Als je een Wielrenfan was en je totaal niks van voetbal had moeten hebben. Dan verwacht je toch niet dat bij een programma dat over de Tour de France gaat, voetbal wordt besproken?quote:
Heb ik bijna elke keer bij die Missen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Voor een miss vind ik het nogal middelmatig
Ik ben voetbalsupporter, veel meer dan wielrennen. Maar vind dit ook belachelijk. Bijna een belediging naar wielrenliefhebbers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou jij als wielrenfan toch ook willen? Waarom is het dan een wielrenprogramma
Helemaal mee eens. Ik kijk nu voor wielrennen, niet voor voetbal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben voetbalsupporter, veel meer dan wielrennen. Maar vind dit ook belachelijk. Bijna een belediging naar wielrenliefhebbers.
Nou inderdaad, dan zou iedereen op zijn kop staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef marcodej het volgende:
Stel je voor dat ze bij VI wielernieuws gingen behandelen...
idd wereld te kleinquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef marcodej het volgende:
Stel je voor dat ze bij VI wielernieuws gingen behandelen...
Ze willen Johnny allemaal aanrakenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoogerland is de attractie onder de renners
Allergrootste wens. Had Contador ook gewild dat hij attractie was onder de rennersquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze willen Johnny allemaal aanraken(maar natuurlijk wel sympathiek van die collega renners
)
Ik zat net te denken. Vorige week vertelde hij dat hij voor een bedrijf werkt dat software voor mobieltjes maakt. Zou hij daar ook zitten dankzij HTC?quote:
Ik moet denken aan een verstrooide Citroen BX rijder met sandalen en heuptas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef BasNijmegen het volgende:
Bij Ben moet ik altijd aan Jochem Meijer denken.
We gaan het hooggebergte in, denk dat het wel meevalt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Morgen nog veel bergpunten te winnen trouwens?
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Denk 't wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
De berg opquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Dat is gewoon 70 per uur, dat snappen ze wel
Tis geen voetballerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Waarom zeggen ze niet dat Feillu gestopt is?
Nice, ik ben niet zo op de hoogte van het tourschemaquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)
Even alles op een rijtjequote:Op woensdag 13 juli 2011 20:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Serieuze vraag? Twee bergen van de buitencategorie, waarvan een de aankomst is dus dubbele punten is (40)
Ik niet, ik vind het maar een agressief mannetje... Altijd boos op mensen en zeker als die verliest!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef inZanity het volgende:
Ik vind Cavendish juist altijd wel sypathiek over komen.
Klopt, maar zn interviews zijn leuk. De meeste renners hebben niks te vertellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:02 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het maar een agressief mannetje... Altijd boos op mensen en zeker als die verliest!
Das waar, maar dat maakt hem voor mij nog niet sympathiek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Klopt, maar zn interviews zijn leuk. De meeste renners hebben niks te vertellen.
Gewoon een winnaar, niks mis mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:02 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het maar een agressief mannetje... Altijd boos op mensen en zeker als die verliest!
Na een dag of 10 ben je hem wel zatquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie hem voor het eerst, wat een baas.
En helemaal met zn accent.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef Lagrinta het volgende:
Erik Dekker met een designer bril. Kan toch niet man. Alsof je met een Opel Kadett door Hollywood rijdt.
Scheelt, ik kijk toch niet elke dag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Na een dag of 10 ben je hem wel zat
Ja, eergister al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steelt die gek nou gewoon dat draad weg?
Klopt ja. Hopelijk mag die bij Voetbal International ook reportages makenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Diekstra is echt in aanzien gestegen door dit programma. Echt genieten.
Hij was wel bang dat de koeien zouden ontsnappenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steelt die gek nou gewoon dat draad weg?
Had je hem nog nooit eerder gezien dan? Ik vond hem met de Jakhalzen en bij VI al super.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Diekstra is echt in aanzien gestegen door dit programma. Echt genieten.
Klopt, maar vind hem het wederom geweldig doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Had je hem nog nooit eerder gezien dan? Ik vond hem met de Jakhalzen en bij VI al super.
Gaat ie azijn pissen?quote:
Gisteren vond ik hem erg komisch met zijn verhalenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, ik kijk toch niet elke dag.
Het is toch vreselijk, een stukje prikkeldraad nog wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar is die boer dan lekker mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |