nietsquote:
hier lag in de winkel dus het eerste deel alquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:21 schreef bitterend het volgende:
Wanneer komt de herfst/winter collectie trouwens naar de H&M? op de website zie ik nog steeds zomer uitverkoop
noes! ze hebben ons doorquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef Poppedein het volgende:
Oh ff nazoeken dan, ik heb al 3x wat besteld bij Lindex en nog nooit verzendkosten betaald! (laatste keer was uhh weekje of 5-6 geleden?)
Edit..ik heb nu wat voor 50 en later voor 100 euro in mn karretje gegooid en in beide gevallen ging het er inderdaad niet af...raar! Dan is t gebeurd met t gratis verzenden boven 50 euro dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik vind hem ook leuk! Maar ook te duur.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:24 schreef ymme het volgende:
Ik vind deze echt leuk.
Ik zie ons al helemaal in regen lopen
[ afbeelding ]
Ja het moet online!! vanuit onder de dekens shoppenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hier lag in de winkel dus het eerste deel alwaren best leuke dingen bij....
(vind ook dat ze nu snel alles online moeten zetten)
ik heb er net 3 voor polle bij de H&M gekocht, voor 4,95 pstk en ook een zwart vestje!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Bodpa, dat overleef ik hoor, dat die romper er niet meer is. Fijn dat het gelukt is.
En echt, dat ze daar gewoon zwarte rompers voor normale prijzen hebben. Zie die hier maar eens te scoren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |