SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Klinkt als het perfecte voortraject voor regio journalist inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, wij deelden de brillen uit bij de ingang onderwijl we een beetje Ahoy stonden te schreeuwen. Vervolgens ging je weer met zn 2en in het hokje zitten, Nintendo spelen tot de show was afgelopen. Daarna trapte je mensen er weer uit en je ging weer Nintendo spelen, waarna we een uur later weer een show hadden. Geweldige baan.
En hier een boerenpet /> gooit ut r maar in mien jongn.quote:
Ik smiet 'm oet 't roam mien jung.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En hier een boerenpet /> gooit ut r maar in mien jongn.
Ze deden vast dat kranten rond breng 'actie spel'quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt als het perfecte voortraject voor regio journalist inderdaad.
Dat dachten ze in Vietnam ook. Daar was er een max prijs aan de rijst gekoppeld om de arme mensen te helpen. Resultaat was dat er nauwelijks rijst verbouwd werd, rijst werd geïmporteerd en boeren hun varkens rijst voerden omdat het goedkoper was dan varkensvoer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De oplichter en de sucker.
Kortom er moet een spelverdeler zijn, een 'plafond aan oplichting' overkoepeling, een max. broodprijs e.d. handhaver.
Vraag en aanbod gekken gaan maar naar de veiling.
Ja, dat klopt wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt als het perfecte voortraject voor regio journalist inderdaad.
Kan je alvast wennen aan no-brainer mensen die aan je kop zeiken.quote:
Veel ervaring met gekleurde brilletjes iddquote:
Nguyen Trung Thanh zit op een plastic krukje op de drukke Cho Mo-markt in Hanoi, met achter zich grote vaten waarin verschillende soorten rijst worden uitgestald. Hij verkoopt al tien jaar rijst, en ondanks de stijgende prijzen heeft hij niet minder klanten. “Maar de mensen klagen wel steen en been”.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Resultaat is dat Vietnam nu een van de grootste rijst exporteurs ter wereld is en het alleen daarmee al veel geld verdient.
Ach, je hoort mij niet klagen. Genoeg baantjes die stukken suffer zijn. Ik vermaak me altijd wel. Daarnaast is het een beroep waar je alle kanten mee op kunt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je alvast wennen aan no-brainer mensen die aan je kop zeiken.
Ik veroordeel niks, het kan altijd erger, zoals geen diploma hebben voor je vmbo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, je hoort mij niet klagen. Genoeg baantjes die stukken suffer zijn. Ik vermaak me altijd wel. Daarnaast is het een beroep waar je alle kanten mee op kunt.
Nou-Hou.... er was niet lang geleden een docu op 1 van de vele kanalen en wat bleek: meer dan de helft van de self-made miljonairs en miljardairs hebben niet eens de lagere school afgemaakt..!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ik veroordeel niks, het kan altijd erger, zoals geen diploma hebben voor je vmbo.
Mensen met een eigen wil kunnen niet tot een "klasse" horen, wanneer hoor je eigenlijk tot een klasse? Als je je vrijheid laat varen omdat iemand anders wil hoe jij je gedraagt? als je genoeg geld hebt of juist niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen die etiquette niet beschouwen als een buitensporig iets.
Je eet zeker ook niet van buiten naar binnen of wel?
Overigens raad ik niemand aan journalistiek te gaan studeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik veroordeel niks, het kan altijd erger, zoals geen diploma hebben voor je vmbo.
Tuurlijk wel, daar is o.a. die etiquette voor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:12 schreef betyar het volgende:
Mensen met een eigen wil kunnen niet tot een "klasse" horen,
Sowieso elke klasse als van 1 nivo zien en klaar ben je.quote:wanneer hoor je eigenlijk tot een klasse? Als je je vrijheid laat varen omdat iemand anders wil hoe jij je gedraagt? als je genoeg geld hebt of juist niet?
Vietnam was failliet geweest als ze het niet gedaan hadden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nguyen Trung Thanh zit op een plastic krukje op de drukke Cho Mo-markt in Hanoi, met achter zich grote vaten waarin verschillende soorten rijst worden uitgestald. Hij verkoopt al tien jaar rijst, en ondanks de stijgende prijzen heeft hij niet minder klanten. “Maar de mensen klagen wel steen en been”.
Er is dus regulering, en ook zij zijn de klos geweest met de internationale rijstcrisis.
Wij hebben veel water, melk, boter, kaas, en toch..... maar goed dat de grootgrutters er te veel geld voor vragen?
Geen diploma voor je vmbo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb jij dat wel gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overigens raad ik niemand aan journalistiek te gaan studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |