quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
Dus ik kan op 15 mei 2012 me inschrijven voor Criminologie, en 16 mei voor Psychologie zodat ik bovenaan sta op de wachtlijst?
Je kan je pas na de loting inschrijven voor een na-plaatsing. Volgens mij moet je dan wel zijn uitgeschreven voor Criminologie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
Dus ik kan op 15 mei 2012 me inschrijven voor Criminologie, en 16 mei voor Psychologie zodat ik bovenaan sta op de wachtlijst?
Wat stomquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:16 schreef Ezell het volgende:
Wat wat wat 'Lotingsuitslag'. Wat is dit?!
http://www.ib-groep.nl/pa(...)BO/Journalistiek.asp
[..]
Je kan je pas na de loting inschrijven voor een na-plaatsing. Volgens mij moet je dan wel zijn uitgeschreven voor Criminologie.
Waar staat datquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:18 schreef Ezell het volgende:
De helft van de plaatsen zijn al weggegeven. Ik strijd met 520 man om een van de overige 180 plaatsen.
Dat staat op http://www.bachelors.hu.n(...)n/Journalistiek.aspx. Je moet eventjes 'Starten met journalistiek' aanklikken'.quote:
Spannend! Reken er trouwens maar niet op dat je hem morgen daadwerkelijk krijgt. De uitslag van de decentrale selectie kwam bij mij (en de rest die mee had gedaan) een dag te laat. Iedereen ging stressen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik krijg morgen ook te horen of ik ben ingeloot.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat staat op http://www.bachelors.hu.n(...)n/Journalistiek.aspx. Je moet eventjes 'Starten met journalistiek' aanklikken'.
[..]
Spannend! Reken er trouwens maar niet op dat je hem morgen daadwerkelijk krijgt. De uitslag van de decentrale selectie kwam bij mij (en de rest die mee had gedaan) een dag te laat. Iedereen ging stressen.
Ik weet het. Stond bij jou ook in de brief dat je rond 14 juli de uitslag kreeg?quote:
Zo makkelijk is dat niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
Gewoon geld investeren en plaatsen uitbreiden.
Ja, geloof het wel. gewoon 14 juli stond er idd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. Stond bij jou ook in de brief dat je rond 14 juli de uitslag kreeg?
Zeg maar dat je dat niet erg zou vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag en nacht FOK!ken jwt, Nee, grapje.
Dat gaat me iets te ver.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg maar dat je dat niet erg zou vinden.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrijf me gewoon in voor 1 vak op de Vavo.En ga daarnaast chillen op het HBO.
Dan ben ik in ieder geval welkom volgend jaar in EXA forum.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]Waarom ga je je inschrijven voor maar een vak?
Met mij en ThaTim.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval welkom volgend jaar in EXA forum.
19 en 20 jaar oud?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Etsu het volgende:
Dan word je toch zoals KB en Hero, Ezell...
Kijk! Daar gaat hem om!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
Volgend jaar zal ik waarschijnlijk veel meer tijd besteden aan EXA dan dit jaar, aangezien ik op 14 mei en 30 mei een CE heb.
Nog meer?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
Volgend jaar zal ik waarschijnlijk veel meer tijd besteden aan EXA dan dit jaar, aangezien ik op 14 mei en 30 mei een CE heb.
Jij maakt het onmogelijke mogelijkquote:
Hoeveel posts heb je eigenlijk al in EXA ongeveer?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef Etsu het volgende:
19896/20894x100= 95,22%____________________________________!
Download een serie en ga 'm kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een leuke film? Verveel me. Lekker weer ook.
HEROESquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Download een serie en ga 'm kijken.
Auwhhquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:05 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn vader is net terug uit het ziekenhuis, zijn tumor is misschien iets gegroeid maar dat weten ze nog niet zeker... probeer me op te vrolijken alsjeblieft
Mean Streets.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een leuke film? Verveel me. Lekker weer ook.
Sterkte manquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:05 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn vader is net terug uit het ziekenhuis, zijn tumor is misschien iets gegroeid maar dat weten ze nog niet zeker... probeer me op te vrolijken alsjeblieft
Dat niet voor hem over hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, wat rot Kaasrol.Ik wil wel een smiley overkill doen om je op te vrolijken, maar daar zal Maraca niet zo blij mee zien.
[img=X,X][/img]quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet, met die grote smileys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook naar A'dam geweestquote:
Oscarrrquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Hij heeft wel een hot bovenlijf.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_kindje_praten.html
Die gast heeft een lichaam van een 12 jarige.quote:
Dat wil ik ook kunnenquote:
Jij weet niet eens hoe een 12 jarige eruit ziet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die gast heeft een lichaam van een 12 jarige.
Da's waar. Maar niet dik, zie nergens vetrollen, lichaamshaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet eens spieren, alleen beetje mager.
Ook lichaamshaar ontbreekt inderdaad. Raar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe een 12 jarige eruit ziet.
[..]
Da's waar. Maar niet dik, zie nergens vetrollen, lichaamshaar.
Dat is niet raar. Dat is zeer wenselijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook lichaamshaar ontbreekt inderdaad. Raar.
Voor pedofielen ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet raar. Dat is zeer wenselijk.
Hoezo zou ik dat niet kunnen weten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe een 12 jarige eruit ziet.
[..]
Da's waar. Maar niet dik, zie nergens vetrollen, lichaamshaar.
Je reactie zegt alles.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat niet kunnen weten.
Ga huilen man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Overgebruik van smileys. Terug vind quote voor Maraca.
Klassiekerquote:
'beestachtig'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, want iemand die zich niet scheert heeft niet direct beestachtig veel lichaamshaar.
Zoiets wil ik ook nog eens doenquote:
Wat ontzettend achterlijk en beschamend.quote:
Have fun Ezellquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eventjes wat dingetjes doen en dan naar school voor mijn diploma-uitreiking. Dag!
Doeiquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eventjes wat dingetjes doen en dan naar school voor mijn diploma-uitreiking. Dag!
Wel ja, je zou eens in discussie gaan op een internetforum.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga niet weer een discussie met je aan. Even ter informatie.
Ligt eraan met wie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel ja, je zou eens in discussie gaan op een internetforum.
Als je het bij de schaamstreek gewoon bijhoudt is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Maar ik hoef geen Yeti in bed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je het bij de schaamstreek gewoon bijhoudt is er niks aan de hand.
Logica, fuckyeahhh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk, haren.Ik scheer mn armen daarom niet. Lekker behaarde armen, rawrrr ik ben een tijgerrrrr.
Je hebt overal haar, sommige haren zijn dikker dan andere en vallen daarom meer op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef Etsu het volgende:
Armen is wat anders dan je bovenlijf vol met haar.
quote:
Je weet ook wel dat die voorbeelden niet representatief zijn voor het gemiddelde lichaamshaar.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
Je weet ook wel dat die voorbeelden niet representatief zijn voor het gemiddelde lichaamshaar.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gooi er zelf dan ook niet steeds nieuwe dingen in, idioot. Ik ga tevens je berichten rapporteren. Je zit op een forum om te discussiëren.quote:
Hoe durft hij!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gooi er zelf dan ook niet steeds nieuwe dingen in, idioot. Ik ga tevens je berichten rapporteren. Je zit op een forum om te discussiÃĢren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ezell op 13-07-2011 18:39:30 ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef Ezell het volgende:
Vinden jullie dit jurkje netjes genoeg voor een diploma-uitreiking?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, je raadt het nooit, maar het is nu ook zomer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een zomerjurkje. Nooit gedragen, dat wel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, je raadt het nooit, maar het is nu ook zomer.
Goed werk Jordy, hopen dat ze nu ja zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Pics van jou daarin om beter te kunnen beoordelen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, je raadt het nooit, maar het is nu ook zomer.
You made my day.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Jordy, morgen meer dan 30 nieuwe namen voor Lowlands he!
En er stond in de tweet: Beats & bleeps, dus iets van: The Chemical Brothers, Daft Punk, Boys Noize, Digitalism, The Subs? 1 daarvan zou geweldig zijnquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En er stond in de tweet: Beats & bleeps, dus iets van: The Chemical Brothers, Daft Punk, Boys Noize, Digitalism, The Subs? 1 daarvan zou geweldig zijn
Hmm.. geen idee. Ik neem wel een vestje mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef Etsu het volgende:
En bovendien zit je toch binnen? Twee uur lang. Benauwd en alles. Dus het is luchtig en goed zo.
En Spa Blauw...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm.. geen idee. Ik neem wel een vestje mee.
HATEN OP SPA BLAUWquote:
Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
HATEN OP SPA BLAUW______! BEN JE WEL LEKKER IN JE BOVENKAMER
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:02 schreef Etsu het volgende:
Jordy, sull3 w3 op de m33t 0ns c0masUip3n mt t@ksI?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga #eten met #natte #nagels. XOXO
Topic fillerquote:
Voor honderdmiljoen weken tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omfg ik ga bijna op vakantie alllll
Ooh noesquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ezellll doe het nietttt
[..]
5 weken ja, fml.![]()
Dan zit je post..note gehalte wel goed de laatste weken.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan zit je post..note gehalte wel goed de laatste weken.
Kijk! Daar gaat het om!quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Sowieso ben ik altijd braaf. In 1 avond 5 notes en een ban, dus vergeleken met dat ik hier twee jaar geregistreerd ben, zit het wel goed en maak ik een grote kans om moderator te worden.
Oh,quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die spelen maar met elkaar, ik wil jou alleen.
Wat stond er dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
Een of andere minkukel heeft mijn stukje in het jaarboek 'verbeterd' met spellings- en typfouten. Staat daar ook nog leuk bij dat ik Journalistiek wil studeren. Waarom?!
Dat wil je toch ook?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
Een of andere minkukel heeft mijn stukje in het jaarboek 'verbeterd' met spellings- en typfouten. Staat daar ook nog leuk bij dat ik Journalistiek wil studeren. Waarom?!
Dat is fout omdat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
Tevens schreef een omhooggevallen christen die `cum laude` (hetgeen niet kan) was geslaagd in het jaarboek ik wordt.__
Wat is daar fout aan dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
Tevens schreef een omhooggevallen christen die `cum laude` (hetgeen niet kan) was geslaagd in het jaarboek ik wordt.__
Wat een naaier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
Nou ja, dat van het Journalistiek studeren is wel goed, maar de rest is een beetje kut aangepast. Er staat nu o.a. 'de vmbo-beroeps' en 'de mavi'.. Dat heb ik niet ik NIET geschreven.
Iddquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jawellll met jou ooooooook? Lang niet gesproken
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef emzor1994 het volgende:
Kapsalon op SBS 6, over dikke mensen die kapsalon eten
Hahaha even kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef emzor1994 het volgende:
Kapsalon op SBS 6, over dikke mensen die kapsalon eten
Prrrr, goeddddd hooorquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Idd![]()
Jaaa goed
En hoe gaat het met je loverrr?
Ik zal maar niet zeggen wat ik denkquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prrrr, goeddddd hooor![]()
Alleen ik ben bang dat ik hem niet meer zie voor ik 5 weken op vakantie ga.![]()
WAT?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik denkhihihi
Awhhquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Prrrr, goeddddd hooor![]()
Alleen ik ben bang dat ik hem niet meer zie voor ik 5 weken op vakantie ga.![]()
Meid.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef emzor1994 het volgende:
1300/1400 calorieën in kapsalon3/4 van wat je dagelijks mag aan calorieën (wat dagelijks aanbevolen is
)
Ging ik maar drie weken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Awhh![]()
Ik ga ook op vakantie over een week voor 3 weken, vind ik veelte lang
Ik heb het nog nooit gegeten, en als ik dat zo hoor van die calorieën.. ga ik dat ook niet doenquote:
Goed!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoe is het?
Had je nou nog een cadeau gevonden?
Kon ik je maar wat weken geven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
Mensen die op vakantie gaan.
Ik zou graag willen dat ik een tijdje weg was uit Nederland.
Terechte constatering. Kapsalon ziet er ook echt smerig uit man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten, en als ik dat zo hoor van die calorieën.. ga ik dat ook niet doen
Dinsdag voor 2 weken naar Engelandquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Etsu het volgende:
Mensen die op vakantie gaan.
Ik zou graag willen dat ik een tijdje weg was uit Nederland.
Maar maar maar ik wil een hotelllll. En dat is er niet in Irak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kon ik je maar wat weken geven.
Dit is zo'n geil bericht op een of andere manier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kon ik je maar wat weken geven.
Is er heus wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar maar maar ik wil een hotelllll. En dat is er niet in Irak.
D= Vreselijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vind het zooo langMaar poeh 5 weken
Sicko.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit is zo'n geil bericht op een of andere manier.
Ook een strand?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is er heus wel.Goedkoop ook. Hitte is daar ook alles nou
[..]
D= Vreselijk.
Ik ga ook naar een warm land, 41 graden overdagquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is er heus wel.Goedkoop ook. Hitte is daar ook alles nou
[..]
D= Vreselijk.
Leuke jongens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
Strand, zon, palmbomen, obers die je drinken brengen, kokosnoten, zee. WAT WIL JE NOG MEER.
Ja in Irak ook dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ga ook naar een warm land, 41 graden overdag![]()
Ik ga de hele dag onder de zon liggen, en meer niet
Geil he, kom ik terug als neger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wekenlang. Kom je ook met een schrale huid thuis. Van een koude kermis geenszins echter.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja in Irak ook dus.Heter nog wel.
![]()
[..]
Geil he, kom ik terug als neger.
Hahahaha watquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geil he, kom ik terug als neger.
GEZELLIG.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
JONGENSMEISJES
Ik neem KB en Jordy mee.
Op Jan zijn verjaardag.quote:
Wat ***quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GEZELLIG.
[..]
Op Jan zijn verjaardag.'s ochtends om 9 uur. 24 juli.
Jij die er bij inspringt..quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:09 schreef Etsu het volgende:
Meisjes van school die een ruzie uitvechten via Facebook
Hihiquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Goed!En met jou?
Ik heb een kaartje op de post gedaan en meer niethad geen geld meer..
Vandaag niet geweest, had gisteren een examenfeestje (ja.. best laat) en was om half 3 thuis ofzo.quote:
Zoo, dat is best snel. Had je hiervoor wel de basis of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vandaag niet geweest, had gisteren een examenfeestje (ja.. best laat) en was om half 3 thuis ofzo.
Dus voor de eerste keer is een keertje lekker tot 10 uur in bed gelegen..
Maarja, het gaat verder wel goed. Volgende week heb ik vrijdag's het 2e deeltentamen (1e had ik een 7.7 voor) en dan de dinsdag erop is het examen al. Dus ik ben bijna freeeee!!
Nee, ik heb al sinds de 3e geen Natuurkunde meer gehadquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoo, dat is best snel. Had je hiervoor wel de basis of niet?
Wow. Welke school is dat dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik heb al sinds de 3e geen Natuurkunde meer gehad..
Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt waar ik nu die cursus doe?
James Boswell Instituut van de Universiteit Utrecht.quote:
Daar heb ik weleens wat over gehoord.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
James Boswell Instituut van de Universiteit Utrecht.
http://www.jbi.uu.nl/nl/page/1
Fast-chat ftw
Ja hoor, aardige en goede leraar!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb ik weleens wat over gehoord.![]()
Positief over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |