Vinden jullie dat echt leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Als ik van dit plaatje uit zou gaan dan zou ik leuk vinden: B3, E2, C1, B1.
Maar ik heb net een hele stapel maillots van miss_sl over genomen, dus ik sla over.
Ik ben heel benieuwd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:15 schreef Poppejans het volgende:
Heb vandaag trouwens de bruiloft waarvoor ik laatst op kledingtips v Wolf hier vroeg.
Nou, ondanks dat we veel binnen zitten gaat de erg zomerse outfit maar niet door![]()
Heb een lange bretel spijkerbroek v hem klaarliggen en een wit blousje korte mouw met klein zakje erop. Zal nog wel foto's maken van vandaag
Ik word week van mijn leggingjongetje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:11 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind een maillot of legging echt afschuwelijk voor jongetjesen snap het ook niet. Voor onder een broek lijkt me raar want we leven niet op de Noordpool, en voor thuis eh daar heb je toch joggingbroekjes voor.
meisjeleggingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik word week van mijn leggingjongetje.
[ afbeelding ]
Ik weet nog steeds niet of dit een joggingbroekje was van de Hema dat hem veel te strak zat, of een meisjeslegging.
zeeman, ook veel kniekousenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die leggings voor baby's wel leuk, maar eigenlijk niet meer voor mijn peuter. (Peuter, ik zei peuter).
Ik zoek wel leggings. Hoeft niet per se uni, mag best iets van een streepje of ruitje in zitten, of een leuk kantje of strikje onderaan, maar niet te druk en hysterisch eigenlijk. Iemand een goede tip waar je die in verschillende kleuren en stofjes zou kunnen kopen?
Ow ja, die pakjes, dat is wel wat. Ik zal eens naar een grotere Hema, want mijn eigen Hema heeft die wel, maar altijd net niet in de kleinere maten en wel in de grotere.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zeeman, ook veel kniekousen
en bij de hema haal ik altijd ladingen van die dunne leggings voor elin, 2 in een pakje voor 2,50 rood + roze, blauw+ donkerblauw grijs+wit, beetje hele dikke pantystof
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wie mij voor vanmiddag 17.00uur een pm heeft gestuurd neem ik mee in mijn bestelling. Als je hem bij nader inzien in wilt trekken om zelf te bestellen hoor ik het ook graag uiteraard.
Nee ik bedoel van Poppedein. Zij had hem van mij. Ik was gewoon benieuwd wie hem had. Het is zo'n leuk pakje. Ik heb hem zelfs in maat68 nog gekocht daaromquote:
nee, pakje lichtblauw met streepjes van lief 'made in Holland'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel van Poppedein. Zij had hem van mij. Ik was gewoon benieuwd wie hem had. Het is zo'n leuk pakje. Ik heb hem zelfs in maat68 nog gekocht daarom
Oh die was ook lief jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nee, pakje lichtblauw met streepjes van lief 'made in Holland'
maarre ik heb wel een autojumpsuit, met aquablauw binnenin, van MP!
oh, ik ben ook niet gierig met foto's hoor, van elin heb ik er honderden her en der..echt verschrikkelijk..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh die was ook lief ja![]()
Dan hebben we het vast over dezelfde jumpsuit. Leuk dat Polle er ook eentje heeft dadelijk!
We willen wel foto's hoor van al die stoere dingen die je voor hem gekocht hebt dus dat wordt drie keer per dag omkleden.
In deze maat heb je vast nog niet genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oh die leggingsNee, moet het niet doen, heb al teveel kleertjes
Maar ze zijn zo leuuuk
ik heb ze altijd van de hema; maillotstof; in allerlei kleurtjes, en ook te krijgen met streepjes en stipjes..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind die leggings voor baby's wel leuk, maar eigenlijk niet meer voor mijn peuter. (Peuter, ik zei peuter).
Ik zoek wel leggings. Hoeft niet per se uni, mag best iets van een streepje of ruitje in zitten, of een leuk kantje of strikje onderaan, maar niet te druk en hysterisch eigenlijk. Iemand een goede tip waar je die in verschillende kleuren en stofjes zou kunnen kopen?
Ik heb net bergen kleding verkocht, maar ik heb nog steeds twee dozen vol kleding die niet meer past. Hoe kom ik er in vredesnaam aan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:49 schreef The_Tankgirl het volgende:
Oh die leggingsNee, moet het niet doen, heb al teveel kleertjes
Maar ze zijn zo leuuuk
Check! Je hebt pmquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, Oeke en Wickie sturen jullie nog even een pm voor 17.00uur als jullie mee willen doen nog?
Oh, ik heb ze zelf besteld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BJ, Oeke en Wickie sturen jullie nog even een pm voor 17.00uur als jullie mee willen doen nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |