verse 50 liter spuug in zn facequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:07 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik spuug in zijn face als ik hem zie
ik moest lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:07 schreef SalveRegina het volgende:
aahahahahahahaha
[ afbeelding ]
zo'n duister profiel met dood en verderf en dan een blije roze penny paardenreclame, alles mislukt
ja het hoort gwn kk hard zomer te zijn nu en in april was het dikke zonneschijn alles en dan nu dikke kkregen hoort niet dit klimaat, gelukkig ga ik bijna weg en dan is het 30 graden enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:10 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
hele dag kkregen kkweer kkdonker duister perfect om te slapen skit aan alles
ik dahct zo ik heb hellemaal niet bolle getypt en toen keek ik terug en dat was ook niet zo.quote:
nja hij doet mee aan youtube nextup en dan kan ie 25.000 winnen hequote:Op donderdag 14 juli 2011 05:12 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
arme mensen arme gezinnen veel fastfood ongezond eten dit dat
die had je toch gepost toen iemand om je tieten vroeg?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
zoiets zal hij ook wel binnenhalen met zijn partnerschipquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
nja hij doet mee aan youtube nextup en dan kan ie 25.000 winnen he
Engquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een grote extended versie ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
die had je toch gepost toen iemand om je tieten vroeg?
ja ik ben eigenlijk best benieuwd hoe rijk ik noem een RayWilliamJohnson enzo nu zijn, aangezien hij meer dan 1.000.000.000 views heeft enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
zoiets zal hij ook wel binnenhalen met zijn partnerschip
nee dat geloof ik niet...quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:14 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
heb van horen zeggen dat zijn username penisbaard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |