abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100632214
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:38 schreef Karina het volgende:
Toevallig had ik het vanmiddag met mijn colleegaatje over drinken en vooral TEVEEL drinken.

Teveel drinken doe ik nog wel, maar niet meer zoveel dat je in bed ligt, het plafond gaat draaien en je daarna boven de wc moet hangen.

Daar ben ik nu echt te oud voor. Tegenwoordig weet ik gelukkig mijn grenzen wat dat betreft.

[..]

Dat heb ik ook als ik mijn nichtje spreek, die wil geen kleren van H&M omdat "iedereen daar in loopt", dat soort dingen interesseert me echt geen bal meer.
Ik vind het nu juist een sport om kleding te vinden die geen merk hebben, Enige probleem wat ik dan wel heb is dat ik vind dat ze lang mee moeten gaan en dat is dan weer een tegenvaller.
De grote merken als Gant YSL tenson etc mijdt ik, een zelfde polo kost bij esprit meer dan de helft minder, valt mooier en blijft kleur echt.
hi there good people
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:18:58 #92
137949 Disana
pi_100672856
Gek trouwens hoe sommige dingen hetzelfde effect op je blijven houden: ik krijg nog altijd een spannend gevoel in mijn buik als ik de aanhef en stem van het Polygoon-journaal hoor. Zo gewichtig vond ik dat als kind in de bioscoop. Sowieso, die bioscoop, dat was een enorme belevenis en dat journaal erbij maakte dat je wist dat je bij belangrijke zaken betrokken werd.

Ik voel me niet te oud voor een beetje gezonde kinderspanning :)

pi_100673115
Zeg 'Polygoon' en ik denk aan de nimmer volprezen dictie van Philip Bloemendal. _O_
De oudere metroreizigers kennen zijn stem ook nog wel en helaas hebben de metromachinisten niet meer de keus of ze de heldere en ruisbestendige dictie van Bloemendal kiezen of het onverstaanbare gepolder van een of andere actreutel van dienst.

Voordat ik mijn telefoonnummer bij het bel-me-niet-register opgaf, werd ik tijdens het eten wel eens gestoord en wanneer ik dan tegen beter weten toch opnam, werd mijn nieuwsgierigheid afgestraft door zo'n brauwende bijbeuner, die ik linea recta naar een logopedist -ik heb dat woord van vier lettergrepen altijd braaf gespeld, zodat ze het konden googlen- verwezen.
Ik ben nog niet te oud om een ijdele hoop te koesteren, maar om mijn eten koud te laten worden door mijn oor aan een onverstaanbare telemarketeer te lenen, daarvoor ben ik wel te oud.
Eten is daar te kostbaar voor.
Farts are jazz to assholes
pi_100673232
Ik begin nu de 35 niet al te ver weg is, me toch wat te oud te voelen voor disco's en clubs en zo ja. :{
Doe mij maar een kroeg.

Festivalletje kan dan wel weer zo nu en dan, al zit dat er met deze klotezomer ook niet in :'(
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100679410
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef female81 het volgende:

[..]

Hahaha, was mij ook al opgevallen toen ik een poosje geleden een grote groep Osse eindexamenkandidaten zaal Vivaldi binnen zag lopen. Ik had hierover zo'n beetje dezelfde tekst in kunnen tikken. Ook helemaal in Hollywood-stijl, met een rode loper en een grote slee, en toch kwam het niet helemaal over zoals de bedoeling had moeten zijn, met al dat witte en soms ook vrij overtollige vlees dat wel érg openlijk tentoongesteld werd...

Ik verborg mezelf op m'n eindexamengala (1998) achter een zwart jasje dat ik bij m'n al even zwarte jurk had gekocht, had zelf wél in de spiegel gekeken en had verdomd goed door dat gala-kleding me gewoon voor geen meter stond (magere lat). En wat moet iemand die (op dat moment) doorgaans allesbehalve verfijnd gekleed gaat uberhaupt in zo'n (min of meer verplicht gestelde) jurk, met chique opgestoken kapseltje? En iedereen maar zeuren dat dat jasje uit moest. Nee, dus. :')

De jurk in kwestie was ook maar een standaard, goedkoop C&A-tje.

Ik vond het zo vreselijk plichtmatig allemaal, zo'n geforceerde bedoening, ook met al die jongens in zo'n apenpakje cq. smoking wat helemaal niet bij ze paste, was blij toen de avond over was. :{
Ik ging begin jaren 80 gewoon in mijn spijkerbroek naar het eindexamenfeest....net als de rest van mijn klasgenoten ook. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:55:50 #96
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_100737189
Een studie. Ik zou zo graag SPH gaan doen, maar ben bang met allemaal jongeren te zitten. Ik moet verdorie nog bijna 18 jaar werken en zou dus graag dmv een studie een andere (beter betaalde) baan willen vinden. Maar uit angst dat ik met allemaal jongeren in een groep kom te zitten begin ik er dus maar steeds niet aan (en word steeds ouder :') ).......
pi_100802302
ben met me jongste dochter(12 jaar) naar de kermis geweest.
ze wilde in de Booster (raar ding wat over de kop gaat heel erg hard)
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
in de rij stonden kinderen ±16 jaar en jonger
sta je dan tussen als oude man
was me toch misselijk toen ik eruit kwam
dus daar voel ik me te oud voor
pi_100802580
Ben toevallig laatst ook met mijn dochter in de Booster geweest, vond het best gaaf eigenlijk :@
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:15:40 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_100803218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
_O_ :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:31:17 #100
137949 Disana
pi_100803921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
Hèhehè :P
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:32:38 #101
137949 Disana
pi_100803985
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef childintime het volgende:
Een studie. Ik zou zo graag SPH gaan doen, maar ben bang met allemaal jongeren te zitten. Ik moet verdorie nog bijna 18 jaar werken en zou dus graag dmv een studie een andere (beter betaalde) baan willen vinden. Maar uit angst dat ik met allemaal jongeren in een groep kom te zitten begin ik er dus maar steeds niet aan (en word steeds ouder :') ).......
Toch kom je regelmatig wat oudere mensen tegen bij opleidingen. Ik zou me er niet door laten weerhouden, een Fok-vriendin van me begint binnenkort ook een (aanvullende) opleiding.
pi_100804065
voor opzichte teksten op tshirts en jassen.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_100814189
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
oh hoe ouder ik wordt hoe te gekker ik dat vind, hou van shirts met opdrukken nummers etc.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_100815016
quote:
Joh doen als je de kans krijgt. Ik zit ook een beetje met dat probleem maar dan anders. Ik had eerst een compleet andere studie richting in gedachte. Ze vonden me niet geschikt vanwegen mijn leeftijd :(
Als ik niet snel een baan heb ga ik toch weer naar school. Ik zit een beetje vast, dus dat gaat me weer op de rit helpen. (Hoop ik) ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:06:16 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_100826813
quote:
Die zijn erg :D Hoppa of zo.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_100832397
Eigenlijk voel ik me te oud om te ''Fokken" maar ik zit hier toch mooi maar weer met
met stomme kop :D
  woensdag 17 augustus 2011 @ 01:01:44 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_100836436
Ik ben inmiddels wel te oud om met 12 jarige meisjes in het fietsenhok te zoenen
  woensdag 17 augustus 2011 @ 01:04:43 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100836555
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben inmiddels wel te oud om met 12 jarige meisjes in het fietsenhok te zoenen
Want je bent intussen alweer 13 :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 17 augustus 2011 @ 07:24:08 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_100841117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Hexagon het volgende:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat is wel te hopen :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_100841154
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Eigenlijk voel ik me te oud om te ''Fokken" maar ik zit hier toch mooi maar weer met
met stomme kop :D
Je bent pas te oud om te fok!ken wanneer je de letters op je toetsenbord niet meer kan vinden :+
pi_100842053
quote:
Ben ik altijd te oud voor geweest met cup E ;) teksten werden veuls te groot
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_100848427
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 07:31 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Je bent pas te oud om te fok!ken wanneer je de letters op je toetsenbord niet meer kan vinden :+
da's ook wel weer waar... :')
pi_100860009
*O* Ik voel me nergens te oud voor *O*
pi_100860214
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:24 schreef Toverheks het volgende:
*O* Ik voel me nergens te oud voor *O*
Viespeukje ! :( *;
pi_100860323
quote:
8s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Viespeukje ! :( *;
hahaahahha o ja voor 1 ding voel ik me echt te oud, naar de tram hollen dan lijk ik op een bejaarde met zuurstofgebrek _O-
pi_100860357
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahaahahha o ja voor 1 ding voel ik me echt te oud, naar de tram hollen dan lijk ik op een bejaarde met zuurstofgebrek _O-
:D ja maar dat is ook wel logisch, teveel inspanning :{w
pi_100860462
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

:D ja maar dat is ook wel logisch, teveel inspanning :{w
daarom hol ik niet meer, doe lekker alles op de fiets :P
pi_100860551
quote:
Joh, als je dat echt wil kan er veel. Ik ben met mijn 41 ste begonnen met mijn SPW en ga in September beginnen met mijn HBO. En ja ik zit in een klas met jongere mensen dan ikzelf. Al zijn ze allemaal 22 geweest. En soms denk ik wel eens, pff, is dat het waar je je druk om maakt? (vriendjes of andere, voor mij, onnozele prietpraat)
Ik wilde de opleiding al zo lang en stelde het steeds uit omdat .....misschien heb ik wel gewoon een midlife-crisus, maar ik ga hem lekker wel doen;)
'Juist door het verschil kan je onderscheid maken. Iedereen is anders, wat ons gelijk maakt is dat we mensen zijn met respect naar elkaar, toch . . .�
pi_100860730
Als je de mogelijkheid om te studeren, zou ik dat zeker doen! Ik denk dt de omgang met die jongere mensen zelfs nog wel leuk kan zijn, maar zelfs als dat niet zo is: je doet die opleiding toch voor jezelf?

Ik zou het zo graag doen, het enige dat mij tegenhoudt zijn de kosten (en het gebrek aan inkomen aan de andere kant ivm minder werken/hogere kosten kinderopvang). Als het financieel zou kunnen, zou ik zeker gaan studeren!

Doen hoor!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100861506
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Als je de mogelijkheid om te studeren, zou ik dat zeker doen! Ik denk dt de omgang met die jongere mensen zelfs nog wel leuk kan zijn, maar zelfs als dat niet zo is: je doet die opleiding toch voor jezelf?

Ik zou het zo graag doen, het enige dat mij tegenhoudt zijn de kosten (en het gebrek aan inkomen aan de andere kant ivm minder werken/hogere kosten kinderopvang). Als het financieel zou kunnen, zou ik zeker gaan studeren!

Doen hoor!!
Als je het nog kan opbrengen, zou ik het doen, ik ben bang dat ik er geen trek meer in zou hebben :@

Ik ben mijn Grieks aan het ophalen, taallessen via de PC... hoef ik niet eens de deur voor
uit, maar dat valt al niet mee.... nah... het lukt wel :') maar ik moet toch echt steeds even denken
ja ik moet toch echt weer even een uurtje of twee ervoor gaan zitten, en da's dan nog niks vergeleken bij een echte studie, dus respect voor de mensen die het wel gaan doen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')