Hij is die 46 en zij is 27quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hehehe
Ik vind zijn naam in combinatie met zijn beroep wel onwijs Baasch
In je rooie badpakquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben echt zeik en zeiknat, net boodschappen gedaan, ik heb coupe Baywatch net uit de zee
quote:
Als je maar niet denkt dat ík dan die DayKay van je overneem met al die verborgen gebreken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik van de vrouwen was en jij ook was je nu mn vrouw...echt...sweer ik
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is het ook echt zelf, wat een held
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
als ik van de vrouwen was en jij ook was je nu mn vrouw...echt...sweer ik
Hij heeft anders wel een echte bazenbaardquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ík dan die DayKay van je overneem met al die verborgen gebreken.
Ik weet niet precies hoe jij denkt dat het werkt maar míj lok je niet met baardenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een echte bazenbaard
Picsquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben echt zeik en zeiknat, net boodschappen gedaan, ik heb coupe Baywatch net uit de zee
Al gestuurdquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat is het warm, zonnescherm naar beneden alles staat tegen elkaar open dus een kelin briesje, net de parasol maar opgezet op mijn balkonnetje...................
in het zonnetje op mijn balkonnetje, kan amper mijn laptop lezen de zon schijnt zo fel
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat is het warm, zonnescherm naar beneden alles staat tegen elkaar open dus een kelin briesje, net de parasol maar opgezet op mijn balkonnetje...................
in het zonnetje op mijn balkonnetje, kan amper mijn laptop lezen de zon schijnt zo fel
Pics van je harige laaf!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef Laysa het volgende:
Ik kreeg gisteravond op mn donder dat hij gisteren niet mocht scheren...want nu wordt het echt een baard baard
Schmoel met je leugens of ik pis morgen tegen die Sprookjesboom!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik wil nu zoveel terug zeggen...Maar hier op Fok sta ik bekend om mn braafheid...das maar beter ookquote:
Euh, wel als de hoolies niet kijken want die doen gerust meequote:Op donderdag 14 juli 2011 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schmoel met je leugens of ik pis morgen tegen die Sprookjesboom!
Tri-force!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, wel als de hoolies niet kijken want die doen gerust mee
Lekker ff als echte kerels een sprookjesboom omver zeiken....met hun straal....Whooom whoooom whoomquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Euh, wel als de hoolies niet kijken want die doen gerust mee
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker ff als echte kerels een sprookjesboom omver zeiken....met hun straal....Whooom whoooom whoom
quote:
quote:
Ik zou me meer zorgen maken om Miranda die op dat moment waarschijnlijk op diezelfde Sprookjesboom zit te Owlen.quote:
Mijn collega's kijken me raar aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om Miranda die op dat moment waarschijnlijk op diezelfde Sprookjesboom zit te Owlen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om Miranda die op dat moment waarschijnlijk op diezelfde Sprookjesboom zit te Owlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |