Doeidoei. Trusten.quote:
whaha hoe controleer je zoiets?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik had samen met iemand afgesproken om een maand niet te rukken hij verloor na een dag ik na 6 dagen ijzeren wil ijzeren mentale kracht superieur aan allesz
huppelmuts.quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:51 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
huppelmuts? msmessy? weet niet, maar weet nu wel dat ik 6 dagen niet meer kan rukkeleren
Omdat sommige mensen wèl slapenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:51 schreef Beetlebum het volgende:
waarom is er trouwens tussen 01.00 en 05.00 nooit nieuws? gebeurt er dan niets in de wereld?
maar tijdzones etc.?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:51 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen wèl slapen
- sommige mensen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:52 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
btr gaat ze haar kk kind opvoeden fzo
maar dan kun je toch ook gewoon tegen die ander zeggen dat je een maand niet gerukt hebt?quote:
kwestie van vertrouwenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:53 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
maar dan kun je toch ook gewoon tegen die ander zeggen dat je een maand niet gerukt hebt?
(moet je alleen wel ff je geschiedenis wissen)
karma zal je waarschijnlijk wel belonen, welke supermarkt was je gweest ff naar de super gwn? of jumbo? of ah?quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:54 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik liep met paraplu enzo naar supermarkt vandaag zat daar heel zielig katje te miauwen in regen dit dat toen met paraplu boven hem gezeten aaien zo beetje tot regen voorbij was goede daad enzo kat gered van verdrinking
nou vroeg me eigenlijk af of er geen nederlandse website was die gewoon wél 24/7 nieuws op de site zet...quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:52 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt ook buitenlandse nieuwszenders?
Geen idee eigenlijkgoeie vraag!
Je creëert goed karmaquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:54 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik liep met paraplu enzo naar supermarkt vandaag zat daar heel zielig katje te miauwen in regen dit dat toen met paraplu boven hem gezeten aaien zo beetje tot regen voorbij was goede daad enzo kat gered van verdrinking
Wat gek dat die mensen 4 uurtjes slapen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:54 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
nou vroeg me eigenlijk af of er geen nederlandse website was die gewoon wél 24/7 nieuws op de site zet...
ad.nl, fok.nl, telegraaf.nl, nos.nl
allemaal slapen ze tussen 1 en 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 05:55 schreef Wumb0 het volgende:
[..]
Wat gek dat die mensen 4 uurtjes slapen...kunnen ze toch gewoon mensen voor inhuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij en ik zijn ook nog wakker bijvoorbeeld...Niet iedereen is slim genoeg om z'n eigen domheid te bevatten...
Waarschijnlijk zullen we geen antwoord krijgen op die vragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 05:56 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
wrm geen ploegendienst aflossen nachtwerk hardwerkende mannen heb het niet over hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |