Dat dus. En:quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:32 schreef EDMAN- het volgende:
De volgende series zapte ik als kind al weg:
Pokémon.. vooral dat team Rocket gebeuren. Allejezus
Nils Holgersson SAAI!
David de Kabouter SAAI!
Heathcliff
Bouli
Maya de Bij
Mapletown
Jim Button
Die stem van Suskequote:
Benjamin Benquote:
Neeee, die vond ik zooow leukkquote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef Nina-Sanders het volgende:
Mapletown... the horror waar het meisjes gehalte er duidelijk vanaf droop.
Afgekloven rot-konijn.
Goedkoper kan haast nietquote:
Zack & Cody, ICarly en Zooo Genant.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:40 schreef Karina het volgende:
Wat ik NU (dus eigenlijk geen MLN) heel irritante kinderseries vind, zijn de Amerikaanse series die in het Nederlands zijn nagesynchroniseerd, echt om te huilen. Het is net alsof je naar een TellSell reclame zit te kijken.
Ik weet nog dat ik me er op verheugde maar het ontzettend tegenviel.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Goedkoper kan haast niet![]()
Terwijl de strips (de echte dan, van Willy Vandersteen!)zijn!
Wat had die beste man een fantasie, heb ze als kind echt stukgelezen.
Respect!
De moderne Suske & Wiske strips halen dat niveau helaas al lang niet meer.
Kan me de Suske & Wiske poppenserie (1975/1976) nog goed herinneren, toendertijd vond ik dat altijd geweldig.
[youtube][/youtube]
Het was voor kinderen he. Jij was in 1975 al een jaar of 30.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik me er op verheugde maar het ontzettend tegenviel.
13quote:Op zondag 24 juli 2011 14:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het was voor kinderen he. Jij was in 1975 al een jaar of 30.
Inderdaad. In het Nederlands is het allemaal te hysterisch en komt het gewoon niet over. Zo'n zonde. In de originele versies zijn die serieus stiekem nog wel te pruimen.quote:Op zondag 24 juli 2011 12:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Zack & Cody, ICarly en Zooo Genant.
Die series zullen in het Engels nog wel leuk zijn maar die overdreven hysterische stemmen maken het onverdragelijk.
Of die Wizzy en Woppy of hoe heet die achterlijke serie?quote:Op zondag 24 juli 2011 17:18 schreef okiokinl het volgende:
wel na mijn tijd, maar van kabouter plop krijg ik echt moordneigingen.
Barbapapa en Wickie vond ik vroeger anders wel masterquote:Op woensdag 7 september 2011 09:46 schreef Hexagon het volgende:
-Barbapapa
-Jody en het hertenjong
-Maya de bij
-Wiki de Viking
-Vrouwtje theelepel
-Casper het vriendelijke spookje
-Nils Holgersson
-Inspector gadget
-Calimero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Het is van na mijn tijd. maar het is idd een derderangs Pipo.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:04 schreef Axia het volgende:
Bassie en Adriaan. Ik had altijd een hekel aan die clown.
En door Bassie heb ik nu een hekel aan clownsquote:Op woensdag 7 september 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is van na mijn tijd. maar het is idd een derderangs Pipo.
Er was toen gewoon niks anders daarom keek je er naar maar het was dramatisch slecht.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:47 schreef KrentebolHooft het volgende:
Bassie en Adriaan kut vinden... jullie zijn erg :x
Bastard.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:57 schreef steve-urkel het volgende:
als ik zeg...
oeloe beloe....
waar denken mensen aan?
Hahah!..quote:
Wat kan dat kind mooi zingen zeg...quote:
Ik ging deze net kijken en moest lachen. Is voor kinderen wel leuk, maar als je dit als volwassene dit de hele tijd aan moet horen, lijkt me dat wel irritant.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:38 schreef Pulzzar het volgende:
Twee infantiele mannen van middelbare leeftijd.
Heb het wel eens langs zien komen. Wat tenenkrommend slecht is datquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Ik ging deze net kijken en moest lachen. Is voor kinderen wel leuk, maar als je dit als volwassene dit de hele tijd aan moet horen, lijkt me dat wel irritant.
Heidi ging inderdaad nergens over, maar pokemon was top.quote:Op zondag 18 september 2011 14:52 schreef Moeraskat het volgende:
pokemon en alle nieuwe kinderprogramma's van nu. oh en heidi vond ik ook belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |