Sarcasme.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:27 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
maakt wel uitsmerige kkfok!ers, je zou jezelf er maar zien staan
Dat is zo ja, vooral sinds die dode terrorist. Schapen zijn het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Achja zo gaat het altijd, ook als je naar die stand-up comedy kijkt van Jeff Dunham. Hij heeft een keer iets redelijk grappigs gedaan, en nu vinden die mensen in het publiek echt alles grappig wat hij doet. Sowieso bijna altijd bij stand-up comedy is dat wel zo.
Het geeft niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:30 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
sry man oprechte woede en walging uit zich hier
HAHA IK ZOU NIET WETEN WAAR JE HET OVER HEBT MAN!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:28 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
HAHA IK ZAG ZWAAIENDE MONKIE TOEN OPEENS NIET MEER
WAT IS HIER ZELFS AAN DE HAND MENSEN!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
gewoon doen joh... maakt jou het uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:34 schreef JApieman het volgende:
nja vanavond zo naar harry potter geweest en ze konden zo toveren dat wou ik ook wel
ook al die shit gelezen man, goed vermaak was dat wel en toen de films ook altijd leuk om te zien jammer dat het nu ten einde isquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:35 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
als kind al die shit gelezen in het begin ook nog stiekem met zaklampje onder dekens dan dromen dat ik ook kon toveren stiekem hopen dat ook brief van zweinstein krijgen jeweets
truste drommelquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb mn lapo! Weltrusten iedereen!
nja kan ik nog niet moet ik eerst naar zwijnstein.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:35 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
gewoon doen joh... maakt jou het uit
Jezus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:36 schreef SalveRegina het volgende:
http://www.youtube.com/user/SMOKERSOFCIGARSPIPES
ook dope elke dag 5/10 nieuwe video's waarin hij een pijp rookt
Ik kan niet eens normaal zwaaien zonder er als een debiel uit te zien.quote:
ja gelukkig heeft ze in de film nog lang haar. altijd zonde als vrouwen overstappen naar het korte en het pittige.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:38 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
vond haar lekkerder toen ze nog niet verkracht was door hagrid en zich zo vies voelde dat ze maar een kort kapsel nam
gwn lief en schattig net een aapjequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kan niet eens normaal zwaaien zonder er als een debiel uit te zien.
deze man is 1 baasquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:36 schreef SalveRegina het volgende:
http://www.youtube.com/user/SMOKERSOFCIGARSPIPES
ook dope elke dag 5/10 nieuwe video's waarin hij een pijp rookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |