Daar valen Eemnes en Baarn ook onder volgens mij. en die hebben ook een lotingsysteemquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:42 schreef KhaZ het volgende:
Soest/Soesterberg is in ieder geval loting, wordt geregeld door WVS (Woonruimteverdeling
Soest/Soesterberg), onderdeel van Woningnet.
Niet per se, maar als student/starter kom je er simpelweg niet tussen op de huizenmarkt. Mijn inschrijfduur is overal veel te kort, al heb ik mezelf wel netjes in verschillende regio's ingeschreven.quote:
Ik ben juist op zoek naar woonruimte in de stad waar ik een master kan volgen, dus de binding is niet zo'n probleem. Die master kan ik mogelijk volgen in Tilburg, Nijmegen, Leiden, Rotterdam, Utrecht of Amsterdam, al vind ik die laatste twee vrij onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:10 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik betwijfel alleen of je er veel aan hebt. Om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen moet je doorgaans binding hebben met de regio (werk/studie of er in het verleden gewoond hebben).
't is niet zo dat je vrolijk in alle regio's waar ze met loting werken op jacht kunt naar een woning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |