Ik heb het over Perez, is niet de favoriet in de kopgroep.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoogerland kan alles, die blijft me verbazen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:30 schreef alors het volgende:
Ik moet bij Movistar trouwens altijd denken aan dit bazenchanson
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:29 schreef Ericr het volgende:
Die actie van Hoogerland geeft wel aan dat hij zich redelijk goed voelt, geeft weer moraal voor de rest van de TDF.
Top nummertjequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:30 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:30 schreef alors het volgende:
Ik aan dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:30 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef Szura het volgende:
Stand groen na deze rit:
1. Cavendish 260
2. Rojas 242
3. Gilbert 234
Gilbert begint er helemaal doorheen te zakken de laatste 2 dagenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef Szura het volgende:
Stand groen na deze rit:
1. Cavendish 260
2. Rojas 242
3. Gilbert 234
Komt vooral door de tussensprint.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef kroegtijger het volgende:
t gat gaat nu al snel dicht....7"40 nog maar, wat zojuist nog 9"00 was
yupquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:32 schreef marcodej het volgende:
Hoogerland weer in het peloton neem ik aan?
Op zich niet zo vreemd.. hij is al maanden in vorm dus het houdt een keer opquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:32 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Gilbert begint er helemaal doorheen te zakken de laatste 2 dagen
Greipel wel 1ste en 2de de afgelopen twee dagen... keuze's, keuze's.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:32 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Gilbert begint er helemaal doorheen te zakken de laatste 2 dagen
Zeker waar, maar hij wilde graag 't groen naar Parijs brengen... Dat lijkt me niet meer realistischquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet zo vreemd.. hij is al maanden in vorm dus het houdt een keer op
Of de voorraad peptides begint op te raken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op zich niet zo vreemd.. hij is al maanden in vorm dus het houdt een keer op
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Voorsprong nog maar 7 min. Wordt niks met die kopgroep.
Zn laatste levering werd onderschept in Belgiëquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of de voorraad peptides begint op te raken.
Was voor eigen gebruik!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:34 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Zn laatste levering werd onderschept in België
Cancellera, en valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Lek voor Canccelara op een kut moment
Ik zat toevallig net exact hetzelfde te bedenken... Die halen nog niet eens de top van de eerste bergquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:35 schreef Ericr het volgende:
Als ze zo doorgaan is het gat gedicht op de top van die Hoerket.
aan de voet van de klim is het niet fijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cancellera, en valt wel mee hoor.
Hoe heet 'ie nou?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Cancellera, en valt wel mee hoor.
Net voor de voet, en het gaat nog totaal niet hard, dus maakt weinig uit. Zeker voor Cancellera niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aan de voet van de klim is het niet fijn
Hubba hubbaquote:
idd...quote:
Tis watquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
5 topics al voordat de eerste klim begonnen is
Inderdaad... dat scheelde niks of daar had alles en iedereen op zijn plaat gelegenquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan rijd hij straks met de bruine trui
[..]
[..]
Al een heel topic voordat de etappe begonquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:38 schreef franklop het volgende:
5 topics al voordat de eerste klim begonnen is
Wel nieuw dit, compleet nieuwe colquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:39 schreef Snuf. het volgende:
Zo verschrikkelijk smal is het ook niet hoor
Hopelijk wel, op de kaart te zien begint het peloton nu ook aan de klim of niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:39 schreef marcodej het volgende:
Duo-aanval van Ruijgh en Hoogerland straks.
Haha ik heb ze vaak lopen vervloeken als ik zag dat er weer een km met 10 % aankwamquote:
Contador blijft wel gewoon in het wiel van BMC of Leopardquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:40 schreef kroegtijger het volgende:
Rabo's rijden goed vooraanZe zijn in ieder geval scherp
Liquigas zit een beetje naar achter, BMC zit er ook goed bij net zoals leopard en Saxo is weer eens spoorloos zo te zien...
Waarschijnlijk wel, maar van zn eigen ploeg hoeft ie het tot nu toe nog niet te hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Contador blijft wel gewoon in het wiel van BMC of Leopard
Ik vond het wel leuk eigenlijk. Op de Aspin 1 bordje rechtboven je terwijl je zelf ook bij zo'n bordje reed. bij het andere bordje rijden een stel mannen en dan heb je een doel, kun je ze keihard inhalenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb ze vaak lopen vervloeken als ik zag dat er weer een km met 10 % aankwam
Die heeft 'ie juist nodig. Liefst nog eentje.quote:
Alleen maar beter als hij deze op het oog domme actie niet alleen onderneemt.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:41 schreef Almighty het volgende:
Chavanel is een leuke om mee te hebben zo op de 14e juli
Yep tenzij hij op de Tourmalet ze heeft ingehaaldquote:
Lijkt me een beste doelstelling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep tenzij hij op de Tourmalet ze heeft ingehaald
Hij kan best al één of twee koplopers op deze klim inhalen en dus al puntjes meepakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep tenzij hij op de Tourmalet ze heeft ingehaald
Niet haten op Chavanelquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:43 schreef kroegtijger het volgende:
Die fransman gaat weer alleen maar zitten linkeballen in het wiel van Johnny
quote:Iván Gutiérrez dropping from the breakaway after 4k into the climb. A hard day for him with his stomach problems. #movistarteam #TdF #en
Wat een domper zou dat zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:43 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Als straks blijkt dat Sjonnie doping heeft gebruikt dan kijk ik nooit meer de Tour
Het voordeel is dat ie een medisch attest heeft dankzij die hechtingenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:43 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Als straks blijkt dat Sjonnie doping heeft gebruikt dan kijk ik nooit meer de Tour
Zet de TV maar vast uit dan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:43 schreef LangzaamSprinten het volgende:
met Chavanel heeft ie dan nog de minst slechte fransman aan, maar ook die is niet vies van een ander het vuile werk op laten knappenquote:
Als de etappewinnaar daar toevallig geen punten pakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:44 schreef Wilskracht het volgende:
Tourmalet eerste boven is 20 punten dan houdt hij de bollen.
Niet per sequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:44 schreef Wilskracht het volgende:
Tourmalet eerste boven is 20 punten dan houdt hij de bollen.
hivemindquote:
Wie weet afgesproken werk. Kreuz helpt Sjonnie bergop, Sjonnie haalt punten. Kreuz haalt overwinningquote:
True.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat hele volk kunnen we missen zeg gvd
Een groepje vormen achter de peleton.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef rub3n het volgende:
Ik ben een TDF leek, wat is een "bus vormen"?
groep achterin de wedstrijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef rub3n het volgende:
Groep faalhazen die niet kunnen klimmen en daarom maar gezellig met anderen in een groepje naar bovenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef rub3n het volgende:
Grote groep die op achterstand binnenkomt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef rub3n het volgende:
Groot peloton van niet-klimmers die samen binnen de tijd proberen binnen te komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef rub3n het volgende:
Ik zie Erik eigenlijk wel meedoen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zou wel eens reportages van Erik Dijkstra zien bij de bergen live. Van die doldwaze gekken die meerennen met die wielrenners
Renners die gelost worden uit het peloton vormen een groepje om wat "makkelijker" de bergen over te komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef rub3n het volgende:
die hadden ze net ook al.. schiet nog niet op juistquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Half minuutje toch al voor de groep Hoogerland, gaat goed.
Ik naar zijn plasje..quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de bankrekenng van mijnheer Hoogerland aan het eind van deze maand...
Maar wel met Kreuzinger er bij die ook graag de bollentrui wil hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Staat op meer dan 50 minuten. Als ik hem was zou ik van de bollentrui mijn doel maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Ericr het volgende:
Kreuziger is wel een listige voor de bollen, zal ook iedere keer mogen gaan en hoeft in feite nergens meer te koersen verder.
Volgens mij mis ik nu iets heel spannendsquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Jawel, zit links in beeld op rij 4 ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Gesink zit niet echt op de eerste rijen volgens mij of wel?
Als je te laat binnenkomt, mag je de volgende dag niet meerijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef rub3n het volgende:
Oké! "Binnen de tijd binnenkomen", hoe zit dat precies? (als ik toch aan 't vragen ben, en me onpopulair maak)
Gesink zit goed op de 6 a 7e rijquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Gesink zit niet echt op de eerste rijen volgens mij of wel?
Die staat vooralsnog 22 punten achter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef Ericr het volgende:
[..]
Maar wel met Kreuzinger er bij die ook graag de bollentrui wil hebben.
Je moet binnen een bepaalde tijd binnenkomen, dat is een percentage bovenop de tijd van de winnaar. Anders lig je eruitquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef rub3n het volgende:
Oké! "Binnen de tijd binnenkomen", hoe zit dat precies? (als ik toch aan 't vragen ben, en me onpopulair maak)
Er is een tijdslimiet elke etappe. Je mag x procent van de snelste tijd bij je eigen tijd optellen. Daar binnen moet je finishen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef rub3n het volgende:
Die hadden ze idd gewoon laten rijdenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Vino niet meer meerijdt. Had ik wel willen zien gaan met Kreuziger, Hoogerland en Chavanel.
Er wordt dmv de tijd van de nummer 1 berekend binnen hoeveel tijd je binnen moet komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef rub3n het volgende:
uit de hele tour?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef BobW het volgende:
[..]
Je moet binnen een bepaalde tijd binnenkomen, dat is een percentage bovenop de tijd van de winnaar. Anders lig je eruit
Je moet op een bepaald percentage van de eindtijd van de winnaar finishenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef rub3n het volgende:
Had gelezen dat het ook zijn doel was nu en Kreuziger kan toch ook aardig klimmen. Die pakt nog wel een keer wat punten mee bij een aankomst bergop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Staat op meer dan 50 minuten. Als ik hem was zou ik van de bollentrui mijn doel maken.
Chavanel is bangquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef tralalala het volgende:
Die andere 2 zijn zeker super goede dalers?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Vino niet meer meerijdt. Had ik wel willen zien gaan met Kreuziger, Hoogerland en Chavanel.
Als Vino er nog was, hadden ze die niet maar zo laten rijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja Kyrienka is al te laat binnengekomen vorige week!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef rub3n het volgende:
Oef! Dat soort dingen maakt het wel extra interessant! Ik ga het vaker volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |