SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Lief zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je username, UI en ondertitel zijn een en al contradictie
Feyenoord had eerst Beenhakker, toen Been maar die nam de benen en nu hebben ze helemaal geen poot meer om op te staan!quote:
pgrferrari heeft een meesterlijke UI.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je username, UI en ondertitel zijn een en al contradictie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Feyenoord had eerst Beenhakker, toen Been maar die nam de benen en nu hebben ze helemaal geen poot meer om op te staan!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Feyenoord had eerst Beenhakker, toen Been maar die nam de benen en nu hebben ze helemaal geen poot meer om op te staan!
Als het gaat waaien dat gaat een Zeeuw harder trappen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeeland:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ware-windstoten.html
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als het gaat waaien dat gaat een Zeeuw harder trappen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als het gaat waaien dat gaat een Zeeuw harder trappen.
etmaal delenquote:
Da's al de 2e dag dat je het promootquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef fokthesystem het volgende:
Leuk?
Dit is leuk! en 'we' zoeken nog deelnemers![]()
Verzin een leuk onderschrift #12! Waar iedereen gezellig mee doet
Mooi, je kan niet zeggen dat je het niet hebt geweten!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Da's al de 2e dag dat je het promoot
Wen er maar aan, de overheid/bedrijven gaan massaal aan goedkoop-duurkoop komende tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-met-sprinter.html
En geen toilet
neighbours toch??quote:Want to leave a message for your neighbors?
Nee, wel een vraag:quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:11 schreef Friek_ het volgende:
Woningcorporaties met een lotingssysteem.
Iemand een idee toevallig hier?
quote:
geen ideequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, wel een vraag:
die lotingen zijn openbaar,
of gefilmd en dan vlot online,
of achter gesloten deuren?
Ja, sorry, ik geef het toe las ik het mis hebquote:
BLAM, kwaliteitszegel er op gestamptquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef Friek_ het volgende:
geen idee
wel houd ik van een beetje kapitalisme
geld = maakt je gelukkig
[b][b]dit was een fokthesystem-stijl post[/b][/b]
Nah die andere is ook top hoor!quote:
Wij zijn weer beter in andere dingenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
Helaas gokte ik het goed, geen geinige POL SC cafe verzinners van ondertitels.... in dat eerder genoemde en gelinkte andere topic elders...
Zou je onze users echt massaal daar willen hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef fokthesystem het volgende:
Helaas gokte ik het goed, geen geinige POL SC cafe verzinners van ondertitels.... in dat eerder genoemde en gelinkte andere topic elders...
Ik heb een slechte poging gewaagdquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je onze users echt massaal daar willen hebben
Muziek Robbiequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij zijn weer beter in andere dingen
Kan ik niet over oordelen, bij gebrek aan deelname, dus aan verstek dan maar toch met je er in meegaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef robin007bond het volgende:
Wij zijn weer beter in andere dingen
Poging = poging =quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb een slechte poging gewaagd
Ja, want ik ben erg benieuwd naar bepaalde types hun humor bij die plaatjes!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zou je onze users echt massaal daar willen hebben
Nou sterkte dan alvastquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja, want ik ben erg benieuwd naar bepaalde types hun humor bij die plaatjes!
Alleen van jezelf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef Zeeland het volgende:
Ik moet mijn aandacht nu wel erg verdelen.
Lastig soms.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef Zeeland het volgende:
NationStates, pm, katten, televisie, POLCafé, pm.quote:
Wij zijn geen vrouwenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
NationStates, pm, katten, televisie, POLCafé, pm.
Dank u (niet dat ik het ken, maar het klinkt ok)quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank u (niet dat ik het ken, maar het klinkt ok)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef Zeeland het volgende:
Het is powermetalquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:29 schreef fokthesystem het volgende:
Beetje standaard classic rock, dus altijd wel te doen.
Mij klinkt het als heel veel '80 - 2000 rockbandjes !quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:29 schreef fokthesystem het volgende:
Beetje standaard classic rock, dus altijd wel te doen.
Andere pm is wel een vrouw.quote:
quote:
Dat liedje klinkt veel beter in dat rustige tempoquote:
Nee, ik vind het orgineel juist helemaal niet. Deze versie van Cornell ben ik echt fan van.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat liedje klinkt veel beter in dat rustige tempo
Maar de originele is natuurlijk ook baas
Jammer dat die zo weinig views heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik vind het orgineel juist helemaal niet. Deze versie van Cornell ben ik echt fan van.
Ik niet, sorryquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nee, ik vind het orgineel juist helemaal niet. Deze versie van Cornell ben ik echt fan van.
Ja. Een teaser/trailerquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef eriksd het volgende:
Is dat nationstates forum een soort voorproefje voor 29 juli?
Zelfs dat kan ik hebbenquote:
Hij is niks veranderd, dus wat denk je zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef eriksd het volgende:
Is dat nationstates forum een soort voorproefje voor 29 juli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |