Hij doet dingen snel voordat jij het kan?quote:
Leuk!!!! Ben ik na m'n uitzending van 1994 ook allemaal (5 weken) doorheen geredenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het zuid-westen. California, Nevada, Utah en Arizona.
Haha... en nu ben ik een stoephoer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Heb er ook echt enorm veel zin inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leuk!!!! Ben ik na m'n uitzending van 1994 ook allemaal (5 weken) doorheen gereden![]()
Ga je met een huurauto op pad? Of hoe en wat?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha... en nu ben ik een stoephoer....
ow lord.. please help me!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ja lach maar..quote:
ff "pepperen"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja lach maar..
Ze staat serieus de hele tijd hysterisch te doen.... goeie politie training:
Wat doen als vrouw hysterisch naar uw staat te schreeuwen?
En jij wilt stadswacht worden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:20 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee das zielig
Ik heb ergens nog wel een schrijntje liefde zitten
Stadswacht...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stadswacht...
Nou, dit is een ernstige situatie hoor!!!
Ze heeft der vriendje al huilend zitten opbellen.. bla bla bla.. en ze gaat waarschijnlijk zo zielig doen bij mijn oma...
Oftewel... i did it..Wat een tuttebel zeg,....pffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Stadswacht...
Nou, dit is een ernstige situatie hoor!!!
Ze heeft der vriendje al huilend zitten opbellen.. bla bla bla.. en ze gaat waarschijnlijk zo zielig doen bij mijn oma...
Oftewel... i did it..Gewoon zelf heel rustig en rationeel blijven. En vooral niet je stem verheffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Zet die voicemail nou eens af pikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef Cobra4 het volgende:
Maar gaat het om 1 van de opties die Rave beschrijft?
Gaat helemaal goedkomen!quote:
Heb ik ook niet gedaan...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gewoon zelf heel rustig en rationeel blijven. En vooral niet je stem verheffen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gedaan.... Eer aan mijzelf houden.
Aan je zus kenbaar maken dat je merkt dat dit gebeurt. Het is haar verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dingen die ik bijv. met mijn zus ga doen, doet hij snel eerder. Opmerkingen maken die nergens op slaan... gewoon treiteren..
Eerste nuttige post van vandaagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Thaboel het volgende:
Maitje pak hem gewoon snachts eens als hij de deur uitgaat. Knuppel in ze nek ofzo
Yeah, die schrijf ik op me CVquote:
De eerste post die je vandaag leest bedoel je.quote:
Nope ik ben al weer helemaal ingelezenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste post die je vandaag leest bedoel je.
En geen andere mening?quote:
Wat voor baret dragen ze normaliter, en dragen de instructeurs gewoon de Otco patch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef leovanw het volgende:
[..]
Alleen als je er gedetacheerd wordt. Zo draagt commandant B-Cie school Luchtmobiel een... groene baret.
Nee mensen die niet nadenken en andere zitten te zieken ben ik meestal heel snel klaar mee. Net zoals degene die mij gisteren vroeg hoe laat de trein ging waarop ik antwoorden, "zo meteen en het bord hangt 10 meter verderop" als bedankje kreeg ik te horen dat ik een k*anker hoer was.quote:
Dus over een post over iemand om/neerleggen is wel nagedacht?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:23 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee mensen die niet nadenken en andere zitten te zieken ben ik meestal heel snel klaar mee. Net zoals degene die mij gisteren vroeg hoe laat de trein ging waarop ik antwoorden, "zo meteen en het bord hangt 10 meter verderop" als bedankje kreeg ik te horen dat ik een k*anker hoer was.
Nouja omleggen? sarcasme was niet te vinden in mijn post?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus over een post over iemand om/neerleggen is wel nagedacht?
Met het tweede deel van je reactie ben ik het wel eens.
Nee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef m.k het volgende:
[..]
Nouja omleggen? sarcasme was niet te vinden in mijn post?
Bij een opleidingsinstituut (algemene stoel) gewoon je eigen baret met eigen wapen- /dienstvak embleem.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat voor baret dragen ze normaliter, en dragen de instructeurs gewoon de Otco patch?
O nou ja... ik was dus sarcastisch, een beetje.quote:
En denken dat mijn reactie serieus was?:')quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus over een post over iemand om/neerleggen is wel nagedacht?
Met het tweede deel van je reactie ben ik het wel eens.
Kijk eens naar de topic titelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En denken dat mijn reactie serieus was?:')
Gotcha!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En denken dat mijn reactie serieus was?:')
Maar het is wel goeie oplossingquote:
Godver jullie spelen onder 1 hoedjequote:
Done...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Aan je zus kenbaar maken dat je merkt dat dit gebeurt. Het is haar verantwoordelijkheid.
-edit Oh, gebeurd.
Nee, je lost niets op met geweld!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:58 schreef Thaboel het volgende:
Maitje pak hem gewoon snachts eens als hij de deur uitgaat. Knuppel in ze nek ofzo
Was verder wel gezellig hoor en met die oud-marinier is het weer goed gemaakt (vermoed ook een restje PTSS bij hem), maar nu ik thuis op bed lig is het even bijkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:10 schreef Braamyo het volgende:
Whoop, Lotusss to the rescue !!!
Wel fijne avond gehad voor de rest?
Fok doet dat met jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was verder wel gezellig hoor en met die oud-marinier is het weer goed gemaakt (vermoed ook een restje PTSS bij hem), maar nu ik thuis op bed lig is het even bijkomen.
Vooral omdat ik de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel zit duurt het wat langer voordat ik zoiets achter me kan laten.
Gelukkig dat ik nog op de cruciale momenten mijn emoties weet uit te schakelen en rationeel kan handelen.
De tweede alinea of de laatste?quote:
Helaas is Fok! niet de redenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:19 schreef Pumatje het volgende:
in de put zitten, niet lekker in je vel,dat soort dingen
maar verder.. wel heavy lotusss..
goed gehandeld.. al had ik graag gehoord dat erwin een flinke rechtse had uigedeeld en thuis was gekomen en met een koud biertje zijn blauwe oog had gevierd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |