En daar wil je wat mee zeggenquote:
Of Taaramaequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef Panthera. het volgende:
Waarom zit heel Cofidis voorin? Willen ze Moncoutie voorin hebben?
Thomas Dekker zal nooit meer terugkeren op niveau, daar ben ik van overtuigd. Misschien wel als knecht maar dat zal vrij snel aan hem gaan knagen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:53 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik hoop dat Gesink of Thomas Dekker in de toekomst echt een keer het podium halen.
Heeft er toch nog een Fransman vOorop gereden op de 14dequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef Sdivad het volgende:
Wat is de bedoeling van dat Cofidis-treintje?
Etappe is toch nog lang genoeg?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef Szura het volgende:
Dat Cofidis hier niet meezit is een faal van de bovenste plank.
Ik heb Taaramae nog eens zien afstappen op een steile klim in Spanje. Verwacht hem niet in de top 10.quote:
aanvalsplan bereidenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef Cara het volgende:
Waar zouden GIlbert en Ruigh het de hele tijd over hebben?
Zonder gekheid, die fietsen al minstens een kwartier naast elkaar.quote:
Ik hoop het wel, maar snap dat het moeilijk voor hem wordt. Heb wel meer waardering gekregen na die mooie documentaire over hem...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Thomas Dekker zal nooit meer terugkeren op niveau, daar ben ik van overtuigd. Misschien wel als knecht maar dat zal vrij snel aan hem gaan knagen.
Gilbert wil dat Ruijgh hem helpt bij de sprint door punten te pakken dan helpt Gilbert Ruijgh in de bergen want waar moet Gilbert anders voor knechten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef Cara het volgende:
Waar zouden GIlbert en Ruigh het de hele tijd over hebben?
Ik juist minder. Walgelijk figuur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:58 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar snap dat het moeilijk voor hem wordt. Heb wel meer waardering gekregen na die mooie documentaire over hem...
Ik dacht dat het een mentaliteitsprobleem was bij hem, die hem weerhoudt nog iets neer te zetten. Weet niet of dit zo is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:58 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, maar snap dat het moeilijk voor hem wordt. Heb wel meer waardering gekregen na die mooie documentaire over hem...
Mwa, walgelijk figuur vind ik wat ver gaan, maar echt heel sympathiek kan ik hem ook niet vinden.quote:
dat praat iig al stuk makkelijker dan achter elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Zonder gekheid, die fietsen al minstens een kwartier naast elkaar.
Ik heb hem sowieso nog nooit als podiumkandidaat voor de Tour gezien, maar een paar leuke koersen moet het toch nog wel kunnen winnen. Iets semi-klassieker achtigs of een klein rondje. Als zn kop maar goed staat en daar heb ik mijn twijfels bij. Hoop het voor hem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:56 schreef Ericr het volgende:
[..]
Thomas Dekker zal nooit meer terugkeren op niveau, daar ben ik van overtuigd. Misschien wel als knecht maar dat zal vrij snel aan hem gaan knagen.
Als ze mee hadden gezeten met bijv. Moncoutié hadden ze hun airtime voor de dag al binnen, wat puntjes en centen op de cols. Hadden ze ook niet met zo'n debiel treintje vooraan in het peloton hoeven zitten.quote:
Cunego weet dat-ie net te kort komt, dus die zie ik nog wel eens in een ontsnapping oid. Met de beste mee gaat hem niet lukken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:01 schreef Sdivad het volgende:
Wat denken jullie van Cunego? Gaat 'ie gewoon weer keurig in de eerste bergrit door het ijs zakken, of doet 'ie dit keer echt mee voor top-10?
Het is pijnlijk genoeg al bijna 10 jaar geleden dat ie eens wat presteerde bergop. dusja hij gaat er door zakken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:01 schreef Sdivad het volgende:
Wat denken jullie van Cunego? Gaat 'ie gewoon weer keurig in de eerste bergrit door het ijs zakken, of doet 'ie dit keer echt mee voor top-10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |