De blauwe lijkt me prachtig bij zijn ogenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vroeg welke kleur uiltjes romper het best bij Puck zou passenIk neig naar de groene of bruine.
Ik twijfel over de maat. Niels past nog in shirts maat 86 van de H&M babymaten, maar hij moet het nog dragen in de winter. 92 Klinkt zo enorm, hij is nog lang geen 92 cm.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
De blauwe lijkt me prachtig bij zijn ogen![]()
De bruine vind ik mooi 'warm' van kleur <3
Twinks ik vind het vergelijkbaar met H&M vallen. Zweedse confectiematen dus
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:18 schreef Twinkly het volgende:
Jammer dat alles al op was, maar lief dat je hebt gekeken voor ons KD
opzich wel, maar ik moet even checken of er nog iemand eerder om die jumpsuit had gevraagd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:25 schreef Vlindur het volgende:
Maar je hebt dus wel een groene voor me?
Heus nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
opzich wel, maar ik moet even checken of er nog iemand eerder om die jumpsuit had gevraagd!
nou, ma_ma wil ze in de maat die ik heb gevonden, en dan had je linda nog die wilde een kleinere maat en keshet enzo, maar niet vindbaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef mignonne het volgende:
oh, zijn de pyjama's voor Elin of had iemand die al besteld?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
onee! jij mag m gewoon, ik stelde gisteren al voor er 1 voor je te halen
dus ja
Whahaha de afbeelding is vet cool! Maar ik vind die kleuren allemaal zo hard... zo eh knallend ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:44 schreef Twinkly het volgende:
Ik ben al klaar met uitzoeken, twijfel alleen over die joggingbroek. Die vind ik zo leuk, maar die draagt hij vast bijna niet...
Poppejans, deze dan
[ afbeelding ]
Bedankt KD!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nou, ma_ma wil ze in de maat die ik heb gevonden, en dan had je linda nog die wilde een kleinere maat en keshet enzo, maar niet vindbaar
dus dan gaan ze naar ma_ma
of ma_ma moet het zo handig vinden om 1 pyama te nemen en een gebreide jumpsuit, want dat past namelijk wel samen door de brievenbus, 2 pyama's niet..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
het slechte nieuws is, dat de moeder van kaarrom 9 uur al bij de winkel stond..en! ze er net alweer stond! dus die heeft ook flink ingeslagen
Ik zet het als ie eruit gegroeid is gewoon weer hier te koop!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
en alles voor de jongens .. daar moeten jullie kaarr's kast voor plunderen
i know, ze had voor iets van een tientje incl 2 euro spul dus t valt idd meequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Valt best mee hoor wat ze heeft gekocht. En je moet er wel bij vertellen waarom ze er weer was!
Ze had te veel betaald en ging dat dus terugvragen en ging nog even kijken voor maat 98/104 voor Stendaarvan was niets interessants
[..]
Ik zet het als ie eruit gegroeid is gewoon weer hier te koop!
Dan was het vast niet zo leuk. En hij heeft eigenlijk wel genoeg in zijn kast hangenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i know, ze had voor iets van een tientje incl 2 euro spul dus t valt idd mee
en voor de grotere hing er zat op een andere plek maar dan voor 2,3 en 5 euro
ooo ben ik ook te laat???quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef bodpa09 het volgende:
Hoe snel kun je zijn Son?
En kan iemand Wickie bereiken?
nietsquote:
hier lag in de winkel dus het eerste deel alquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:21 schreef bitterend het volgende:
Wanneer komt de herfst/winter collectie trouwens naar de H&M? op de website zie ik nog steeds zomer uitverkoop
noes! ze hebben ons doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef Poppedein het volgende:
Oh ff nazoeken dan, ik heb al 3x wat besteld bij Lindex en nog nooit verzendkosten betaald! (laatste keer was uhh weekje of 5-6 geleden?)
Edit..ik heb nu wat voor 50 en later voor 100 euro in mn karretje gegooid en in beide gevallen ging het er inderdaad niet af...raar! Dan is t gebeurd met t gratis verzenden boven 50 euro dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik vind hem ook leuk! Maar ook te duur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:24 schreef ymme het volgende:
Ik vind deze echt leuk.
Ik zie ons al helemaal in regen lopen
[ afbeelding ]
Ja het moet online!! vanuit onder de dekens shoppenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hier lag in de winkel dus het eerste deel alwaren best leuke dingen bij....
(vind ook dat ze nu snel alles online moeten zetten)
ik heb er net 3 voor polle bij de H&M gekocht, voor 4,95 pstk en ook een zwart vestje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Bodpa, dat overleef ik hoor, dat die romper er niet meer is. Fijn dat het gelukt is.
En echt, dat ze daar gewoon zwarte rompers voor normale prijzen hebben. Zie die hier maar eens te scoren...
Nou ja, een leuke goedkopere heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk! Maar ook te duur.
Oh wat snel. Gaafquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef Poppedein het volgende:
ohhh becky
Ymme, ik heb t 2x binnen 2 dagen en 1x na 3 dagen binnengekregen, heeeel erg snel in ieder geval!
ik ook bij elin!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef mefke79 het volgende:
KD, echt?
O, bij Driekus heb ik me toen rot gezocht
oh, werkelijk? ik was van de week nog en toen heb ik de laatste zwarte langemouw romper maat 80 snel meegenomen. vind zwart een hele fijne basic romper, naast witquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ook bij elin!!
nu liggen er zwarte broekjes, leggings, vestjes, rompers, mutsjes..allemaal zwart!
en! ook grotere maten
Ik heb 2 paar, die ze nu past zijn eigenlijk voor jommes, maa ik vind ze zo stoer staan.. en ben bang dat ze toch doorgeschoven worden naar Polle, t andere paar dat ik voor r heb zijn nog een maat te groot, maar wel erg meisjes..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef oeke het volgende:
KD, ik ben jaloers op je clics! Als ze niet meer passen....
Ik vind spijkerbroekjes nu ook erg leuk bij Ko, daarvoor vond ik het maar zozo.
Gut gut, ik hield die korte broek en die harembroek even voor hem en het is nog veel te groot allemaal.
Claudia, hij heeft Ivan's spijkerbroekje aan en het zit wat skinny, maar wel helemaal goed. Ik zal straks eens een fotootje proberen te maken!
u riep? ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar, die ze nu past zijn eigenlijk voor jommes, maa ik vind ze zo stoer staan.. en ben bang dat ze toch doorgeschoven worden naar Polle, t andere paar dat ik voor r heb zijn nog een maat te groot, maar wel erg meisjes..
Ja dan heeft ze er niets meer aan, wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
enne , je mag ze best overnemen hoor, als ze Elin te klein zijn!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja dan heeft ze er niets meer aan, wel?
Lees dit nu pas.. stomme internetstoring hierquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
dus eigenlijk
: voor ma_ma heb ik een bruin jumpsuitje voor mevrouwtje theelepel een bruin jumpsuitje (helaas wel mt 62)
en de pyama's tsja, ik weet niet of linda een 98/104 wil? anders heb ik er 2 voor ma_ma
bodpa, er hingen wel shirt van natuurmonumenten, voor 5 euro, maar wist niet of je dat ook okay vond? anders kan ik morgen nog ff gaan (eventueel ook voor pyama's voor lotte van mrien, want de grotere maatjes vulde ze nog aan, ook 2 euro)
en alles voor de jongens .. daar moeten jullie kaarr's kast voor plunderen
voor elin is t nu nog aan de grotere kant, dus ik denk 2.5/3 jaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lees dit nu pas.. stomme internetstoring hier![]()
Wanneer past een kindje in 98/104? Wie doet er een gok voor me?
Ow, als je er nog komt morgen, dan graag! Dan maat 110/116, moet vast passen in de winterquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
anders kan ik morgen nog ff gaan (eventueel ook voor pyama's voor lotte van mrien, want de grotere maatjes vulde ze nog aan, ook 2 euro)
Busha, het is Chinees en alleen te krijgen via Ebay. Ik wil er nog wel twee maar kan er nu alleen per 4 kopen zag ik dus als iemand anders ook nog wil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Twinkly het volgende:
Leuke dingen oeke, naar die maillot ga ik morgen ook op zoek!
Wat leuk DML!Welk merk is dat?
Dat is de achterkant en dat is de ruimte voor de luierquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef ymme het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is die zak aan de voorkant dan?
die is ook lekker jongensachtigquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is de achterkant en dat is de ruimte voor de luier![]()
Spewey, wel een tijdje hoor. 1,5 week?
B2 wil ik ook nog graag Son
Die invoerrechten moest ik betalen toen het pakket afgeleverd werd. Dit is dan omdat de douane het pakketje onderschept heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:39 schreef ymme het volgende:
Ik heb er zojuist een besteld voor een vriendin.
En ik moest dit betalen:
Je betaling van AU $4,79 is verwerkt door PayPal. Binnenkort ontvang je per e-mail een betalingsbewijs.
Dit is de eerste keer (was ook een uitprobeer sessie) dat ik iets via Ebay koop.
Hoeveel is 4,79 is euro eigenlijk? Ik heb dus niets gelezen over 7 euro extra...
Voor mij graag F3 en G4 in de grootste maat die 95.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zie ze per 6 zonder verzendkosten. Ik denk dat ik daar voor ga dan. Dan komen ze in verschillende pakketjes. Minder kans op gepakt te worden bij de douane![]()
Ze zijn dan wel 2,50 per stuk
Is goed wickie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef wickie het volgende:
Ik wilde alleen even posten dat ik KJ en Elmo morgen even pm met alle details voor jullie GAP bestelling.
En toen zag ik de leggings..... Help... Die wil ik!!!
quote:if you want buy different Quantity,please visit my pants
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef mignonne het volgende:
[..]ik moest lachen
chinglish
![]()
dml ik wil er ook wel, maar is het nou free shipping en dan per vier?
dat een ander die pants visit?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is nou het voordeel van samen bestellen?
Vinden jullie dat echt leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Als ik van dit plaatje uit zou gaan dan zou ik leuk vinden: B3, E2, C1, B1.
Maar ik heb net een hele stapel maillots van miss_sl over genomen, dus ik sla over.
Ik ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:15 schreef Poppejans het volgende:
Heb vandaag trouwens de bruiloft waarvoor ik laatst op kledingtips v Wolf hier vroeg.
Nou, ondanks dat we veel binnen zitten gaat de erg zomerse outfit maar niet door![]()
Heb een lange bretel spijkerbroek v hem klaarliggen en een wit blousje korte mouw met klein zakje erop. Zal nog wel foto's maken van vandaag
Ik word week van mijn leggingjongetje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind een maillot of legging echt afschuwelijk voor jongetjesen snap het ook niet. Voor onder een broek lijkt me raar want we leven niet op de Noordpool, en voor thuis eh daar heb je toch joggingbroekjes voor.
meisjeleggingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word week van mijn leggingjongetje.
[ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet of dit een joggingbroekje was van de Hema dat hem veel te strak zat, of een meisjeslegging.
zeeman, ook veel kniekousenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die leggings voor baby's wel leuk, maar eigenlijk niet meer voor mijn peuter. (Peuter, ik zei peuter).
Ik zoek wel leggings. Hoeft niet per se uni, mag best iets van een streepje of ruitje in zitten, of een leuk kantje of strikje onderaan, maar niet te druk en hysterisch eigenlijk. Iemand een goede tip waar je die in verschillende kleuren en stofjes zou kunnen kopen?
Ow ja, die pakjes, dat is wel wat. Ik zal eens naar een grotere Hema, want mijn eigen Hema heeft die wel, maar altijd net niet in de kleinere maten en wel in de grotere.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zeeman, ook veel kniekousen
en bij de hema haal ik altijd ladingen van die dunne leggings voor elin, 2 in een pakje voor 2,50 rood + roze, blauw+ donkerblauw grijs+wit, beetje hele dikke pantystof
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie mij voor vanmiddag 17.00uur een pm heeft gestuurd neem ik mee in mijn bestelling. Als je hem bij nader inzien in wilt trekken om zelf te bestellen hoor ik het ook graag uiteraard.
Nee ik bedoel van Poppedein. Zij had hem van mij. Ik was gewoon benieuwd wie hem had. Het is zo'n leuk pakje. Ik heb hem zelfs in maat68 nog gekocht daaromquote:
nee, pakje lichtblauw met streepjes van lief 'made in Holland'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van Poppedein. Zij had hem van mij. Ik was gewoon benieuwd wie hem had. Het is zo'n leuk pakje. Ik heb hem zelfs in maat68 nog gekocht daarom
Oh die was ook lief jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee, pakje lichtblauw met streepjes van lief 'made in Holland'
maarre ik heb wel een autojumpsuit, met aquablauw binnenin, van MP!
oh, ik ben ook niet gierig met foto's hoor, van elin heb ik er honderden her en der..echt verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh die was ook lief ja![]()
Dan hebben we het vast over dezelfde jumpsuit. Leuk dat Polle er ook eentje heeft dadelijk!
We willen wel foto's hoor van al die stoere dingen die je voor hem gekocht hebt dus dat wordt drie keer per dag omkleden.
In deze maat heb je vast nog niet genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oh die leggingsNee, moet het niet doen, heb al teveel kleertjes
Maar ze zijn zo leuuuk
ik heb ze altijd van de hema; maillotstof; in allerlei kleurtjes, en ook te krijgen met streepjes en stipjes..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die leggings voor baby's wel leuk, maar eigenlijk niet meer voor mijn peuter. (Peuter, ik zei peuter).
Ik zoek wel leggings. Hoeft niet per se uni, mag best iets van een streepje of ruitje in zitten, of een leuk kantje of strikje onderaan, maar niet te druk en hysterisch eigenlijk. Iemand een goede tip waar je die in verschillende kleuren en stofjes zou kunnen kopen?
Ik heb net bergen kleding verkocht, maar ik heb nog steeds twee dozen vol kleding die niet meer past. Hoe kom ik er in vredesnaam aan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oh die leggingsNee, moet het niet doen, heb al teveel kleertjes
Maar ze zijn zo leuuuk
Check! Je hebt pmquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, Oeke en Wickie sturen jullie nog even een pm voor 17.00uur als jullie mee willen doen nog?
Oh, ik heb ze zelf besteld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, Oeke en Wickie sturen jullie nog even een pm voor 17.00uur als jullie mee willen doen nog?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
We zaten precies op 30 stuks dus ik heb er 20 en 10 besteld![]()
Komt neer op ¤2,22 per leggingexcl. verzendkosten binnen NL
Ik ga nu even iedereen pm-en!
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:56 schreef Twinkly het volgende:
Wow, wat een goedkope broeken! Die heb ik hier niet gevonden. die blauw geruite zomerbroek met zwart-witte band was hier 9 euro.
Waar koop je eigenlijk leuke maar niet te dure broeken vanaf maat 92? Ik vind de style broekjes die je in V&A postte erg leuk.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:14 schreef Jipster het volgende:
![]()
even vanuit la France, ik heb kleertjes gekocht in Bordeaux bij DPAM winkel.. echt een DOH momentje, na een half uur ging er een lichtje branden dat het DE winkel is waar veel van jullie weleens bestellen.
![]()
Wat een geweldige winkel, zulke leuke kleren! Ik heb een jasje, broekje en een zacht pakje gekocht
Ik heb voor Ivan ook F1 en F3. Oh, en voor Ivan én Lena heb ik G4. Dat gaat een leuke foto opleveren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef Twinkly het volgende:
Ik voor Niels F1 en F3 (volgens mij alle jongensmama's deze) en als cadeautje G5. Ik twijfelde over B3, omdat ik de print zo leuk vind, maar de kleurtjes minder.
Oh wat leukkkkk!!!!!!!!!! * TimeJumper i* TimeJumpers verliefd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb deze vandaag gekochtRegenjasje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |