abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99436231
Mijn vraag aan jullie is heel simpel: weten jullie welke woningcorporaties (liefst uit de randstad) allemaal doen aan een lotingssysteem? In Eindhoven kent men Kansrijkhuren.nl, in Tilburg Woning in Zicht, in Rotterdam Woonnet Rijmond, maar kent men hier nog andere?

Ergens las ik dat WoningNet ook aan een lotingssysteem deed, maar dat kan ik niet zo goed terugvinden op de website. Heeft iemand een idee?

Mocht dit topic al eens vaker voorgekomen zijn hier: gooi maar dicht of wat dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 23:51:57 ]
pi_99445534
Waarom wil je persé via loting?
Denk je dan meer kans te maken dan via inschrijftijd?
Als je wat centen te makken hebt, kun je eens kijken bij meeus of rotsvast.

http://woningcorporaties-randstad.startpagina.nl
  donderdag 14 juli 2011 @ 09:42:16 #3
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_99445711
Soest/Soesterberg is in ieder geval loting, wordt geregeld door WVS (Woonruimteverdeling
Soest/Soesterberg), onderdeel van Woningnet.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_99446234
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:42 schreef KhaZ het volgende:
Soest/Soesterberg is in ieder geval loting, wordt geregeld door WVS (Woonruimteverdeling
Soest/Soesterberg), onderdeel van Woningnet.
Daar valen Eemnes en Baarn ook onder volgens mij. en die hebben ook een lotingsysteem
If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what then, is an empty desk?
- Albert Einstein
pi_99452852
Regio Gooi en Vechtstreek doet ook aan loting voor een (groot) deel van de woningvoorraad voor jongeren. Nu nog voor mensen tot 30 jaar, vanaf september tot en met 25 jaar (en dan val ik er ook direct buiten, wordt in oktober 26).
Ik ben ook via loting aan mijn woning gekomen 2,5 jaar terug, maar stond toen ook op de gewone wachtlijst voor woningen zonder loting behoorlijk hoog.

Ik betwijfel alleen of je er veel aan hebt. Om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen moet je doorgaans binding hebben met de regio (werk/studie of er in het verleden gewoond hebben).
't is niet zo dat je vrolijk in alle regio's waar ze met loting werken op jacht kunt naar een woning.
pi_99455405
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 09:33 schreef bobenjanneke het volgende:
Waarom wil je persé via loting?
Niet per se, maar als student/starter kom je er simpelweg niet tussen op de huizenmarkt. Mijn inschrijfduur is overal veel te kort, al heb ik mezelf wel netjes in verschillende regio's ingeschreven.
pi_99455743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:10 schreef Ivo1985 het volgende:
Ik betwijfel alleen of je er veel aan hebt. Om voor een sociale huurwoning in aanmerking te komen moet je doorgaans binding hebben met de regio (werk/studie of er in het verleden gewoond hebben).
't is niet zo dat je vrolijk in alle regio's waar ze met loting werken op jacht kunt naar een woning.
Ik ben juist op zoek naar woonruimte in de stad waar ik een master kan volgen, dus de binding is niet zo'n probleem. Die master kan ik mogelijk volgen in Tilburg, Nijmegen, Leiden, Rotterdam, Utrecht of Amsterdam, al vind ik die laatste twee vrij onwaarschijnlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 14:20:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')