Niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij denkt dat die grapjes nog leuk zijn, niet dus
ONZ is een deurverderopquote:
Hij kan het toch proberen? En elk punt wat hij kan pakken, is winst, hoe klein de kans ook is. Maakt geen flikker uit hoeveel tijd hij vandaag gaat verliezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:33 schreef tralalala het volgende:
Waarom laat Johnny zich niet terugzakken? Dit kost toch veel meer moeite.
Zelf Fipo hunten en dan dit zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef Szura het volgende:
Echt, de chronische ziekte van Fok, KLB en ONZ, breidt zich steeds verder uit over het forum
Ik gok nog steeds op Contador.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Cootz het volgende:
Ik zet mijn centen vandaag op Kreuziger, voor de etappe en/of de bollen..
Jaja, DAM is aanwezig jongens. Kom eens met argumenten DAM.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
ONZ is een deurverderop
daar erger ik me net als jou aan. Alleen had je het met een PI aankunnen duidenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet?Ik wordt er een beetje moe van dat er 60 posts in dit topic in het begin over de Tourmalet en 20 punten gaan. Was helemaal niet grappig bedoeld, zeur.
alleen szura is een echte wielrenfan en heeft verstand itt een paar niet nader te noemen trollenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga fipo posten wanneer je het niet hebt ofzo
ik hoef het hopelijk nooit te doen ;-)quote:
Hebben renners ook last van.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef DeeBee het volgende:
Die constante diarree in deze topics...mijn god...
Dus?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wie luistert Radio Tour de France?
Die mafkees begint over 'Leopaar'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |