u riep? ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar, die ze nu past zijn eigenlijk voor jommes, maa ik vind ze zo stoer staan.. en ben bang dat ze toch doorgeschoven worden naar Polle, t andere paar dat ik voor r heb zijn nog een maat te groot, maar wel erg meisjes..
Ja dan heeft ze er niets meer aan, wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:54 schreef Kleurdoos het volgende:
enne , je mag ze best overnemen hoor, als ze Elin te klein zijn!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:56 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja dan heeft ze er niets meer aan, wel?
Lees dit nu pas.. stomme internetstoring hierquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
dus eigenlijk
: voor ma_ma heb ik een bruin jumpsuitje voor mevrouwtje theelepel een bruin jumpsuitje (helaas wel mt 62)
en de pyama's tsja, ik weet niet of linda een 98/104 wil? anders heb ik er 2 voor ma_ma
bodpa, er hingen wel shirt van natuurmonumenten, voor 5 euro, maar wist niet of je dat ook okay vond? anders kan ik morgen nog ff gaan (eventueel ook voor pyama's voor lotte van mrien, want de grotere maatjes vulde ze nog aan, ook 2 euro)
en alles voor de jongens .. daar moeten jullie kaarr's kast voor plunderen
voor elin is t nu nog aan de grotere kant, dus ik denk 2.5/3 jaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:50 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Lees dit nu pas.. stomme internetstoring hier![]()
Wanneer past een kindje in 98/104? Wie doet er een gok voor me?
Ow, als je er nog komt morgen, dan graag! Dan maat 110/116, moet vast passen in de winterquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:22 schreef Kleurdoos het volgende:
anders kan ik morgen nog ff gaan (eventueel ook voor pyama's voor lotte van mrien, want de grotere maatjes vulde ze nog aan, ook 2 euro)
Busha, het is Chinees en alleen te krijgen via Ebay. Ik wil er nog wel twee maar kan er nu alleen per 4 kopen zag ik dus als iemand anders ook nog wil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:56 schreef Twinkly het volgende:
Leuke dingen oeke, naar die maillot ga ik morgen ook op zoek!
Wat leuk DML!Welk merk is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |