Als je een Wielrenfan was en je totaal niks van voetbal had moeten hebben. Dan verwacht je toch niet dat bij een programma dat over de Tour de France gaat, voetbal wordt besproken?quote:
Heb ik bijna elke keer bij die Missen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Voor een miss vind ik het nogal middelmatig
Ik ben voetbalsupporter, veel meer dan wielrennen. Maar vind dit ook belachelijk. Bijna een belediging naar wielrenliefhebbers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij als wielrenfan toch ook willen? Waarom is het dan een wielrenprogramma
Helemaal mee eens. Ik kijk nu voor wielrennen, niet voor voetbal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben voetbalsupporter, veel meer dan wielrennen. Maar vind dit ook belachelijk. Bijna een belediging naar wielrenliefhebbers.
Nou inderdaad, dan zou iedereen op zijn kop staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef marcodej het volgende:
Stel je voor dat ze bij VI wielernieuws gingen behandelen...
idd wereld te kleinquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef marcodej het volgende:
Stel je voor dat ze bij VI wielernieuws gingen behandelen...
Ze willen Johnny allemaal aanrakenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoogerland is de attractie onder de renners
Allergrootste wens. Had Contador ook gewild dat hij attractie was onder de rennersquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze willen Johnny allemaal aanraken(maar natuurlijk wel sympathiek van die collega renners
)
Ik zat net te denken. Vorige week vertelde hij dat hij voor een bedrijf werkt dat software voor mobieltjes maakt. Zou hij daar ook zitten dankzij HTC?quote:
Ik moet denken aan een verstrooide Citroen BX rijder met sandalen en heuptas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Bij Ben moet ik altijd aan Jochem Meijer denken.
We gaan het hooggebergte in, denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen nog veel bergpunten te winnen trouwens?
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Denk 't wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
De berg opquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat is gewoon 70 per uur, dat snappen ze wel
Tis geen voetballerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom zeggen ze niet dat Feillu gestopt is?
Nice, ik ben niet zo op de hoogte van het tourschemaquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)
Even alles op een rijtjequote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)
Ik niet, ik vind het maar een agressief mannetje... Altijd boos op mensen en zeker als die verliest!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef inZanity het volgende:
Ik vind Cavendish juist altijd wel sypathiek over komen.
Klopt, maar zn interviews zijn leuk. De meeste renners hebben niks te vertellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:02 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het maar een agressief mannetje... Altijd boos op mensen en zeker als die verliest!
Das waar, maar dat maakt hem voor mij nog niet sympathiek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt, maar zn interviews zijn leuk. De meeste renners hebben niks te vertellen.
Gewoon een winnaar, niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:02 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het maar een agressief mannetje... Altijd boos op mensen en zeker als die verliest!
Na een dag of 10 ben je hem wel zatquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie hem voor het eerst, wat een baas.
En helemaal met zn accent.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef Lagrinta het volgende:
Erik Dekker met een designer bril. Kan toch niet man. Alsof je met een Opel Kadett door Hollywood rijdt.
Scheelt, ik kijk toch niet elke dag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Na een dag of 10 ben je hem wel zat
Ja, eergister al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steelt die gek nou gewoon dat draad weg?
Klopt ja. Hopelijk mag die bij Voetbal International ook reportages makenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Diekstra is echt in aanzien gestegen door dit programma. Echt genieten.
Hij was wel bang dat de koeien zouden ontsnappenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steelt die gek nou gewoon dat draad weg?
Had je hem nog nooit eerder gezien dan? Ik vond hem met de Jakhalzen en bij VI al super.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Diekstra is echt in aanzien gestegen door dit programma. Echt genieten.
Klopt, maar vind hem het wederom geweldig doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Had je hem nog nooit eerder gezien dan? Ik vond hem met de Jakhalzen en bij VI al super.
Gaat ie azijn pissen?quote:
Gisteren vond ik hem erg komisch met zijn verhalenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, ik kijk toch niet elke dag.
Het is toch vreselijk, een stukje prikkeldraad nog wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar is die boer dan lekker mee
Hopelijk niet. Totaal niet objectief, heeft het alleen maar over Twentequote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt ja. Hopelijk mag die bij Voetbal International ook reportages maken
Opa nog niet gespot.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Is de vader van Dries al gesignaleerd?
Da's toch juist mooi, hij doet dat zonder andere clubs onderuit te halen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Totaal niet objectief, heeft het alleen maar over Twente
Hopelijk wordt er dan ook eens wat schijnbaar waardeloos van jouw gejat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is toch vreselijk, een stukje prikkeldraad nog wel!
Dries komt vanavond niet, hij treedt op in Ahoyquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef BasNijmegen het volgende:
Is de vader van Dries al gesignaleerd?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Dries komt vanavond niet, hij treedt op in Ahoy
Dan zetten ze gewoon de band aan zonder Driesquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Daar gaat het hoogtepunt van het programma, heb geen zin om nog verder te kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Zie je het al voor je: Dries in een uitverkocht Ahoyquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef NightDream het volgende:
[..]
Daar gaat het hoogtepunt van het programma, heb geen zin om nog verder te kijken.
Ik had het al na 10 minuten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Na een dag of 10 ben je hem wel zat
Geloof het of niet, Ahoyquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Tuurlijk komt die wel, wat heeft die nou te doen
Ceesquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:14 schreef Karina het volgende:
De heer Hoogerland, hij heeft geen voornaam.
Waar woon je ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgende week woensdag, staat Dries op te treden tijdens de zomerfeesten in Nijmegen. Heb er nu al zin in.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Dat bracht ik zelf in de wereldWat is een tourprogamma zonder Dries?
lol. we zijn dus getrolled?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Dat bracht ik zelf in de wereldWat is een tourprogamma zonder Dries?
Goh, dacht je nou echt dat Dries in Ahoy zou staan, mocht hij willen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol. we zijn dus getrolled?dries komt gewoon?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef exile79 het volgende:
Misschien komt zanger Rinus vanavond wel met Ramona.
Of die komt weet ik niet, maar lijkt me niet dat die in Ahoy optreedtquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
lol. we zijn dus getrolled?dries komt gewoon?
Drentsquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef APK het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van al die lompe accenten.
damn, ik versta alles gewoon perfect, terwijl ik alleen ABN spreekquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef APK het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van al die lompe accenten.
Zeker, bovenop die berg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
Als sjonnie gewoon gaat aanvallen op de Alpe moet ie echt een standbeeld krijgen.
Tegenwoordig wel, hebben ook allemaal internet.quote:
Ken ook zon gezin, ze hebben meestal wel internet en geen tvquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel, hebben ook allemaal internet.
En die Zeeuwen: "Wèèèèh, éh mèèèh, mèèèèèh éh mèèèh."quote:
Die is al geweest, op de fiets.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Erik Hulzebosch, die moet ook langskomen.
Machtig mooi!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef APK het volgende:
[..]
En die Zeeuwen: "Wèèèèh, éh mèèèh, mèèèèèh éh mèèèh."
Als je kijkt valt het nog wel mee, maar als je met je rug naar de tv zit is het nauwelijks te harden.
"MOOOOOOOI MAAAAAAAAN! MAAAAAAACHTIG MOOOOOI! BWUHUHUHUHUH!"
Ook zo'n nepperquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Pino112 het volgende:
Erik Hulzebosch, die moet ook langskomen.
Zat ie volgens mij al de hele tijd sinds Johnny z'n pa er zitquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben zo weer aan tafel, Links achterin is ie aan de bar
Omdat Ben al gecontracteerd was maar Johnny z'n pa interressanter is?quote:
Nope, ze hadden het vertaald.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
twittert cadel evans in het nederlands?
Kunnen ze zo weinig gasten krijgen, dat die gast 2x moet komen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Omdat Ben al gecontracteerd was maar Johnny z'n pa interressanter is?
De regisseur wilde er meer dan op zijn verrjaardag.quote:
Huh, wat?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Huh, wat?
Oh kut ik kwam per ongeluk over dat knopje toen ik postte![]()
En dat klinkt wel heel fout.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh, wat?
Oh kut ik kwam per ongeluk over dat knopje toen ik postte![]()
En dat klinkt wel heel fout.
Zadelpijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Lagrinta het volgende:
Wat een dom wijf zeg. Beide handen om die bovenbuis.
Je kent marcodej toch. DIe slaapt er nog steeds slecht van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je ga me toch niet vertellen dat je daar nog steeds mee zit na al die jaren?
Yep. Soort WK-finale-effect. Als je het ziet denk je weer...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je ga me toch niet vertellen dat je daar nog steeds mee zit na al die jaren?
ik was een dag later nog in de veronderstelling dat ie had gewonnenquote:
Niet weten hoe lang Weening in het roze heeft gereden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
BTW was er van die vorige winnaars nog een itempje van RTL7?
NEE HEE?
VAN MIJ WEL JAHAHAJHA
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet weten dat Pieter Weening hoe lang Weening in het roze heeft gereden.
Geef nou maar toe dat je het niet wist.quote:
Deed jij mee?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
BTW was er van die vorige winnaars nog een itempje van RTL7?
NEE HEE?
VAN MIJ WEL JAHAHAJHA
Ok ik geef het toe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je het niet wist.
Nou... ik ken er nog wel een paar meer.quote:
Toch wel bijzonder. Je leefde onder een steen die periode?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe.
Maar het was wel leuk
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder. Je leefde onder een steen die periode?
Ik was nog niet geboren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder. Je leefde onder een steen die periode?
wat dacht je van de neutralisatie van de proloog van de Tourstart in Leidenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou... ik ken er nog wel een paar meer.
Pro Tevenet / tegen Hennie Kuiper
Pro Delgado/ tegen Gert-Jan Theunisse
Ging beide om de gele trui
Gisteren afgescheept door Gesink, wilde hij niet weer laten gebeuren denk ik. Cadel antwoordde echter precies hetzelfde als Gesink.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Wat een agressieve manier van interviewen.
ha gertquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gisteren afgescheept door Gesink, wilde hij niet weer laten gebeuren denk ik. Cadel antwoordde echter precies hetzelfde als Gesink.
DAM van de TDFquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Klopt er is werkelijk niets anders...
Godzijdank, liever dit dan dat die maar gaat pratenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Ben zit er een beetje voor Piet Snot bij.
Terecht. Benquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Ben zit er een beetje voor Piet Snot bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |