SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Mijn moeder zou trots zijn!quote:
Uh, ja, eigenlijk wel. Het is het eerste model, geen idee hoe de nieuwere zijn (zijn die er?)quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat je die IntelliMouse lekker vindt gamen...
Hoor ik daar een Achievement bliepje in de achtergrond ?!?quote:
Volgens mij zijn er een hoop nieuwere modellen, maar ik heb ooit met deze gewerkt:quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, ja, eigenlijk wel. Het is het eerste model, geen idee hoe de nieuwere zijn (zijn die er?)
Nah, mijne ziet er ietsie anders uit, geen rode zijkant. Maar een muis is sowieso persoonlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een hoop nieuwere modellen, maar ik heb ooit met deze gewerkt:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijke muis vind/vond ik dat...
Apple kan geen muizen maken. Stay far away from them!quote:
Ik heb die laatste muis met zo'n touch pad ding in plaats van scroll units en die bevalt erg goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Apple kan geen muizen maken. Stay far away from them!
Touch pad != muis. Maar ik zag die ook, maar ik vraag me af of zo gamen fijn isquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb die laatste muis met zo'n touch pad ding in plaats van scroll units en die bevalt erg goed
Normaal internetten is al niet prettig met die muisquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Touch pad != muis. Maar ik zag die ook, maar ik vraag me af of zo gamen fijn is
Ik heb het nog niet geprobeerd. Maar een muis is volgens mij nog steeds #1 voor gaming. Best controller ever.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Normaal internetten is al niet prettig met die muis
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Touch pad != muis. Maar ik zag die ook, maar ik vraag me af of zo gamen fijn is
Voor mij niet handigquote:
Mijn vriendin heeft die bij d'r iMac zitten maar ik kan er niet mee overweg...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik game er niet mee maar bevalt als muis gewoon prima
Neequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:53 schreef Fallen het volgende:
Poit, heb je trouwens Might&Magic Heroes VI al geprobeerd?
Oh ja, die moest ik nog eens mailenquote:
PC-gamingquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef Mday het volgende:
heb een logitech G5 met awesome rarebeestentijgerprint en verstelbare sensitivity en gewicht
[ afbeelding ]
Jawel man!! Anders kunnen die 1337 monsterkillz toch niet joh!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PC-gaming
Maar serieus, heb je die bullshit echt nodig? Je maakt me niet wijs dat dat echt een ruk uitmaakt of je muis nu 80 of 81 gram weegt .
dit dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Jawel man!! Anders kunnen die 1337 monsterkillz toch niet joh!!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:29 schreef Wessiej het volgende:
Mensen en kinders, koop nu ms. Splosion Man. You will thank me. bye.
Beter dan de mighty mouse, maar alsnog is mijn logitech muis uit het gulden tijdperk meerdere malen beter!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik game er niet mee maar bevalt als muis gewoon prima
[..]
Voor mij niet handig
Moet ik iedere keer dat pennetje weer oppakken..
Dat toesenbordje is echt pauper ja. Al vind ik die bedrade (die je er ook gratis bij kunt krijgen met een numeriek toetsenbordje) heerlijk werkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Beter dan de mighty mouse, maar alsnog is mijn logitech muis uit het gulden tijdperk meerdere malen beter!
Een vriend van me had ook een dikke dure imac gekocht, krijg je zo'n toetsenbord erbij
[ afbeelding ]
Ze denken daar ook helemaal niet aan gebruiksvriendelijkheid
Hoe speel je daar Quake Live mee dan??quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik rock al jaren met deze
[ afbeelding ]
multitouch, gestures, pen, je waits.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat toesenbordje is echt pauper ja. Al vind ik die bedrade (die je er ook gratis bij kunt krijgen met een numeriek toetsenbordje) heerlijk werken
Die zijn wel heel erg fijn jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat toesenbordje is echt pauper ja. Al vind ik die bedrade (die je er ook gratis bij kunt krijgen met een numeriek toetsenbordje) heerlijk werken
Quake Live werkt ook op de macquote:
Je moet hem ook niet kapotstampen na een succesvol projectquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die zijn wel heel erg fijn jaLekkere laptop-toetsjes
Helaas gaan ze wel erg snel kapot, net als de mighty mouse.
du hastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij normaal gebruik zien die toetsenborden er allemaal kapotgestampt uit na 2 jaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet kapotstampen na een succesvol project
Ja, dat balletje is echt te kansloos voor woorden. En open maken om hem te reinigen kan ook al niet zomaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik zien die toetsenborden er allemaal kapotgestampt uit na 2 jaaren het scrollwieltje van de mighty mouse verliest na een tijd ook een richting, en dan nog een, en nog een
AK-47 en een aapquote:
Oh, een film!quote:
Als je dat ding maar bij mij uit de buurt houdt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:24 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk de furminator binnenBen benieuwd!
http://www.thesmokinggun.com/file/foo-fighters-rider-11quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-vechtersbaasje-8712
Dave Grohl.. Wat een baas!
Ik heb zelf behoorlijk genoten toen Josh Homme uit zijn vel schoot op Pinkpop 2003quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef Poit het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef Poit het volgende:
linkje! linkje! linkje!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef lkb9000 het volgende:
[..]![]()
Dat filmpje van die gast die bij Tool op het podium klimt is ook wel mooi
ik ga het inderdaad niet redden...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vanavond een feestje van de studievereniging met als thema: malibu beach party.
Maar iets zegt me dat ik niet echt in de stemming zal komen
ik heb vanmiddag gefurminatequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:24 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk de furminator binnenBen benieuwd!
Niet super idd maar goed je hebt in elk geval MKquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:08 schreef Solique het volgende:
Dan maar Mortal Kombat, Motorstorm Apocalypse en Crackdown 2 meegenomen.
Had die er niet gelegen had ik niets mee genomen, was de laatstequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet super idd maar goed je hebt in elk geval MK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |