Er zitten hier wat halfies maar ja je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was dat hier ook maar in deze topicreeks
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Cootz het volgende:
Herbert ook weer he... Zich afvragen waar Gesink zit, maar dan niets zeggen als ie in beeld rijdt.
Frank heeft ook toch het geel gehad? 2008 ofzoquote:
Oh aan het begin van de etappe was het wel richting de 2 minuten volgens mijquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee joh. Ongeveer 10 tot 30 seconden.
Zat Ten Dam daarstraks niet iets voor Mollema achter in het peleton?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:40 schreef Szura het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de vorm van Ten Dam, of ie er een beetje doorheen is gekomen na die eerste dagen. Zou wel welkom zijn nu Mollema in slechte doen is en Garate naar huis.
Helemaal correct.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Frank heeft ook toch het geel gehad? 2008 ofzo
+ afstappen van Garate.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:40 schreef Szura het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de vorm van Ten Dam, of ie er een beetje doorheen is gekomen na die eerste dagen. Zou wel welkom zijn nu Mollema in slechte doen is en Garate naar huis.
Anderhalve minuut ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:38 schreef Jumparound het volgende:
hoeveel loopt de tv voor op de stream vandaag?
Ik denk dat je Tjallingii bedoelt, nr. 49. Die zat al de hele tijd te stoempen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zat Ten Dam daarstraks niet iets voor Mollema achter in het peleton?
http://gaps.letour.fr/nl.phpquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef Swomp het volgende:
Is er ergens een fatsoenlijke virtuele stand te zien ? Want die van de NOS faalt...
Je moet ergens over praten als je gebrek aan inhoudelijke kennis hebt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef Maver24 het volgende:
Ja herbert. Hij zit er nog bij. Wordt nu wel moe van herbert. Pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |