SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Volgens mij bestuur ik een land van kannibalen.quote:The Issue
In a bid to provide a new revenue stream for Aristokratisches Preussen's Beef-Based Agriculture industry, it has been suggested that British Queens could be added to the menu.
The Debate
1."The fact is, the British Queen population is out of control," says Beef-Based Agriculture spokesperson Bianca Love. "We have to do something about them anyway, so why not market them as tasty snacks? We could have British Queen kebabs, British Queen pies, British Queen-on-a-sticks--the possibilities are endless! Let's not pass up this golden opportunity to provide a feast, if you will, for our economy."
2."I agree that something needs to be done about British Queen over-population," says random passer-by Jazz Wu, "but eating them? That's kind of gross. Let's just shoot the ones we have to and shovel their bodies into ditches like normal."
3."I am shocked and appalled!" declared SPCA President Prudence Nagasawa. "If anyone needs to be culled, it's us humans. The British Queens were here first, remember? We need to take this as a sign to get our industry--agriculture in particular--to back off. The British Queen is part of what makes Aristokratisches Preussen a great nation!"
Kapitalist.quote:
Niveau van de Stentor Journalisten is best triest eigenlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Terechte TT. Abba is voor homo's en geestelijk gehandicapten.
een toevallige voorbijganger die Jazz Wu heet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij bestuur ik een land van kannibalen.
Ja he, Piet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niveau van de Stentor Journalisten is best triest eigenlijk
Hm, Piet heeft eigenlijk al de perfecte comeback geleverd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Terechte TT. Abba is voor homo's en geestelijk gehandicapten.
Al is de titel ietwat dubieusquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Reya het volgende:
The Day Before You Came is inderdaad nog wel een aardig nummer.
quote:WENEN - De Oostenrijkse 'pastafari' Niko Alm mocht met een pastavergiet op zijn hoofd op de foto voor zijn rijbewijs, omdat het om een religieus hoofddeksel gaat.
Petjes of mutsen zijn alleen toegestaan als ze een religiueze functie hebben.
Alm is een aanhanger van de "kerk van het vliegende spaghettimonster", een antireligieuze beweging die zich in het bijzonder afzet tegen het creationisme.
De pastafari diende in 2008 een aanvraag voor een rijbewijs in, vergezeld van een foto met een omgekeerde pastavergiet op zijn hoofd. Aanvankelijk dachten de autoriteiten dat de man niet goed bij zijn hoofd was, maar uiteindelijk, na drie jaar gaven ze hem toch zijn rijbewijs.
De man wil nu een aanvraag indienen om zijn 'religie' officieel erkend te laten worden in Oostenrijk.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jbewijs__.html?p=2,1
[quote Oostenrijker met vergiet op rijbewijs WENEN - De Oostenrijkse 'pastafari' Niko Alm mocht met een pastavergiet op zijn hoofd op de foto voor zijn rijbewijs, omdat het om een religieus hoofddeksel gaat.
Petjes of mutsen zijn alleen toegestaan als ze een religiueze functie hebben.
Alm is een aanhanger van de "kerk van het vliegende spaghettimonster", een antireligieuze beweging die zich in het bijzonder afzet tegen het creationisme.
De pastafari diende in 2008 een aanvraag voor een rijbewijs in, vergezeld van een foto met een omgekeerde pastavergiet op zijn hoofd. Aanvankelijk dachten de autoriteiten dat de man niet goed bij zijn hoofd was, maar uiteindelijk, na drie jaar gaven ze hem toch zijn rijbewijs.
De man wil nu een aanvraag indienen om zijn 'religie' officieel erkend te laten worden in Oostenrijk.
Doet me een beetje denken aan die joker grap van Oversight.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)jbewijs__.html?p=2,1
[..]
![]()
![]()
Rijbewijs met hoed op en schminkquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie/wat is Oversight en wat was de grap
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een treurnis!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]Weet je niet wie Oversight is?
Ga je schamen!
Hij haalde een kekke grap met een rijbewijs uit!
Helaas vond de marechaussee het wat minder leuk.
Toen kon hij een tijdje niet meer legaal autorijden.
Inmiddels is hij nooit meer op dit forum te vinden.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:41 schreef Reya het volgende:
Ga je schamen!
Ga je schamen!
Ga je schamen!
http://frontpage.fok.nl/special/print/129632quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schreef JohnDope je aan met "BlankePolitiekCorrecteElite"?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:51 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zelfs in mails hield hij deze manier van schrijven gewoon vol trouwens.
Ik moest ook even nadenken wie hij ook al weer was..quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:41 schreef Reya het volgende:
Ga je schamen!
Dit is ook mooiquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:55 schreef Monidique het volgende:
Mooi, die ga ik bestellen:
http://www.bol.com/nl/p/m(...).html#product_images
JohnDope was altijd heel aardig over de mail... Die ging los op IRC.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Schreef JohnDope je aan met "BlankePolitiekCorrecteElite"?
Zou ie nog leven?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
JohnDope was altijd heel aardig over de mail... Die ging los op IRC.
Daar staat me iets van bij; hij bleef de hele nacht lang over zijn theorieën doorzagen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef kLowJow het volgende:
[..]
JohnDope was altijd heel aardig over de mail... Die ging los op IRC.
Of over wie hij allemaal neer zou stekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar staat me iets van bij; hij bleef de hele nacht lang over zijn theorieën doorzagen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://thatguywiththeglas(...)today-was-a-good-day
whehe
Oeh, waar is dat te vinden?quote:
Uitzending gemist wellicht?quote:
Nooit van gehoord, geen idee dat het op de PO was.quote:
Groovey...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ben Evil Dead aan het kijken:
[ afbeelding ]
Geweldige film.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
=> Zombiesquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Harry Potter?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat is.
Waar slaat dat forum eigenlijk op?quote:
Wat zijn dreuzels?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:43 schreef Dutchnative het volgende:
Jongens, jongens, HP = Harry Potter
Dreuzels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zijn dreuzels?Mensen van buiten de toverijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat zijn dreuzels?Tsk, mensen zonder het vermogen tot toveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Tem het volgende:
Harry Potter houdt het geen dag vol in The Hood.
quote:
Dan is het dus geen belediging.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Tsk, mensen zonder het vermogen tot toveren.
Dat is trouwens aantoonbare onzin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef Tem het volgende:
Harry Potter houdt het geen dag vol in The Hood.
Dat komt door die kutsport wat we met z'n allen verheiligen. Sport is een god.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Zeeland het volgende:
Wij zijn hiertoe op aarde om elkaar kapot te concurreren.
Valt nou ook wel mee, behalve als Bayern of Duitsland wintquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat komt door die kutsport wat we met z'n allen verheiligen. Sport is een god.
The Brothers will kick his skinny ass! That four-eyed biatchquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is trouwens aantoonbare onzin.
Nou, ik vind sport wel overgewaardeerd. Zo wordt alles tot sport gedefinieerd. Blegh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Valt nou ook wel mee, behalve als Bayern of Duitsland wint
Jij verwart het met competitie, concurrentie, dat is iets andersquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou, ik vind sport wel overgewaardeerd. Zo wordt alles tot sport gedefinieerd. Blegh.
Duitslandquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Valt nou ook wel mee, behalve als Bayern of Duitsland wint
Vooral toen Von Gaal er zat hoorquote:
Van Gaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Vooral toen Von Gaal er zat hoor
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou laat ik het dan maar gewoon vertellen. Er was een kat die 20 meter naar beneden was gedonderd.
En wat denk je?
[x] De kat was deaud
[] De kat overleefde het voorval, maar z'n kop hing op half 11.
[] De kat overleefde het voorval zonder ook maar iets over te houden.
[] De kat bleek een knuffel
[x] Na het voorval sprak de kat vloeiend Nederland.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou laat ik het dan maar gewoon vertellen. Er was een kat die 20 meter naar beneden was gedonderd.
En wat denk je?
[] De kat was deaud
[] De kat overleefde het voorval zonder ook maar iets over te houden.
[x] De kat bleek een knuffel
[x] Na het voorval sprak de kat vloeiend Nederland.
Dat had ik al gezien, maar dank jequote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
En wat denk je?
[] De kat was deaud
[X] De kat overleefde het voorval zonder ook maar iets over te houden.
[] De kat bleek een knuffel
[] Na het voorval sprak de kat vloeiend Nederland.
Ik heb morgen een hotel in Groningen met gratis saunaquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
Sauna weer gehad, nu lekker aan de Leffe, relax avondje.
Knapquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
FOKPOL contains 34 nations, the 227th most in the world.
Kardinalistan is ranked 35th in FOKPOL and 73,205th in the world for Most Godforsaken.
Ja, maar de bloedlijn is bij Adolf Hitler opgehouden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
Voor de gelovigen onder ons: heeft Jezus kroost gekregen?
Is nu op NGC hihi
Ik kan je ook nooit verrassen met poezen nieuws. Je bent te goed op dit vlak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, maar dank je
En het was vanaf de 20e (VS) verdiepingquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan je ook nooit verrassen met poezen nieuws. Je bent te goed op dit vlak.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar de bloedlijn is bij Adolf Hitler opgehouden.
Er is net een land uitgestapt en die staat nog wel in de ranking.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
FOKPOL contains 34 nations, the 227th most in the world.
Kardinalistan is ranked 35th in FOKPOL and 73,205th in the world for Most Godforsaken.
Tom! Morgen bergetappe!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er is net een land uitgestapt en die staat nog wel in de ranking.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik moet je wel zeggen dat sinds Whiskers hier post, ik wel steeds meer van katten ben gaan houden. Zelfs nadat hier een poepkat rondwaard.
Dat ga ik dan even checken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het was vanaf de 20e (VS) verdieping
Zolang die van je buren maar niet in je tuin schijtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik moet je wel zeggen dat sinds Whiskers hier post, ik wel steeds meer van katten ben gaan houden. Zelfs nadat hier een poepkat rondwaard.
Ik hoop op een mooie aanval van de Schlecks.quote:
De kat van 1 van mijn buren SCHIJT in mijn tuin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang die van je buren maar niet in je tuin schijt
Lul. Ik hoop op Gesink.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik hoop op een mooie aanval van de Schlecks.
Ik wou dat ik een tuin HADquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De kat van 1 van mijn buren SCHIJT in mijn tuin.
quote:2 hours ago: Following new legislation in Betyaropia, high-income earners pay a 100% tax rate.
Afgunstquote:
quote:Euthanasia is legal, young children are regularly seen wagering pocket money at blackjack tables, college students make ends meet by selling their kidneys, and citizens can be frequently spotted going about their business stark naked.
Natuurlijk hoop ik ook op Gesink, maar ben toch ietsje meer fan van de gebroeders Andy en Frank.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lul. Ik hoop op Gesink.
Morgen wel werken, maar tv staat de hele dag aan.
Een premie voor iedere geknuppelde pels.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef betyar het volgende:
Ze zouden een katten subsidie moeten geven.
Oke, de Schlecks maken kans de Tour te winnen. Maar ik ben en blijf een chauvinist. Johnny is natuurlijk een held. Kreeg wel een brok in mn keel toen hij huilend op het podium stond.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik ook op Gesink, maar ben toch ietsje meer fan van de gebroeders Andy en Frank.![]()
Hopelijk kan Johnny morgen nog iets laten zien.
Dan moet ik mijn UI veranderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:10 schreef Dutchnative het volgende:
Zeeland, ik verwar je steeds met Bolkesteijn
Jij snapt hem, en elke dode zwaar verminkte kat ingeleverd bij de milieustraat brengt 75 euro op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een premie voor iedere geknuppelde pels.
Ik krijg je dat voor mekaar?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:10 schreef Dutchnative het volgende:
Zeeland, ik verwar je steeds met Bolkesteijn
Wat wil je zien dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:10 schreef du_ke het volgende:
Probeer morgen lekker op tijd naar huis te gaan. Of toch maar via de stream kijken
De UIquote:
De zomerspeech van de Paus.quote:
Zo komen we ergens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij snapt hem, en elke dode zwaar verminkte kat ingeleverd bij de milieustraat brengt 75 euro op.
Ik prefereer het 'vervuiler betaalt' principequote:
Mensen die katten houden moeten 150 euro per kat betalen per kwartaal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik prefereer het 'vervuiler betaalt' principe
Binnenkatten is zeker weer zieligquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Mensen die katten houden moeten 150 euro per kat betalen per kwartaal.
Kat zwanger? 4 jaar cel voor de eigenaar.
En kittens met arme ouders, is daar een sociaal vangnet voor?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
En Abortus natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon de moeder afmaken. Dat is goedkoper dan abortus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En Abortus natuurlijk.
Het omkatten van auto's verbieden.
Ja?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gewoon de moeder afmaken. Dat is goedkoper dan abortus.
Nee, elke kat dient gesteriliseerd te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En kittens met arme ouders, is daar een sociaal vangnet voor?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En Abortus natuurlijk.
Het omkatten van auto's verbieden.
Dat scheelt veel overlast.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Binnenkatten is zeker weer zielig
Nou ja, zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja?
Er is een veel simpeler oplossing: Castreren op kosten van de eigenaar, is er geen geld of wordt er niet gecastreerd dan wordt de kat in kwestie afgemaakt.
Dubbel tarief.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is verboden om kattenbakken en kattenvoer in huis te hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waat es det?quote:
Daar ontkomen echte kattenfans nog aan hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is verboden om kattenbakken en kattenvoer in huis te hebben.
Nee, die andere is Remlof kennelijkquote:
quote:
Welk programma?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
Een oud klasgenootje van mijn vrouw op Ned3.
Je degradeert jezelf tot het niveau van de tros?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
Een oud klasgenootje van mijn vrouw op Ned3.
Ik ben een echte familieman.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je degradeert jezelf tot het niveau van de tros?
Daar is niets mis mee, maar die muziek wel.quote:
Ze kijkt dan ook naar haar oud "vriendinnetje".quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar die muziek wel.
Is het een van die danseressen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze kijkt dan ook naar haar oud "vriendinnetje".
Begin jij nu ook al?quote:
Een cattery?quote:
sst.. sociaal experimentje, kijken hoelang het duurt voor dat whiskers reageertquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, 225 verdiende euro's, die katten liggen er voldaan bij.
Och verrek ze zijn niet verminkt, 75 euro eraf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, 225 verdiende euro's, die katten liggen er voldaan bij.
Het gaat dan ook over katten, van mijn poes hier thuis moeten ze ook afblijven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
Blijf van mijn ongesteriliseerde binnenpoezen af
Heeft niemand last van
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Dutchnative het volgende:
Blaffende honden: 100 Euro boete per blafsessie
Zo, die is lolligquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over katten, van mijn poes hier thuis moeten ze ook afblijven.
Ongeacht de lengte ervan??quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Dutchnative het volgende:
Blaffende honden: 100 Euro boete per blafsessie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Behalve als er vreemde aan de poort staan.
Hm, een blafsessie duurt zo'n 10 secondenquote:
Mocht je willenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, een blafsessie duurt zo'n 10 seconden
150quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Loslopende honden: 20 Euro tax per stap
Ja, dat laatstequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Of bedoel je afrekenen per 10 sec??
Nee he, ons marktfundamentalistjequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee he, ons marktfundamentalistje
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Verschoon mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef betyar het volgende:
Een mooi baantje voor PHP
K&H inspecteur.
He, pas op he?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, ik zag dat er vraag was naar een oppepper. Ik vraag 20 cent per geslaagde grap, er was vraag naar, de markt deed zijn werkquote:
Wanneer vindt mijn politieke ontgroening dan plaats?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ons politieke groentje zonder praktijkervaring die de theorie zelfs maar half begrijpt.
Ga eerst maar eens voor jezelf zorgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wanneer vindt mijn politieke ontgroening dan plaats?
Nou mag 't. Hij is nog geen 20quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ons politieke groentje zonder praktijkervaring die de theorie zelfs maar half begrijpt.
Dat ligt aan jezelf. Hoe vroeger, hoe beter je marktpositiequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wanneer vindt mijn politieke ontgroening dan plaats?
Dat bepaalt de markt. Foute reacties worden keihard afgestraft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat mag, maar dat moet ie niet denken te weten hoe wij ons moeten gedragen.
Dat denk ik toch ook niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:02 schreef remlof het volgende:
[..]
De jeugd dient wel respect te hebben voor de ouderen hier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen hebben een zondebok nodig hequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Oops, vandaag is robin kennelijk de klos, gisteren mocht ik het ontgelden
Jij bent echt familie van PHP, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen hebben een zondebok nodig he
Lijkt er verdomd veel op jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen hebben een zondebok nodig he
Je denkt anders wel dat je het beter weet. Geeft niet, op jouw leeftijd stemde ik ook nog VVD, alleen ik had het excuus van de Koude Oorlog.quote:
Dat moet hij juist wel. Ik ben nooit meer zo zeker van mijn eigen gelijk geweest als toen ik zo jong was. Heerlijk was dat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:The Kingdom of Koostopia is a fledgling, economically powerful nation, notable for its restrictive gun laws. Its hard-nosed, hard-working, cynical population of 5 million are ruled with an iron fist by the corrupt, dictatorship government, which oppresses anyone who isn't on the board of a Fortune 500 company. Large corporations tend to be above the law, and use their financial clout to gain ever-increasing government benefits at the expense of the poor and unemployed.
There is no government in the normal sense of the word; however, a small group of community-minded, corrupt, moralistic, pro-business individuals devotes most of its attentions to Law & Order, with areas such as Social Welfare and Religion & Spirituality receiving almost no funds by comparison. Citizens pay a flat income tax of 4%. A powerhouse of a private sector is led by the Furniture Restoration, Soda Sales, and Door-to-door Insurance Sales industries.
Crime is a serious problem. Koostopia's national animal is the Catholic, which teeters on the brink of extinction due to widespread deforestation, and its currency is the Bonobo.
Contradictie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Robin mag dan wel een markgodaanhanger zijn, maar aardig is hij wel.
quote:
En in welke regio ga je uithangen??quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
FOKPOL NationStates:http://liberal.nationstates.net/nation=uwtopiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
quote:
Ja, maar jij kwam later ook vast tot het inzicht hoe verkeerd je inzicht destijds wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat moet hij juist wel. Ik ben nooit meer zo zeker van mijn eigen gelijk geweest als toen ik zo jong was. Heerlijk was dat.
zelfde als FOKPOL1.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil naar FOKPOL2.
Wat is het password?
Zelfde als voor de eerstequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wil naar FOKPOL2.
Wat is het password?
Ik ben alleen maar meer overtuigd van mijn eigen gelijk geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat moet hij juist wel. Ik ben nooit meer zo zeker van mijn eigen gelijk geweest als toen ik zo jong was. Heerlijk was dat.
Heb je een vlag/driehoek aan dat uitsteeksel op je aanhanger hangen?quote:
Ik ben vooral wat minder principieel geworden denk ik, of in ieder geval minder absoluut in de theoretische toepassing ervan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar jij kwam later ook vast tot het inzicht hoe verkeerd je inzicht destijds was
Oepsquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfde als voor de eerste
Maar hou je originele staat in FOKPOL, 2 is voor je antistaat.
Niet op de openbare weg.quote:
Ik had een markeringsbord uitstekende lading,rijbewijzen in orde. Alleen de lading hing achter zo'n 20 cm. boven de grond licht en kenteken waren niet zichtbaar, de balken maar 18 stuks waren 6 meter 7 cm dik en 22 cm breed lang op een aanhangertje van 2 meter die toch 750 kg mag hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:18 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heb je een vlag/driehoek aan dat uitsteeksel op je aanhanger hangen?
Heb je de juiste rijbewijzen?
Ach, je hoeft je niet altijd aan de wet te houden.quote:
Ja die kant gaan we hier ook op met deze regering.quote:
Als de 'getinte' kleuren maar niet in de staatjes komen, want dan brand het binnenhof!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef remlof het volgende:
Ja die kant gaan we hier ook op met deze regering.
Arme Henk en Ingrid die dat indirect steunen
Volgens mij deed je dan niks verkeerdquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik had een markeringsbord uitstekende lading,rijbewijzen in orde. Alleen de lading hing achter zo'n 20 cm. boven de grond licht en kenteken waren niet zichtbaar, de balken maar 18 stuks waren 6 meter 7 cm dik en 22 cm breed lang op een aanhangertje van 2 meter die toch 750 kg mag hebben.
Die had ik vanmorgen al bekeken, het ging mij om de 5 meter achter de aanhanger, de last werd niet gelijk verdeeld,dus met een pallet een schot gemaakt en zo de balken omhoog geschoven,quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:24 schreef fokthesystem het volgende:
http://auto-en-vervoer.in(...)ng-aanhangwagen.html en je weet het weer betyar.
Bedoel je straatjes en brandt?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als de 'getinte' kleuren maar niet in de staatjes komen, want dan brand het binnenhof!
Staatjes, grafieken, en ja, brand, als in vuur uit gebouwen e.d.quote:
verlichting en kentekenplaat waren niet zichtbaar. Maar dat was bijzaak, mijn dak moest deukvrij blijven.quote:
Het leuke is dat het nog niet duidelijker is geworden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Staatjes, grafieken, en ja, brand, als in vuur uit gebouwen e.d.
Nee, ik ga er ook maar niet op inquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het leuke is dat het nog niet duidelijker is geworden.
Je bent vrijquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef Monidique het volgende:
. Ik had die biertjes niet moeten drinken. Nu moet het morgen lijden...
...o, wacht..
Ach joh, je weet toch inmiddels wel dat (bijnaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef fokthesystem het volgende:
1
[POLCAFE #2212] Waar VS totale wansmaak etaleert staatjes, grafiek
2
koosvogels: Lang leve de VS.
3
Tja en dan ik, moeilijk weer he!
Ga de Tour rijdenquote:
In de tour zou ik leiden en niet lijden.quote:
Jij zou niet eens rijdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
In de tour zou ik leiden en niet lijden.
Hear, hearquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
De Tour is lijden, maar dan het meemaken, als in: dat alles om die @#@#$-tour draait.
Laten we er niet te veel woorden aan wijden.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef fokthesystem het volgende:
1
[POLCAFE #2212] Waar VS totale wansmaak etaleert staatjes, grafiek
2
koosvogels: Lang leve de VS.
3
Tja en dan ik, moeilijk weer he!
quote:
Hij krijgt wel veel exposure vanavond, die Oversightquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor Zeeland:
http://www.spitsnieuws.nl(...)et-11-0-van-fc-horst
OMG, hoe laat is dat programma afgelopen??quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:46 schreef Zeeland het volgende:
Mart Smeets is noodzakelijk kwaad als je naar de TDF wil kijken.
Ik heb Been nooit een geschikte trainer gevonden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor Zeeland:
http://www.spitsnieuws.nl(...)et-11-0-van-fc-horst
Iets voor 12.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OMG, hoe laat is dat programma afgelopen??
Het was bedoeld als hart onder de riemquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb Been nooit een geschikte trainer gevonden.
Dank. 11-0 tegen zo'n ploeg belooft wat!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was bedoeld als hart onder de riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |