Ik vind het nu juist een sport om kleding te vinden die geen merk hebben, Enige probleem wat ik dan wel heb is dat ik vind dat ze lang mee moeten gaan en dat is dan weer een tegenvaller.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:38 schreef Karina het volgende:
Toevallig had ik het vanmiddag met mijn colleegaatje over drinken en vooral TEVEEL drinken.
Teveel drinken doe ik nog wel, maar niet meer zoveel dat je in bed ligt, het plafond gaat draaien en je daarna boven de wc moet hangen.
Daar ben ik nu echt te oud voor. Tegenwoordig weet ik gelukkig mijn grenzen wat dat betreft.
[..]
Dat heb ik ook als ik mijn nichtje spreek, die wil geen kleren van H&M omdat "iedereen daar in loopt", dat soort dingen interesseert me echt geen bal meer.
Ik ging begin jaren 80 gewoon in mijn spijkerbroek naar het eindexamenfeest....net als de rest van mijn klasgenoten ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Hahaha, was mij ook al opgevallen toen ik een poosje geleden een grote groep Osse eindexamenkandidaten zaal Vivaldi binnen zag lopen. Ik had hierover zo'n beetje dezelfde tekst in kunnen tikken. Ook helemaal in Hollywood-stijl, met een rode loper en een grote slee, en toch kwam het niet helemaal over zoals de bedoeling had moeten zijn, met al dat witte en soms ook vrij overtollige vlees dat wel érg openlijk tentoongesteld werd...
Ik verborg mezelf op m'n eindexamengala (1998) achter een zwart jasje dat ik bij m'n al even zwarte jurk had gekocht, had zelf wél in de spiegel gekeken en had verdomd goed door dat gala-kleding me gewoon voor geen meter stond (magere lat). En wat moet iemand die (op dat moment) doorgaans allesbehalve verfijnd gekleed gaat uberhaupt in zo'n (min of meer verplicht gestelde) jurk, met chique opgestoken kapseltje? En iedereen maar zeuren dat dat jasje uit moest. Nee, dus.![]()
De jurk in kwestie was ook maar een standaard, goedkoop C&A-tje.
Ik vond het zo vreselijk plichtmatig allemaal, zo'n geforceerde bedoening, ook met al die jongens in zo'n apenpakje cq. smoking wat helemaal niet bij ze paste, was blij toen de avond over was.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
ben met me jongste dochter(12 jaar) naar de kermis geweest.
ze wilde in de Booster (raar ding wat over de kop gaat heel erg hard)
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
in de rij stonden kinderen ±16 jaar en jonger
sta je dan tussen als oude man
was me toch misselijk toen ik eruit kwam
dus daar voel ik me te oud voor
Hèhehèquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
ben met me jongste dochter(12 jaar) naar de kermis geweest.
ze wilde in de Booster (raar ding wat over de kop gaat heel erg hard)
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
in de rij stonden kinderen ±16 jaar en jonger
sta je dan tussen als oude man
was me toch misselijk toen ik eruit kwam
dus daar voel ik me te oud voor
Toch kom je regelmatig wat oudere mensen tegen bij opleidingen. Ik zou me er niet door laten weerhouden, een Fok-vriendin van me begint binnenkort ook een (aanvullende) opleiding.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef childintime het volgende:
Een studie. Ik zou zo graag SPH gaan doen, maar ben bang met allemaal jongeren te zitten. Ik moet verdorie nog bijna 18 jaar werken en zou dus graag dmv een studie een andere (beter betaalde) baan willen vinden. Maar uit angst dat ik met allemaal jongeren in een groep kom te zitten begin ik er dus maar steeds niet aan (en word steeds ouder).......
oh hoe ouder ik wordt hoe te gekker ik dat vind, hou van shirts met opdrukken nummers etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
voor opzichte teksten op tshirts en jassen.
Joh doen als je de kans krijgt. Ik zit ook een beetje met dat probleem maar dan anders. Ik had eerst een compleet andere studie richting in gedachte. Ze vonden me niet geschikt vanwegen mijn leeftijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef childintime het volgende:
Een studie. Ik zou zo graag SPH gaan doen, maar ben bang met allemaal jongeren te zitten. Ik moet verdorie nog bijna 18 jaar werken en zou dus graag dmv een studie een andere (beter betaalde) baan willen vinden. Maar uit angst dat ik met allemaal jongeren in een groep kom te zitten begin ik er dus maar steeds niet aan (en word steeds ouder).......
Die zijn ergquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Want je bent intussen alweer 13quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben inmiddels wel te oud om met 12 jarige meisjes in het fietsenhok te zoenen
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat is wel te hopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben inmiddels wel te oud om met 12 jarige meisjes in het fietsenhok te zoenen
Je bent pas te oud om te fok!ken wanneer je de letters op je toetsenbord niet meer kan vindenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Eigenlijk voel ik me te oud om te ''Fokken" maar ik zit hier toch mooi maar weer met
met stomme kop
Ben ik altijd te oud voor geweest met cup Equote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef Ghostbuster het volgende:
da's ook wel weer waar...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je bent pas te oud om te fok!ken wanneer je de letters op je toetsenbord niet meer kan vinden
hahaahahha o ja voor 1 ding voel ik me echt te oud, naar de tram hollen dan lijk ik op een bejaarde met zuurstofgebrekquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaahahha o ja voor 1 ding voel ik me echt te oud, naar de tram hollen dan lijk ik op een bejaarde met zuurstofgebrek
daarom hol ik niet meer, doe lekker alles op de fietsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar dat is ook wel logisch, teveel inspanning
Joh, als je dat echt wil kan er veel. Ik ben met mijn 41 ste begonnen met mijn SPW en ga in September beginnen met mijn HBO. En ja ik zit in een klas met jongere mensen dan ikzelf. Al zijn ze allemaal 22 geweest. En soms denk ik wel eens, pff, is dat het waar je je druk om maakt? (vriendjes of andere, voor mij, onnozele prietpraat)quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef childintime het volgende:
Als je het nog kan opbrengen, zou ik het doen, ik ben bang dat ik er geen trek meer in zou hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef miss_sly het volgende:
Als je de mogelijkheid om te studeren, zou ik dat zeker doen! Ik denk dt de omgang met die jongere mensen zelfs nog wel leuk kan zijn, maar zelfs als dat niet zo is: je doet die opleiding toch voor jezelf?
Ik zou het zo graag doen, het enige dat mij tegenhoudt zijn de kosten (en het gebrek aan inkomen aan de andere kant ivm minder werken/hogere kosten kinderopvang). Als het financieel zou kunnen, zou ik zeker gaan studeren!
Doen hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |