:
Wat een faal van gesink en zonde van het geld van de rabo's
Dit heeft niks met een val te maken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Zijn er wel meer gevallen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker afzeiken weer. Die arme gast heeft gewoon te veel last van die kwak die hij maakte.
Ziek? Valt best mee hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:51 schreef Thomas B. het volgende:
Wel ziek wat Kreuziger doet zeg. En jammer van Gesink. Volgend jaar beter.
uiteraardquote:
Wilde het net typen ja.. Wondermiddeltje opquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef Snuf. het volgende:
Gutierrez heeft lekker een pilletje geslikt
Hij wil idd graag, maar ook als hij niet gevallen was had hij het niet geredquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Klopt, Gesink heeft er gewoon geen zin in, luie draak .......
Kom op he, Gesink wil zelf niks liever dan mee met deze mannen, maar als het niet gaat, dan gaat het niet ...
Wat een prutser, hij moet afstappen en gaan golven dat doen al die gestopte sportlui.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef Gramulanion het volgende:
Waar zijn de Gesink-trolls eigenlijk?
Wat heb ik gemist? Ben net wakker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
Er is meer aan de hand lijkt wel, vorig jaar was ie veel beterquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef Panthera. het volgende:
Gesink is het hele jaar al niet goed geweest bergop. Ook zonder val had hij het niet beter gedaan dan vorig jaar.
onzinquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef Panthera. het volgende:
Gesink is het hele jaar al niet goed geweest bergop. Ook zonder val had hij het niet beter gedaan dan vorig jaar.
Temlin is een fok! user, groot fan van Gesink.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ben net wakker.
Inderdaad, dat hij top 10 niet kan volgen okay maar hier hoort hij nog met 2 vingers in de neus bij te zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Peloton is gewoon nog groot, als je er nu niet meer bijzit, dan is er iets serieus mis.
en wat is precies je probleem?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:53 schreef Sasman het volgende:
Wacht. Na dat Gesink er nu af is gaat iedereen afvragen waar Ruigh zit
het is een slappelingquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Cootz het volgende:
Gesink rijdt beter in de zon, zei hij paar dagen geleden... Tis de schuld van het weer!!
Minder goed? Hij wordt straks nog voorbij gereden door Galimzyanovquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef Metro2005 het volgende:
Mja Gesink is misschien wat minder goed bergop.
Geraint Thomas heeft het wit virtueel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand zien of vertellen waar Taaramäe en Jeannesson zitten? Misschien dat Ruijgh die en Gesink wel voorbij gaat en de witte trui overneemt van Gesink?
zelfs als ie wat minder is zou hij nog niet gelost zijn, gewoon gevolgen van die valquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef Metro2005 het volgende:
Mja Gesink is misschien wat minder goed bergop.
Fiets het zelf eens een keer en zeg het dan nog maar een keer als je het sneller kanquote:
Klopt, maar ik denk dat die teruggehaald wordtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Geraint Thomas heeft het wit virtueel.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Sdivad het volgende:
Welke drie rijden daar nu van Leopard voorop? O'Grady, Voigt en Monfort? Zo ja, waar is Gerdemann?
OP DE FIETSquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Waar zijn TAARAMAE en JEANNESSON?
Anders is Ruight bij het bijhalen van Thomas gewoon witte trui houder.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
die ging voor het klassementquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Nober het volgende:
Tony Martin is een tijdrijder... geen klassementsman.
Zal meespelen, maar is bij lange na niet het enige.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:50 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker afzeiken weer. Die arme gast heeft gewoon te veel last van die kwak die hij maakte.
Kreuziger gaat de etappe winnen. Tenminste, als het grote geweld daarachter niet losbarst op de slotklim.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Had Martin wel langer verwacht.
Benieuwd wat Kreuziger gaat doen.
Ik kijk er nou al tegenop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Vanavond lekker 1,5 uur over Gesink praten
Misschien juist daarom?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Er stonden daar mensen met een spandoek voor Wout Poels, zouden ze weten dat hij niet meer meedoet
Serieus?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Er stonden daar mensen met een spandoek voor Wout Poels, zouden ze weten dat hij niet meer meedoet
Krijgen we dat 'mentale' verhaal weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:57 schreef Gitank2 het volgende:
Martin eraffos
En Gesink.. die gaat afstappen.
Mag overigens wel eens een cursus mentale weerbaarheid krijgen van mannen als O'grady/Vino/Cance
krijgen we anderhalf uur gejank dat hij overgewaardeerd wordt en mentaal niet goed is, blablablaquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef Ayreon84 het volgende:
Herbert haalt bij Gesinks falen steeds zijn valpartij aan, maar kan het ook zijn dat Gesink gewoon niet goed is deze tour?
Moet haast wel, zonde man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef marcodej het volgende:
Wel bijzonder pijnlijk hoe Barredo van Gesink wegsprintte... Zit wat meer achter dan die val.
Fear the beard!quote:
Zit al het hele jaar niet goed met het koppie van Gesink natuurlijkquote:
Was het niet voor Van der Poel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens mij was dat tijdens het NK al duidelijk, maarja dat mag je niet hardop zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef Ayreon84 het volgende:
Herbert haalt bij Gesinks falen steeds zijn valpartij aan, maar kan het ook zijn dat Gesink gewoon niet goed is deze tour?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Allemaal spoilers hier voor de streamers.
Dat zegt helemaal niks manquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgens mij was dat tijdens het NK al duidelijk, maarja dat mag je niet hardop zeggen.
Martin heeft teveel moeten werken in de massasprint.
Zoek naar nummer 134 en 151 zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Schlecks, Contador, Evans, Leipheimer, Basso... komt goed!?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:59 schreef TheArt het volgende:
En Vandevelde eraf.
Het lijken wel de 10 kleine negertjes.
Krijgen we die weer....quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Gesink lijkt de druk en media toch ook niet helemaal aan te kunnen.
In San Siro hebben ze een spandoek hangen mer San Marco Per Sempre.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
Hij zat al kut op zijn fiets tijdens de ploegentijdrit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niks man
Hij was toen net terug van een hoogtestage
Genoeg renners die niet meteen zo knakken wanneer ze het lastig hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Krijgen we dat 'mentale' verhaal weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |