Ook niet gevolgd, kwam om half 2 ofzo en toen duurde het heel lang per topic.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:41 schreef monkyyy het volgende:
Welk nummer is dit? Ik heb het niet gevolgd, 5/6?
als je nog ff geduld hebt krijg je straks nog een kans.quote:
wanneer is die shit eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:40 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ja ik wee ook nie man al ja gezegd maja misschien smoezen om af te zeggen weenie mja wesley zegt dat hij komt ma zei hij vorige keer ook en toen kwam hij ook niet hij gaat met busje naar school alsof hij gaat zelfstandig naar die shit
staat jans gepantserde auto al klaar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:45 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
zaterdag van 12 tot 5 ma jan zegt vanaf 2 uur daar te zijn dus om 2 uur dus kom op skype kom keddering afterpardy
goede username, vat het wel goed samen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account, gamingmetalhead<getalerachter>, met allemaal gare video's, maar die ben ik evne vergeten tog
Hij is nog op zoek naar een identiteit, wat schattig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij heeft ook een account, gamingmetalhead<getalerachter>, met allemaal gare video's, maar die ben ik evne vergeten tog
had er laatst een op mijn wijsvingerquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een muggenbult recht op mijn elleboog, ik kan niet goed krabben omdat mijn huis daar te losjes zit.
kdacht eerst jij hebt huizen op je elleboog mja was niet zo jammer anders zou ik er gaan wonen en mooie tuin maken daar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een muggenbult recht op mijn elleboog, ik kan niet goed krabben omdat mijn huid daar te losjes zit.
Ja, ik zit hier in het donker met mijn laptop in bed zonder licht dus veel typfouten enzo want ik kan niet blind typen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
kdacht eerst jij hebt huizen op je elleboog mja was niet zo jammer anders zou ik er gaan wonen en mooie tuin maken daar.
Ik was laatst op de golf baan met mijn maat Boudewijn, hij sloeg echt een mooie slag moet ik zeggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
had er laatst een op mijn wijsvinger
kruisje in zetten met je nagelquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een muggenbult recht op mijn elleboog, ik kan niet goed krabben omdat mijn huid daar te losjes zit.
Geeft niet, maar vond het gewoon even jammer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier in het donker met mijn laptop in bed zonder licht dus veel typfouten enzo want ik kan niet blind typen.![]()
Oooh mijn god.quote:
ik zei toch met je nagel en niet met een gebruikte naald..quote:
geeft niets.. is ook btje mijn schuld, mijn lettertype is ook een btje zoals dat van een dokter.quote:
www.hyvesvinder.nl gwn togquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:00 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
zeker
jammer dat hier geen hyves gepost mogen worden
[ afbeelding ]
quote:
fotos van fotograferend meisjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:04 schreef SalveRegina het volgende:
[ afbeelding ]
ff meisjes fotograferen op joeotoep keddering fnie dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
verse 50 liter spuug in zn facequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:07 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik spuug in zijn face als ik hem zie
ik moest lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:07 schreef SalveRegina het volgende:
aahahahahahahaha
[ afbeelding ]
zo'n duister profiel met dood en verderf en dan een blije roze penny paardenreclame, alles mislukt
ja het hoort gwn kk hard zomer te zijn nu en in april was het dikke zonneschijn alles en dan nu dikke kkregen hoort niet dit klimaat, gelukkig ga ik bijna weg en dan is het 30 graden enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:10 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
hele dag kkregen kkweer kkdonker duister perfect om te slapen skit aan alles
ik dahct zo ik heb hellemaal niet bolle getypt en toen keek ik terug en dat was ook niet zo.quote:
nja hij doet mee aan youtube nextup en dan kan ie 25.000 winnen hequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:12 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
arme mensen arme gezinnen veel fastfood ongezond eten dit dat
die had je toch gepost toen iemand om je tieten vroeg?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zoiets zal hij ook wel binnenhalen met zijn partnerschipquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
nja hij doet mee aan youtube nextup en dan kan ie 25.000 winnen he
Engquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een grote extended versie ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
die had je toch gepost toen iemand om je tieten vroeg?
ja ik ben eigenlijk best benieuwd hoe rijk ik noem een RayWilliamJohnson enzo nu zijn, aangezien hij meer dan 1.000.000.000 views heeft enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
zoiets zal hij ook wel binnenhalen met zijn partnerschip
nee dat geloof ik niet...quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
heb van horen zeggen dat zijn username penisbaard is
ongeveer een miljoen dollar per jaar, met zijn reviewsquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja ik ben eigenlijk best benieuwd hoe rijk ik noem een RayWilliamJohnson enzo nu zijn, aangezien hij meer dan 1.000.000.000 views heeft enzo.
quote:
nja best netjes voor een beetje filmpjes maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
ongeveer een miljoen dollar per jaar, met zijn reviews
inderdaad, hij leeft er gewoon vanquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:18 schreef JApieman het volgende:
[..]
nja best netjes voor een beetje filmpjes maken.
kwaliteit ditquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:18 schreef SalveRegina het volgende:
[ afbeelding ]weenie[ afbeelding ]ho[ afbeelding ][ afbeelding ]
pls[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] iemandpls[ afbeelding ][ afbeelding ]help[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En ook behoorlijk dan, zijn subscribers blijven ook alleen maar stijgen dus het zal nog wel meer worden in de toekomst.quote:
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
En ook behoorlijk dan, zijn subscribers blijven ook alleen maar stijgen dus het zal nog wel meer worden in de toekomst.
Ik keek laatst ook bij zijn BreakingNYC kanaal een keer en volgens mij huurt ie die wijven gewoon in.
ik vond het eerst wel grappig maar het is altijd hetzelfde dusja toen maar gestopt met kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:20 schreef SalveRegina het volgende:
kijk nooit naar die raywilliamjohnsonkanker
Ja, dat is totaal niet grappig vind ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.Hij heeft nu ook al een cartoonkanaal.
nope, zwaar irritant zelfs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, dat is totaal niet grappig vind ik.
Ja, stelletje schapen die per definitie alles grappig vinden wat hij doet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
nope, zwaar irritant zelfs.en toch 1242577 subs
net zoals pirates of the caribbean toch en dan val je erafquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:22 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
gwn ff russische steppe weenie skit aan de wereld rijden tot het einde van de wereld
Zo gaat het nu ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:23 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, stelletje schapen die per definitie alles grappig vinden wat hij doet.
Vind de filmpjes wel aardig inderdaad maar flikker even een eind op met die vlog en martianbs!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zo gaat het nu ja.hij hoeft al lang niet grappig meer te zijn.
Achja zo gaat het altijd, ook als je naar die stand-up comedy kijkt van Jeff Dunham. Hij heeft een keer iets redelijk grappigs gedaan, en nu vinden die mensen in het publiek echt alles grappig wat hij doet. Sowieso bijna altijd bij stand-up comedy is dat wel zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:23 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zo gaat het nu ja.hij hoeft al lang niet grappig meer te zijn.
ik kwam dolfijnenbassinsquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:24 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
de hand van dutchtrainguy22 in beeld mensen
Hij kan dus niet bijten.quote:
Kiek es noar de camera!quote:
Sarcasme.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:27 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
maakt wel uitsmerige kkfok!ers, je zou jezelf er maar zien staan
Dat is zo ja, vooral sinds die dode terrorist. Schapen zijn het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Achja zo gaat het altijd, ook als je naar die stand-up comedy kijkt van Jeff Dunham. Hij heeft een keer iets redelijk grappigs gedaan, en nu vinden die mensen in het publiek echt alles grappig wat hij doet. Sowieso bijna altijd bij stand-up comedy is dat wel zo.
Het geeft niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:30 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
sry man oprechte woede en walging uit zich hier
HAHA IK ZOU NIET WETEN WAAR JE HET OVER HEBT MAN!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:28 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
HAHA IK ZAG ZWAAIENDE MONKIE TOEN OPEENS NIET MEER
WAT IS HIER ZELFS AAN DE HAND MENSEN!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
gewoon doen joh... maakt jou het uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:34 schreef JApieman het volgende:
nja vanavond zo naar harry potter geweest en ze konden zo toveren dat wou ik ook wel
ook al die shit gelezen man, goed vermaak was dat wel en toen de films ook altijd leuk om te zien jammer dat het nu ten einde isquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:35 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
als kind al die shit gelezen in het begin ook nog stiekem met zaklampje onder dekens dan dromen dat ik ook kon toveren stiekem hopen dat ook brief van zweinstein krijgen jeweets
truste drommelquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mn lapo! Weltrusten iedereen!
nja kan ik nog niet moet ik eerst naar zwijnstein.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:35 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
gewoon doen joh... maakt jou het uit
Jezus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:36 schreef SalveRegina het volgende:
http://www.youtube.com/user/SMOKERSOFCIGARSPIPES
ook dope elke dag 5/10 nieuwe video's waarin hij een pijp rookt
Ik kan niet eens normaal zwaaien zonder er als een debiel uit te zien.quote:
ja gelukkig heeft ze in de film nog lang haar. altijd zonde als vrouwen overstappen naar het korte en het pittige.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:38 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
vond haar lekkerder toen ze nog niet verkracht was door hagrid en zich zo vies voelde dat ze maar een kort kapsel nam
gwn lief en schattig net een aapjequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal zwaaien zonder er als een debiel uit te zien.
deze man is 1 baasquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:36 schreef SalveRegina het volgende:
http://www.youtube.com/user/SMOKERSOFCIGARSPIPES
ook dope elke dag 5/10 nieuwe video's waarin hij een pijp rookt
Oh dat is zo irritant!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:41 schreef JApieman het volgende:
kmoest nieze en toen kwam ie maar niet
Ach wel nee! Als je slaapt heb je je ogen dicht en zie je ook alleen maar zwart/donker! Dat kan toch ook geen kwaad?quote:
dan kijk je niet naar een beeldscherm ofwel wumbo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:44 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ach wel nee! Als je slaapt heb je je ogen dicht en zie je ook alleen maar zwart/donker! Dat kan toch ook geen kwaad?
Nee okequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
dan kijk je niet naar een beeldscherm ofwel wumbo?
ah okquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:45 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
het gaat er denk ik aan liggen of ik die dag zin heb
wilde net ook gaan slapen maar dat lukt dus ook niet meer...quote:
Ik liet me even gaan, sry sry.quote:
Jij bent echt een schandaalquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:47 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
wilde net ook gaan slapen maar dat lukt dus ook niet meer...
bedankt....
Doeidoei. Trusten.quote:
whaha hoe controleer je zoiets?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik had samen met iemand afgesproken om een maand niet te rukken hij verloor na een dag ik na 6 dagen ijzeren wil ijzeren mentale kracht superieur aan allesz
huppelmuts.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:51 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
huppelmuts? msmessy? weet niet, maar weet nu wel dat ik 6 dagen niet meer kan rukkeleren
Omdat sommige mensen wèl slapenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:51 schreef Beetlebum het volgende:
waarom is er trouwens tussen 01.00 en 05.00 nooit nieuws? gebeurt er dan niets in de wereld?
maar tijdzones etc.?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:51 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wèl slapen
- sommige mensen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:52 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
btr gaat ze haar kk kind opvoeden fzo
maar dan kun je toch ook gewoon tegen die ander zeggen dat je een maand niet gerukt hebt?quote:
kwestie van vertrouwenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:53 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
maar dan kun je toch ook gewoon tegen die ander zeggen dat je een maand niet gerukt hebt?
(moet je alleen wel ff je geschiedenis wissen)
karma zal je waarschijnlijk wel belonen, welke supermarkt was je gweest ff naar de super gwn? of jumbo? of ah?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:54 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik liep met paraplu enzo naar supermarkt vandaag zat daar heel zielig katje te miauwen in regen dit dat toen met paraplu boven hem gezeten aaien zo beetje tot regen voorbij was goede daad enzo kat gered van verdrinking
nou vroeg me eigenlijk af of er geen nederlandse website was die gewoon wél 24/7 nieuws op de site zet...quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:52 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt ook buitenlandse nieuwszenders?
Geen idee eigenlijkgoeie vraag!
Je creëert goed karmaquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:54 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik liep met paraplu enzo naar supermarkt vandaag zat daar heel zielig katje te miauwen in regen dit dat toen met paraplu boven hem gezeten aaien zo beetje tot regen voorbij was goede daad enzo kat gered van verdrinking
Wat gek dat die mensen 4 uurtjes slapen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:54 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
nou vroeg me eigenlijk af of er geen nederlandse website was die gewoon wél 24/7 nieuws op de site zet...
ad.nl, fok.nl, telegraaf.nl, nos.nl
allemaal slapen ze tussen 1 en 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:55 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Wat gek dat die mensen 4 uurtjes slapen...kunnen ze toch gewoon mensen voor inhuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij en ik zijn ook nog wakker bijvoorbeeld...Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
Waarschijnlijk zullen we geen antwoord krijgen op die vragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:56 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
wrm geen ploegendienst aflossen nachtwerk hardwerkende mannen heb het niet over hangen
Ja inderdaad... Zo zullen er vast wel meer van dat soort mensen zijn die wakker zijn... Iemand moet ze ff mailen om dat te vragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:57 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
kunnen ze toch gewoon mensen voor inhuren?
jij en ik zijn ook nog wakker bijvoorbeeld...
Hoezo vind FOK! (sommige mensen dan) dat toch ineens? Wat heb ik vannacht gedaan waardoor dat zo is?quote:
Fijne donderdag!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:59 schreef JApieman het volgende:
nja ff slapen nu tis genoeg geweest. weltrusten en een fijne donderdag
Ze zijn nu wel wakker, tussen 1 en 5 slapen ze toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:59 schreef Beetlebum het volgende:
goed idee maar wie is er nou nog wakker om die mail te lezen dan?
sorry zit in andere tijdszone...quote:Op donderdag 14 juli 2011 06:01 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Ze zijn nu wel wakker, tussen 1 en 5 slapen ze toch?
Oh, okeequote:Op donderdag 14 juli 2011 06:02 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
sorry zit in andere tijdszone...
opgelost, slotje!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2011 06:04 schreef Beetlebum het volgende:
weet niet waar gamezz is... SalveRegina is ook ineens weg....
spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |