Nou ja, een leuke goedkopere heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hem ook leuk! Maar ook te duur.
Oh wat snel. Gaafquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef Poppedein het volgende:
ohhh becky
Ymme, ik heb t 2x binnen 2 dagen en 1x na 3 dagen binnengekregen, heeeel erg snel in ieder geval!
ik ook bij elin!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:56 schreef mefke79 het volgende:
KD, echt?
O, bij Driekus heb ik me toen rot gezocht
oh, werkelijk? ik was van de week nog en toen heb ik de laatste zwarte langemouw romper maat 80 snel meegenomen. vind zwart een hele fijne basic romper, naast witquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ook bij elin!!
nu liggen er zwarte broekjes, leggings, vestjes, rompers, mutsjes..allemaal zwart!
en! ook grotere maten
Ik heb 2 paar, die ze nu past zijn eigenlijk voor jommes, maa ik vind ze zo stoer staan.. en ben bang dat ze toch doorgeschoven worden naar Polle, t andere paar dat ik voor r heb zijn nog een maat te groot, maar wel erg meisjes..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef oeke het volgende:
KD, ik ben jaloers op je clics! Als ze niet meer passen....
Ik vind spijkerbroekjes nu ook erg leuk bij Ko, daarvoor vond ik het maar zozo.
Gut gut, ik hield die korte broek en die harembroek even voor hem en het is nog veel te groot allemaal.
Claudia, hij heeft Ivan's spijkerbroekje aan en het zit wat skinny, maar wel helemaal goed. Ik zal straks eens een fotootje proberen te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |