quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
Dus ik kan op 15 mei 2012 me inschrijven voor Criminologie, en 16 mei voor Psychologie zodat ik bovenaan sta op de wachtlijst?
Je kan je pas na de loting inschrijven voor een na-plaatsing. Volgens mij moet je dan wel zijn uitgeschreven voor Criminologie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:15 schreef Etsu het volgende:
Dus ik kan op 15 mei 2012 me inschrijven voor Criminologie, en 16 mei voor Psychologie zodat ik bovenaan sta op de wachtlijst?
Wat stomquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:16 schreef Ezell het volgende:
Wat wat wat 'Lotingsuitslag'. Wat is dit?!
http://www.ib-groep.nl/pa(...)BO/Journalistiek.asp
[..]
Je kan je pas na de loting inschrijven voor een na-plaatsing. Volgens mij moet je dan wel zijn uitgeschreven voor Criminologie.
Waar staat datquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:18 schreef Ezell het volgende:
De helft van de plaatsen zijn al weggegeven. Ik strijd met 520 man om een van de overige 180 plaatsen.
Dat staat op http://www.bachelors.hu.n(...)n/Journalistiek.aspx. Je moet eventjes 'Starten met journalistiek' aanklikken'.quote:
Spannend! Reken er trouwens maar niet op dat je hem morgen daadwerkelijk krijgt. De uitslag van de decentrale selectie kwam bij mij (en de rest die mee had gedaan) een dag te laat. Iedereen ging stressen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik krijg morgen ook te horen of ik ben ingeloot.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat staat op http://www.bachelors.hu.n(...)n/Journalistiek.aspx. Je moet eventjes 'Starten met journalistiek' aanklikken'.
[..]
Spannend! Reken er trouwens maar niet op dat je hem morgen daadwerkelijk krijgt. De uitslag van de decentrale selectie kwam bij mij (en de rest die mee had gedaan) een dag te laat. Iedereen ging stressen.
Ik weet het. Stond bij jou ook in de brief dat je rond 14 juli de uitslag kreeg?quote:
Zo makkelijk is dat niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef Etsu het volgende:
Gewoon geld investeren en plaatsen uitbreiden.
Ja, geloof het wel. gewoon 14 juli stond er idd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het. Stond bij jou ook in de brief dat je rond 14 juli de uitslag kreeg?
Zeg maar dat je dat niet erg zou vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag en nacht FOK!ken jwt, Nee, grapje.
Dat gaat me iets te ver.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg maar dat je dat niet erg zou vinden.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik schrijf me gewoon in voor 1 vak op de Vavo.En ga daarnaast chillen op het HBO.
Dan ben ik in ieder geval welkom volgend jaar in EXA forum.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]Waarom ga je je inschrijven voor maar een vak?
Met mij en ThaTim.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan ben ik in ieder geval welkom volgend jaar in EXA forum.
19 en 20 jaar oud?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Etsu het volgende:
Dan word je toch zoals KB en Hero, Ezell...
Kijk! Daar gaat hem om!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
Volgend jaar zal ik waarschijnlijk veel meer tijd besteden aan EXA dan dit jaar, aangezien ik op 14 mei en 30 mei een CE heb.
Nog meer?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:38 schreef Etsu het volgende:
Volgend jaar zal ik waarschijnlijk veel meer tijd besteden aan EXA dan dit jaar, aangezien ik op 14 mei en 30 mei een CE heb.
Jij maakt het onmogelijke mogelijkquote:
Hoeveel posts heb je eigenlijk al in EXA ongeveer?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef Etsu het volgende:
19896/20894x100= 95,22%____________________________________!
Download een serie en ga 'm kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een leuke film? Verveel me. Lekker weer ook.
HEROESquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Download een serie en ga 'm kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |