TR gelezen en verworpenquote:
Doe mee met Ter land, ter zee en in de lucht.quote:
Het waait ook zo hard.quote:
Beargumenteer.quote:
Volgens mijn perseaunlijke kassa-oma gaat het morgen gewoon prima Eftelingweer worden.quote:
Ja fijn daar heb ik nu niks aan hequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mijn perseaunlijke kassa-oma gaat het morgen gewoon prima Eftelingweer worden.
En ze ziet er wel een beetje uit als iemand die weer-dingen wéét, jeweet.
Ja, zeiknat en verregendquote:
Ik stel voor het woord Friet in de TT toe te voegen, zo komen we er toch niet uit.quote:
Heb je die Peter op mijn FB naar jou gezien?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik fiets wel even terug om dat wijf op d'r bek te meppen.
Niet zo polderen, gewoon accepteren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik stel voor het woord Friet in de TT toe te voegen, zo komen we er toch niet uit.
Ik weigerquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Niet zo polderen, gewoon accepteren.
Het regentquote:
Ja gadver, net herfst. zal eens een hartig woordje met moeder natuur spreken!quote:
Hehehequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je die Peter op mijn FB naar jou gezien?
Ik ben echt zeik en zeiknat, net boodschappen gedaan, ik heb coupe Baywatch net uit de zeequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja gadver, net herfst. zal eens een hartig woordje met moeder natuur spreken!
Pics. Nao.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben echt zeik en zeiknat, net boodschappen gedaan, ik heb coupe Baywatch net uit de zee
Hij is die 46 en zij is 27quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehehe
Ik vind zijn naam in combinatie met zijn beroep wel onwijs Baasch
In je rooie badpakquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben echt zeik en zeiknat, net boodschappen gedaan, ik heb coupe Baywatch net uit de zee
quote:
Als je maar niet denkt dat ík dan die DayKay van je overneem met al die verborgen gebreken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik van de vrouwen was en jij ook was je nu mn vrouw...echt...sweer ik
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is het ook echt zelf, wat een held
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik van de vrouwen was en jij ook was je nu mn vrouw...echt...sweer ik
Hij heeft anders wel een echte bazenbaardquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ík dan die DayKay van je overneem met al die verborgen gebreken.
Ik weet niet precies hoe jij denkt dat het werkt maar míj lok je niet met baardenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een echte bazenbaard
Picsquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Al gestuurdquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat is het warm, zonnescherm naar beneden alles staat tegen elkaar open dus een kelin briesje, net de parasol maar opgezet op mijn balkonnetje...................
in het zonnetje op mijn balkonnetje, kan amper mijn laptop lezen de zon schijnt zo fel
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat is het warm, zonnescherm naar beneden alles staat tegen elkaar open dus een kelin briesje, net de parasol maar opgezet op mijn balkonnetje...................
in het zonnetje op mijn balkonnetje, kan amper mijn laptop lezen de zon schijnt zo fel
Pics van je harige laaf!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg gisteravond op mn donder dat hij gisteren niet mocht scheren...want nu wordt het echt een baard baard
Schmoel met je leugens of ik pis morgen tegen die Sprookjesboom!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik wil nu zoveel terug zeggen...Maar hier op Fok sta ik bekend om mn braafheid...das maar beter ookquote:
Euh, wel als de hoolies niet kijken want die doen gerust meequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schmoel met je leugens of ik pis morgen tegen die Sprookjesboom!
Tri-force!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, wel als de hoolies niet kijken want die doen gerust mee
Lekker ff als echte kerels een sprookjesboom omver zeiken....met hun straal....Whooom whoooom whoomquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker ff als echte kerels een sprookjesboom omver zeiken....met hun straal....Whooom whoooom whoom
quote:
quote:
Ik zou me meer zorgen maken om Miranda die op dat moment waarschijnlijk op diezelfde Sprookjesboom zit te Owlen.quote:
Mijn collega's kijken me raar aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om Miranda die op dat moment waarschijnlijk op diezelfde Sprookjesboom zit te Owlen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om Miranda die op dat moment waarschijnlijk op diezelfde Sprookjesboom zit te Owlen.
Ik ga kapot danquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schmoel met je leugens of ik pis morgen tegen die Sprookjesboom!
Haal ff die pilletjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop wel dat mijn diarree morgen over is
Die arme Sprookjesboomquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
luier om anders spetter je zo in de aktraktiesquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Dan spetter je maar gewoon lekker over die paddenstoel heen...ze hebben daar schoonmakersquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
luier om anders spetter je zo in de aktrakties
Opeens wordt Vogelrock echt spannend in het donker.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
Nog steeds daar last van?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Echt het vlees/kip was echt niet gaar afgelopen zaterdag
Daar kun je nu toch geen last meer van hebben? Ik denk dat er wat anders gaande isquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef charmed_angel het volgende:
Echt het vlees/kip was echt niet gaar afgelopen zaterdag
ohhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens wordt Vogelrock echt spannend in het donker.
Miranda's spetterpoep verslaat G-krachten en natuurkrachten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
*note to self: Vóór Miranda gaan zitten in attracties.
Zou dat schelen als je over de kop gaatquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef Ian_Nick het volgende:
*note to self: Vóór Miranda gaan zitten in attracties.
ja al heel de weekquote:
Kan datquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar kun je nu toch geen last meer van hebben? Ik denk dat er wat anders gaande is
Catch!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zou dat schelen als je over de kop gaat
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou kunnen jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja al heel de week
[..]
Kan dat
druipt het zo haar oren in, dus mond dicht Miran hahahaa oh nee kan niet van afgelopen zaterdag wezen hoor neem een banaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
buik doet ook zo pijn
Kan ook wel zenuwachtigheid zijn hoor
Voor morgen
U riep?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Hooliequote:
quote:
misschien bang dat ze haar achterlaten, zit ze dan bang in het donker in het sprookjesbosquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd
Ik ga de hond uitlaten
Sprookjesbos is freaky hoor, zou er ook niet alleen willen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien bang dat ze haar achterlaten, zit ze dan bang in het donker in het sprookjesbos
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef Kally het volgende:
Miran is iedere dag nerveus, of ze wel kan poepen, of ze wel wakker wordt, of het weer mooi is, het maakt niet uit
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef Kally het volgende:
Miran is iedere dag nerveus, of ze wel kan poepen, of ze wel wakker wordt, of het weer mooi is, het maakt niet uit
Imodium, en daarna kan ze bang zijn dat ze nooit meer kan schijten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:22 schreef Toverheks het volgende:
ach ik zie haar morgen al lopen, met samengeknepen billen, ze moet gewoon even pilletjes halen bij de Kruidvat
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Imodium, en daarna kan ze bang zijn dat ze nooit meer kan schijten.
weet niet hoe het heet en hoe het werkt, maar is gewoon kut lijkt me als je dat hebt dus ze moet even wat halen er voorquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Imodium, en daarna kan ze bang zijn dat ze nooit meer kan schijten.
Bij Norit word ze weer bang omdat je een zwarte tong krijgt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet niet hoe het heet en hoe het werkt, maar is gewoon kut lijkt me als je dat hebt dus ze moet even wat halen er voor
En zwarte poepquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij Norit word ze weer bang omdat je een zwarte tong krijgt.
Woei!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hond gaat gewoon voor de deurmat liggen en doet geen stap verder
FIJN, MUTS JE MOET WEL PLASSEN
quote:
Zwart?quote:
Graagquote:
Werkzequote:
Hier nietquote:
Ja leuk coup haarlakquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Toverheks het volgende:
Hier wel op Nederland 1 net was Tom er ff, aantrekkelijke man lekker kapsel heeft ie ook
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het laat mij relatief onverschillig!
Ik las lispeligquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:40 schreef Toverheks het volgende:
ik vind hem leuk en nu weer naar het duo listig en bedrog luisteren, die kunnen af en toe zo slap ouwehoeren
Doe lekker je snuggyquote:
Het lijkt gvd wel herfstquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zit in de winterkleding koffer
Zit nu in een trainingsbroek en trui
ben hier bijna klaar maar even de ramen ook gelapt, ja je moet je dag toch door komenquote:
de 30ste lekker in het zonnetje op mijn balkonnetjequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaIk hoop dat er nog wel zomer komt hoor
Ja vast over een week, dan ga ik weer werkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaIk hoop dat er nog wel zomer komt hoor
ik hoop hetquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de 30ste lekker in het zonnetje op mijn balkonnetje
Ja dat zal wel weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vast over een week, dan ga ik weer werken
Doe Rob Ruigh eens googlenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:38 schreef Toverheks het volgende:
Hier wel op Nederland 1 net was Tom er ff, aantrekkelijke man lekker kapsel heeft ie ook
Ik in kalkoenquote:
Stomme zwarte piet ookquote:
Dat zijn heul geen negersquote:
Pieten raven het dak er af!quote:
Voetjes die in de modder zijn geweest en nooit schoongemaakt zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:22 schreef Renesite het volgende:
Ik ga Benny niet meer quoten. We worden te close..
Wel lastig, hij levert al 1% van het hele forum qua aantal posts in een dag las ik laatst.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:22 schreef Renesite het volgende:
Ik ga Benny niet meer quoten. We worden te close..
Ja, ongetwijfeld.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel lastig, hij levert al 1% van het hele forum qua aantal posts in een dag las ik laatst.
Nee, echt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel lastig, hij levert al 1% van het hele forum qua aantal posts in een dag las ik laatst.
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:15 schreef Laysa het volgende:
Dat heeft alles te maken met het kleine ventje van Kal
Ben je dr achter gekomen wie hij nu bedoelde met Sam of San?quote:
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben je dr achter gekomen wie hij nu bedoelde met Sam of San?
DK die heeft het er gisternacht nog een hele tijd over gehad
Wanneer doen ze dat met jouw zaakje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:00 schreef Kally het volgende:
Whehehe Zorro gaat maandag onder het mes, hakkietakkie weg zakkie
Jep.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Nah.. In het echt issie hard to get hoor!
Nopequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bella dm
Hey Benny
Is dat de nieuwe zomerhit?
Hm?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bella dm
Hey Benny
Is dat de nieuwe zomerhit?
naar het prikkeldraad ?quote:
fabian somers ?quote:
Dat gelukkig niet, dan is het bij een cavia zo over.quote:
Ohw, das kut...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet, dan is het bij een cavia zo over.Hij zit al sinds gisteravond duf in zijn kooi, geen beweging in te krijgen, alleen eten wat ie gevoerd krijgt.
Had ik hem bij me gelegd, nog steeds geen beweging, ook helemaal geen kracht in zijn pootjes ofzo.
Hij ligt nu bij mama die is hem aan het voeren, als het niet beter wordt morgen DA bellen.
Hij moet toch wat eten.. Maar wat is het een sip gezicht zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, das kut...
Maar alleen maar voeren lijkt me ook niet echt handig? Naar de DA daarentegen wel
Maar het zal wel goed komen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat gelukkig niet, dan is het bij een cavia zo over.Hij zit al sinds gisteravond duf in zijn kooi, geen beweging in te krijgen, alleen eten wat ie gevoerd krijgt.
Had ik hem bij me gelegd, nog steeds geen beweging, ook helemaal geen kracht in zijn pootjes ofzo.
Hij ligt nu bij mama die is hem aan het voeren, als het niet beter wordt morgen DA bellen.
Ja, maar om hem 'vol te stoppen' met eten...quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij moet toch wat eten.. Maar wat is het een sip gezicht zo.
En de DA kan nu nog niks doen, nu kan het ook nog gewoon stress van het een of ander zijn.
Vast wel
Er wordt niks volgestopt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar om hem 'vol te stoppen' met eten...
Zoiets zal het vast wel zijn
Laat maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er wordt niks volgestopt?Hij haalt zijn stro zelf niet meer uit zijn ruifje, maar als je het voor hem houdt begint ie wel gelijk te eten.
Hij heeft dus wel honger (cavia's eten de hele dag), maar heeft zelf de kracht niet op twee pootjes stro uit zijn ruifje te plukken.
wat gebeurd erquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in ijs en zie brandweerauto's voor me die op hun zij liggen
Jij hebt daar ook een brandweerauto op zn zij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in ijs en zie brandweerauto's voor me die op hun zij liggen
Nee komt door jouquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook een brandweerauto op zn zij?
Vandaag vind ik het ook wel lekker, beneden alles opgeruimd. Nu even radio maken. EN straks boven nog stofzuigen en dweilenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:33 schreef Toverheks het volgende:
echt ik geniet, zit heerlijk de Tour te kijken, bakkie koffie erbij het waait buiten en regent echt mijn dag kan niet meer stuk, ik hou van dit weer
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tijdje geleden werd dat veel gedaan... 's nachts auto's op hun zij kantelen
doe gewoon trainingding aan en neem korte broek mee jullie krijgen zon veel zon daar tover ik wel even een nachtje voorquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag vind ik het ook wel lekker, beneden alles opgeruimd. Nu even radio maken. EN straks boven nog stofzuigen en dweilen
Bedenken wat ik morgen aan moet enzo
Ik ga straks ook alles klaarzetten en leggen, scheelt morgenochtend tijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vandaag vind ik het ook wel lekker, beneden alles opgeruimd. Nu even radio maken. EN straks boven nog stofzuigen en dweilen
Bedenken wat ik morgen aan moet enzo
denk dat het een spijkerbroek wordtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe gewoon trainingding aan en neem korte broek mee jullie krijgen zon veel zon daar tover ik wel even een nachtje voor
Ja broodjes maken doe ik vanavond ook alquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga straks ook alles klaarzetten en leggen, scheelt morgenochtend tijd
kan ook maar stop gewoon kort iets en t shirt tussen je broodjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
denk dat het een spijkerbroek wordt
[..]
Ja broodjes maken doe ik vanavond ook al
shit moet me grote schoudertas nog zoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan ook maar stop gewoon kort iets en t shirt tussen je broodjes
joequote:
Hoiquote:
Das yo op zijn hollandsquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
joeecht ik leer een taaltje erbij hier in de TAL
Yooh!quote:
Echtquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:39 schreef Kally het volgende:
Morgen steeds meer zon, ik doe wel een half lange broek aan
Ze voorspellen regen, maar zal voor je duimen dat het niet zo zal zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef Toverheks het volgende:
wij hebben zondag een familieuitje naar Artis, dochter schoonfamilie van haar en ik en huppelkutje, hoop op mooi weer want in een nat Artis is het echt niet gezellig
Ja kijk maar op teletekstquote:
dank je, want anders gaan ze schuilen in die vlindertuin, en echt geen vlinders die vladderen bij mij 1 keer binnen geweest nou je hebt nog nooit iemand zo hard de vlindertuin uit zien lopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze voorspellen regen, maar zal voor je duimen dat het niet zo zal zijn
Die vlindertuin in Artis is echt kut jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank je, want anders gaan ze schuilen in die vlindertuin, en echt geen vlinders die vladderen bij mij 1 keer binnen geweest nou je hebt nog nooit iemand zo hard de vlindertuin uit zien lopen
Broeikas jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vlindertuin in Artis is echt kut ja
In Emmen is de vlindertuin wel tof... maar zo warm
Ow camera leeg halen en klaar zettenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:16 schreef Laysa het volgende:
Ik ben jaloers...Ik wil ook naar de efteling
Zelfgemaaktquote:
Haha nee dat lijkt me ook fakking moeilijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfgemaakt
Nee
Dat mag Thomas me nog leren
Ik heb het van de AH, die is goed te doen, maar volgens mij is zelfgemaakte ook veel en veel beterquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha nee dat lijkt me ook fakking moeilijk.![]()
Maar ik heb laatst voor het eerst sushi gegeten, met Thomas. Ik heb echt iets gemist, echt zo lekker.
Ik heb de b rolls bekeken (quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
Hadden we nou antwoord op de vraag NOT MY DAUGHTER YOU BITCH?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb de b rolls bekeken () en daar zat ie wel in!
Ja, het was denk ik ook de indrukwekkendste uiting van bitch die ik ooit gelezen heb.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ze dat eruit hadden gelaten was de film kut geweest, dat is zo mooi stukje
Ik ga denk ik over 2 weken meteen op een maandagquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, het was denk ik ook de indrukwekkendste uiting van bitch die ik ooit gelezen heb.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
Maar die b rolls zijn zo grappig, alles zonder effecten. Zie je ze met een stokje zwaaien en op en neer springen en er gebeurt geen fuck.
Ja dat was super schattig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat stukje gezien uit dat medaillon, dat was ook maf, staan ze naar iets te kijken wat er niet is, en die kus lagen ze om in een deuk die lukte niet helemaal in 1 x
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef Kally het volgende:
Wat slecht
Hoe noem je een lift voor dikke mensen? Een spektakel #Slechtegrappen (Door @_JESSYWEiMA)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef ValHallen het volgende:
Er is te veel goede punkmuziek gemaakt vroeger
Daaaaayum.quote:
Sid Vicious, wat een mongool baasquote:
Spelden door je neus?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daaaaayum.
Ik had vroegah ook echt een punkfase. Bretels, uitgewassen hoge broeken, je kent het,
Moet kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daaaaayum.
Ik had vroegah ook echt een punkfase. Bretels, uitgewassen hoge broeken, je kent het,
Doe ik nou nooitquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sid Vicious, wat een mongool baas
Oh en ik zit nu foto's te kijken van de meet. klik de 2e foto aan: ValHallen die zit te lurken aan een pretsigaretTypisch.
Nee, qua piercings ben ik best degelijk, alleen navel.quote:
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Moet kunnen
Deze vind ik zo briljant, die kop onder de drugs, echt Sid zoals hij was
Blondie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:00 schreef Toverheks het volgende:
vanavond Blondie in Paradiso, zou eerst met de Blondiefanclub meegaan maar bij nader inzien kost me teveel dus ik hoor de verhalen wel en zie wel de illigale opnamens
ja, en er staat nu al een groep bij Paradiso voor de deur hoorde ik net, helemaal zeiknat maar Debbie moet soundcjekken dus ze blijven hopen he, en Debbie gaat altijd op de foto met een vast groepje fans die haar al jaren volgen, de gemiddelde leeftijd van de fan is 45-50quote:
Wat lief.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en er staat nu al een groep bij Paradiso voor de deur hoorde ik net, helemaal zeiknat maar Debbie moet soundcjekken dus ze blijven hopen he, en Debbie gaat altijd op de foto met een vast groepje fans die haar al jaren volgen, de gemiddelde leeftijd van de fan is 45-50
nou dat valt ook wel mee als ik de verhalen moet geloven zo lief is ze niet hoor, ach ze heeft in haar leven diepe dalen gekend echt diepe dalen, al het geld op en toch weer opnieuw beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat lief.! Volgens mij is het wel een toffe vrouw ook.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga eens kijken of de jongens sushi lusten
lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga eens kijken of de jongens sushi lusten
quote:
ik vond ze wel erg leukquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef ValHallen het volgende:
Oh oh oh, ik sta echt heel slecht op de foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |