quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denken dat Kreuziger dit doet voor het klassement
Natuurlijk niet, maar Herbert had het erover dat hij normaal podiumkandidaat was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denken dat Kreuziger dit doet voor het klassement
Waarom? Knechten voor de Schlecks en de Tour winnen, of zelf 15e worden. Lijkt me een simpele keuze.quote:
Ja ik vind dat gezoek zo'n onzin. Als hij dit niet kan volgen heeft hij hier toch niks te zoeken, we zien het dus vanzelfquote:
Ik heb het niet over Herbie, zit niet achter de TV/.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar Herbert had het erover dat hij normaal podiumkandidaat was.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Ambrosius het volgende:
Stap maar gelijk af, op naar de Vuelta.
Dat lijkt me nu wel waarschijnlijk.quote:
Ik heb Gesink nog nooit iets speciaals zien doen in de Tour de France waar komt dat vertrouwen vandaan bij de Nederlanders?quote:
Verschilt per stream (ivm verbinding en pauzes). Ik gok dat ik inmiddels 4 minuten achterloop ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:47 schreef Hammer20 het volgende:
tussen Ned 1. en de NOS-stream zit 40 seconden.
Zesde vorig jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Gesink nog nooit iets speciaals zien doen in de Tour de France waar komt dat vertrouwen vandaan bij de Nederlanders?
6e plaats vorig jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Gesink nog nooit iets speciaals zien doen in de Tour de France waar komt dat vertrouwen vandaan bij de Nederlanders?
Lijkt mij wel, ja.quote:
Dit dacht ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Panthera. het volgende:
Ja natuurlijk Herbert hij kan weer terugkomen
Ik moest ook lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef Bluurgh het volgende:
"hij kiest even voor z'n eigen tempo"
ga even voor je lol helemaal achteraan hangen
Ik heb ook geen idee hoe goed hij is. Anders ieder voor zich laten rijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wordt 'm ook niet. Bovendien heb je niks aan een 10e plaats ofzo. Gewoon voor etappes gaan.
Inderdaad. Een ritzege voor Boom of Mollema (tja) is veel interessanter dan een 8e plaats voor LL.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:49 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Wordt 'm ook niet. Bovendien heb je niks aan een 10e plaats ofzo. Gewoon voor etappes gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |