abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99455118
quote:
7s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef Frollo het volgende:

[..]

Flevo Flevo Flevoooo Hof!

:P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † donderdag 14 juli 2011 @ 14:05:36 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_99455213
dat bestaat toch niet meer in die vorm? in de huidige vorm kan ik me er prima vermaken :Y
  donderdag 14 juli 2011 @ 14:06:28 #53
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_99455253
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 14:03 schreef trovey het volgende:

[..]

:D

Ik herinner me het liedje gezongen door kinderen, maar dit is ook mooi.
pi_99458995
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Leuk topic! Ik voel me te oud om nog van die echte wilde glitteroogschaduw te dragen. Ik keek laatst naar mijn potjes van de MAC, maar het kan echt niet meer. Zo zonde..
Of van dit eclectisch bedoelde combinaties, in de trant van hoe ze het in Fancy of zo combineren. Veel lagen, veel accessoires en veel tierelantijnen. En dan precies de nieuwste vluchtige hypes volgend, eventueel vijf hypes gecombineerd in één outfit.

Waar die wilde glitteroogschaduw dan weer heel goed bij past. :D

Da's iets wat de meesten op hun dertigste al niet meer zullen doen. Op hun twintigste al niet meer.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 15:24:54 ]
pi_99459136
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Heb ik ook nooit kunnen bezoeken :') ....ik strande bij het springkussen met een bloedneus. }:|
_O- lach je niet uit hoor maar zie je zitten bij het springkussen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_99463574
Dingen als een wave-board enzo uitproberen. Een skateboard lukte 20 jaar geleden al niet meer ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_99470798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:

[..]

_O- lach je niet uit hoor maar zie je zitten bij het springkussen
Ik zat in het restaurant bij de EHBO post die daar ook gevestigd was :P ....heb er nog een foto van incl. grote prop watten in de neus. :') Ik had in die tijd nogal snel last van bloedneuzen en ben ook kort daarop ervoor behandeld met bloedvaten dichtbranden....zonder verdoving overigens, ik kan het me nog helder voor de geest halen. }:|
Optimist tot in de kist
pi_99471011
Overigens een no no vanaf een bepaalde leeftijd: T-shirt met zogenaamde lollige teksten. Daar moet je mee ophouden op een bepaalde leeftijd om niet het stempel "Ik doe lekker gek (incl. bijbehorend kapsel)"te krijgen. :X Tijdje geleden nog zo'n vrouw zien lopen semi-lollig T-shirt en een pittig kapsel incl. tig kleurtjes....de dochter die ernaast liep had constant een }:| gezicht. Ik had overigens een :') -gezicht en was duidelijk niet de enige in de winkel.
Optimist tot in de kist
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 19:59:08 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_99472344
Ik voel me niet snel te oud voor iets, maar ik zie toevallig net een ander topic, over planking, DAAR voel ik me echt te oud voor, stom gedoe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_99473504
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik voel me niet snel te oud voor iets, maar ik zie toevallig net een ander topic, over planking, DAAR voel ik me echt te oud voor, stom gedoe.
Dat item over owling gemist? :P
Optimist tot in de kist
pi_99473570
Om Thunderdome-parties te bezoeken.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99473602
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Om Thunderdome-parties te bezoeken.
Oh nee, das niet waar. December gaan we weer

Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 20:52:12 #63
5428 crew  miss_sly
pi_99475045
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of dat direct leeftijdgerelateerd is, maar stom gedoe vind ik het ook :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 21:06:41 #64
9859 crew  Karina
Woman
pi_99475756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat item over owling gemist? :P
Ja, net doen alsof je een uiltje bent? Dat is vast nog veel stommer.
niet zo tof doen
pi_99475856
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja, net doen alsof je een uiltje bent? Dat is vast nog veel stommer.
Uiteraard. :P Ik kan die houding niet eens meer aannemen nadat ik ooit mijn enkel heb gebroken, de boel zo buigen zit er niet meer in. :')
Optimist tot in de kist
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 21:10:11 #66
9859 crew  Karina
Woman
pi_99475922
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Uiteraard. :P Ik kan die houding niet eens meer aannemen nadat ik ooit mijn enkel heb gebroken, de boel zo buigen zit er niet meer in. :')
Toch maar even gegoogeld, dit is inderdaad NOG stommer. Wie verzint die ongein?
niet zo tof doen
pi_99476188
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Toch maar even gegoogeld, dit is inderdaad NOG stommer. Wie verzint die ongein?
Tja, dat is de grote vraag. :P Als de volgende nou Albatrossing is dan zijn we meteen al die mongolen kwijt. :+
Optimist tot in de kist
  donderdag 14 juli 2011 @ 22:14:59 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99480030
De nieuwe rage (hype) is cone-ing:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 14 juli 2011 @ 22:18:28 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_99480229
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef golfer het volgende:

Die reactie van die neger. Zou hij gay zijn?
niet zo tof doen
pi_99485368
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef golfer het volgende:

:|W maar waarom reageert die medewerker zo maf? :{ Als ik daar zou werken zou ik gewoon het raampje weer dicht doen en weer verder gaan met mijn werkzaamheden, die vent reageert alsof de klant dat ijsje anaal bij zichzelf zit in te brengen. :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:56:40 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99485401
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Die reactie van die neger. Zou hij gay zijn?
Meid! Zou je denken? Welnee. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99485429
Ik zou het zo willen proberen hoor >:O w/
  Moderator vrijdag 15 juli 2011 @ 00:09:42 #73
9859 crew  Karina
Woman
pi_99485953
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou het zo willen proberen hoor >:O w/
Dat met dat ijsje wil ik ook wel proberen, maar dan wel eentje van vd Linde :9~
niet zo tof doen
pi_99495249
Naveltruitjes.
(al vind ik die bij mannen sowieso wat minder) :P
Lurf is the message and the message is Lurf
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:57:31 #75
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_99534548
Sowieso vind ik mezelf al geruime tijd véél te oud om nog echt het uitgaansleven in te gaan, dat moge duidelijk zijn. Ik bedoel dus: ski-hut-achtige etablissementen, clubs en discotheken etc. Ik begeef me nog wel veel tussen begin-twintigers, want ik pool veel in een poolhal waar dat ongeveer de gemiddelde leeftijd is, en bemerk de laatste tijd steeds meer kloof in de belevingswerelden.

Ik vond mijzelf onlangs overigens ook te oud om zo'n wild warrig alle-kanten-op-kapsel te hebben, dus nu is het plat. Maar ik heb nog wel flinke bakkebaarden. Rock on.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zondag 17 juli 2011 @ 13:24:48 #76
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_99575842
quote:
6s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef golfer het volgende:
In voel mij nergens te oud voor, hetgeen betekent dat ik mijzelf nog steeds regelmatig voor schut zet tussen jonge mensen. Maar ik trek me daar ook niks meer van aan, van wat mensen van mij vinden. Daar vind ik mijzelf te oud voor. ;)
Dat!
pi_100151105
Ik probeer mezelf er van te overtuigen dat chips eten voor kinderen is, en op mijn leeftijd toch echt niet meer kan. Maar helaas lukt dat nog niet helemaal. Verder heb ik nog een groot aantal bandshirts (metal!) uit de jaren 80 /90 in de kast hangen, die ik ook nog maar zelden draag.
pi_100157818
Ik heb geen T-shirtfiguur meer, die jonge blonde godentijd is voorbij.
Noem mij ouderwets, maar ik ga dus niet meer halfnaakt over straat. Een blote bast is immers niets koeler dan een dun hemd wanneer de mussen dood van het dak vallen.
En zoals ik liever verschoond blijf van de aanblik van jonge meisjes wier getatoeëerde puppyvet* over de te lage broekband welt, zo wil ik hen het aanzicht van een harige ouwe vent besparen.

Er is immers nog tijd zat om mijn laatste restje decorum te verliezen.

*In mijn tijd had je dat niet, waar komt het toch vandaan?
Farts are jazz to assholes
  Moderator zondag 31 juli 2011 @ 15:49:42 #79
9859 crew  Karina
Woman
pi_100158742
Voor blote buikentruitjes, superlage broeken en decolleté tot je navel voel ik me ook wel te oud. Maar sommige (veel!) jonge meisjes kunnen dat beter ook niet doen. Als je ziet hoe dik veel van die meisjes zijn...
niet zo tof doen
pi_100159010
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
Voor blote buikentruitjes, superlage broeken en decolleté tot je navel voel ik me ook wel te oud. Maar sommige (veel!) jonge meisjes kunnen dat beter ook niet doen. Als je ziet hoe dik veel van die meisjes zijn...
Het is gelukkig nooit mijn soort mode geweest, maar idd kijken ze nooit in de spiegel of zo? :%
  zondag 31 juli 2011 @ 16:10:47 #81
244933 trovey
Nachtoele
pi_100159355
Ze zijn 16 dus ze kunnen het dragen 8-) ....althans dat denken ze. :')
Optimist tot in de kist
pi_100165296
Nou, denken op die leeftijd...
Iets wat pas ver ná onze middelbare schooltijd door Amerikaanse tienerfilms hierheen is komen overwaaien is het eindexamengala. De jongens huren of kopen een smoking, soms een frak en zolang ze niet te iel in de schouders zijn en weten dat je voor de foto niet joviaal de armen over elkaars schouders gooit waardoor het rugpand heel lelijk omhoog kruipt, is er weinig aan de hand.
De meisjes daarentegen willen allemaal een prinsesje zijn. Niet alleen een soort van (net) niet witte trouwjurk, het moet ook met alle geweld strapless en decolleté zijn. Liefst nagemaakt van een geshopte celebfoto in een of ander showbizzblad en volledig voorbijgaand aan de eigen lichaamsbouw.
En op een of andere manier wil het maar niet in hun eigenwijze tienerrkoppen dat al dat bloot tussen hals en cuprand enorm opknapt van een collier en de schouders en de rug varen wel bij een stola. Om van glimmende stof die over ronde buiken spant nog maar te zwijgen.
Kijk voor de lol eens in het foto-album van je oude school. Een en al leedvermaak en faux-pas. Dat is het mooie van het eindexamengala: het is voor bijna iedereen de eerste keer en bij deze oefening mag je nog de mist ingaan. Zolang ze er maar lessen uit trekken voor een volgende keer.
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:48:24 #83
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_100209971
ik voel me echt te oud voor bungy jumping...
Verder voel ik me voor sommige kleding echt te oud worden...ik vind op een bepaalde leeftijd voor mannen een polo gewoon netter staan dan een t-shirtje

ooops, niet voldoende terug gelezen, ik sluit me volledig bij je aan Trabant.
Al hoewel, als ik mijn buik inhou dan zie ik, in de beschermde wereld van mijn eigen badkamer, soms toch nog wel die jonge god hoor ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_100213918
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2011 19:16 schreef trabant het volgende:
Nou, denken op die leeftijd...
Iets wat pas ver ná onze middelbare schooltijd door Amerikaanse tienerfilms hierheen is komen overwaaien is het eindexamengala. De jongens huren of kopen een smoking, soms een frak en zolang ze niet te iel in de schouders zijn en weten dat je voor de foto niet joviaal de armen over elkaars schouders gooit waardoor het rugpand heel lelijk omhoog kruipt, is er weinig aan de hand.
De meisjes daarentegen willen allemaal een prinsesje zijn. Niet alleen een soort van (net) niet witte trouwjurk, het moet ook met alle geweld strapless en decolleté zijn. Liefst nagemaakt van een geshopte celebfoto in een of ander showbizzblad en volledig voorbijgaand aan de eigen lichaamsbouw.
En op een of andere manier wil het maar niet in hun eigenwijze tienerrkoppen dat al dat bloot tussen hals en cuprand enorm opknapt van een collier en de schouders en de rug varen wel bij een stola. Om van glimmende stof die over ronde buiken spant nog maar te zwijgen.
Kijk voor de lol eens in het foto-album van je oude school. Een en al leedvermaak en faux-pas. Dat is het mooie van het eindexamengala: het is voor bijna iedereen de eerste keer en bij deze oefening mag je nog de mist ingaan. Zolang ze er maar lessen uit trekken voor een volgende keer.
Hahaha, was mij ook al opgevallen toen ik een poosje geleden een grote groep Osse eindexamenkandidaten zaal Vivaldi binnen zag lopen. Ik had hierover zo'n beetje dezelfde tekst in kunnen tikken. Ook helemaal in Hollywood-stijl, met een rode loper en een grote slee, en toch kwam het niet helemaal over zoals de bedoeling had moeten zijn, met al dat witte en soms ook vrij overtollige vlees dat wel érg openlijk tentoongesteld werd...

Ik verborg mezelf op m'n eindexamengala (1998) achter een zwart jasje dat ik bij m'n al even zwarte jurk had gekocht, had zelf wél in de spiegel gekeken en had verdomd goed door dat gala-kleding me gewoon voor geen meter stond (magere lat). En wat moet iemand die (op dat moment) doorgaans allesbehalve verfijnd gekleed gaat uberhaupt in zo'n (min of meer verplicht gestelde) jurk, met chique opgestoken kapseltje? En iedereen maar zeuren dat dat jasje uit moest. Nee, dus. :')

De jurk in kwestie was ook maar een standaard, goedkoop C&A-tje.

Ik vond het zo vreselijk plichtmatig allemaal, zo'n geforceerde bedoening, ook met al die jongens in zo'n apenpakje cq. smoking wat helemaal niet bij ze paste, was blij toen de avond over was. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2011 23:14:36 ]
pi_100315651
Ik voel me vaak te oud voor dat (voor mij) onbenullige gezeik van puberende kinderen en het gebrek aan interesse voor elkaars gevoelens die zij ten toon spreiden.
Als ik soms hoor hoe mijn dochter zich druk maakt over haar uiterlijk en niet over haar school prestaties, over welke tas bij welke broek past en de snelheid waar ze er al 18 uit wil zien . ( ze is 11 ) dan denk ik. ik ben te oud voor deze shit _O-
hi there good people
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:37:19 #86
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_100315955
ik voel me nergens te oud voor, pas geleden nog met success een ritje gemaakt op het fietsje van mijn 6 jarige neefje
na mijn 40e lukt dat misschien niet meer
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 4 augustus 2011 @ 15:57:23 #87
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_100316852
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:37 schreef Waaghals het volgende:
ik voel me nergens te oud voor, pas geleden nog met success een ritje gemaakt op het fietsje van mijn 6 jarige neefje
na mijn 40e lukt dat misschien niet meer
En je bent nu 39? :P
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 4 augustus 2011 @ 16:38:07 #88
9859 crew  Karina
Woman
pi_100318380
Toevallig had ik het vanmiddag met mijn colleegaatje over drinken en vooral TEVEEL drinken.

Teveel drinken doe ik nog wel, maar niet meer zoveel dat je in bed ligt, het plafond gaat draaien en je daarna boven de wc moet hangen.

Daar ben ik nu echt te oud voor. Tegenwoordig weet ik gelukkig mijn grenzen wat dat betreft.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef Javi het volgende:
Ik voel me vaak te oud voor dat (voor mij) onbenullige gezeik van puberende kinderen en het gebrek aan interesse voor elkaars gevoelens die zij ten toon spreiden.
Als ik soms hoor hoe mijn dochter zich druk maakt over haar uiterlijk en niet over haar school prestaties, over welke tas bij welke broek past en de snelheid waar ze er al 18 uit wil zien . ( ze is 11 ) dan denk ik. ik ben te oud voor deze shit _O-
Dat heb ik ook als ik mijn nichtje spreek, die wil geen kleren van H&M omdat "iedereen daar in loopt", dat soort dingen interesseert me echt geen bal meer.
niet zo tof doen
pi_100599806
Voor het eerst vind ik mij vandaag ergens te oud voor ;( . Ik zag iemand op een longboard skaten en ik heb vroeger ook fanatiek de sport beoefend. Ik heb zelfs met een board van rond de 300 euro in mijn handen gestaan net, maar begon te twijfelen of ik nou een bepaalde tijd weer wou herbeleven of dat ik echt daad werkelijk wou gaan long boarden :?
Ik heb hem terug gehangen in het rek en vind het best moeilijk dit zo te ervaren. Net alsof je wat afsluit....
hi there good people
pi_100611880
Ik wil geen kleren van H&M vanwege de belabberde kwaliteit en omdat ik weet over wiens rug ze gemaakt worden. Nichtje van Karina is imho vroegwijs.
pi_100632214
quote:
99s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 16:38 schreef Karina het volgende:
Toevallig had ik het vanmiddag met mijn colleegaatje over drinken en vooral TEVEEL drinken.

Teveel drinken doe ik nog wel, maar niet meer zoveel dat je in bed ligt, het plafond gaat draaien en je daarna boven de wc moet hangen.

Daar ben ik nu echt te oud voor. Tegenwoordig weet ik gelukkig mijn grenzen wat dat betreft.

[..]

Dat heb ik ook als ik mijn nichtje spreek, die wil geen kleren van H&M omdat "iedereen daar in loopt", dat soort dingen interesseert me echt geen bal meer.
Ik vind het nu juist een sport om kleding te vinden die geen merk hebben, Enige probleem wat ik dan wel heb is dat ik vind dat ze lang mee moeten gaan en dat is dan weer een tegenvaller.
De grote merken als Gant YSL tenson etc mijdt ik, een zelfde polo kost bij esprit meer dan de helft minder, valt mooier en blijft kleur echt.
hi there good people
  † In Memoriam † zaterdag 13 augustus 2011 @ 12:18:58 #92
137949 Disana
pi_100672856
Gek trouwens hoe sommige dingen hetzelfde effect op je blijven houden: ik krijg nog altijd een spannend gevoel in mijn buik als ik de aanhef en stem van het Polygoon-journaal hoor. Zo gewichtig vond ik dat als kind in de bioscoop. Sowieso, die bioscoop, dat was een enorme belevenis en dat journaal erbij maakte dat je wist dat je bij belangrijke zaken betrokken werd.

Ik voel me niet te oud voor een beetje gezonde kinderspanning :)

pi_100673115
Zeg 'Polygoon' en ik denk aan de nimmer volprezen dictie van Philip Bloemendal. _O_
De oudere metroreizigers kennen zijn stem ook nog wel en helaas hebben de metromachinisten niet meer de keus of ze de heldere en ruisbestendige dictie van Bloemendal kiezen of het onverstaanbare gepolder van een of andere actreutel van dienst.

Voordat ik mijn telefoonnummer bij het bel-me-niet-register opgaf, werd ik tijdens het eten wel eens gestoord en wanneer ik dan tegen beter weten toch opnam, werd mijn nieuwsgierigheid afgestraft door zo'n brauwende bijbeuner, die ik linea recta naar een logopedist -ik heb dat woord van vier lettergrepen altijd braaf gespeld, zodat ze het konden googlen- verwezen.
Ik ben nog niet te oud om een ijdele hoop te koesteren, maar om mijn eten koud te laten worden door mijn oor aan een onverstaanbare telemarketeer te lenen, daarvoor ben ik wel te oud.
Eten is daar te kostbaar voor.
pi_100673232
Ik begin nu de 35 niet al te ver weg is, me toch wat te oud te voelen voor disco's en clubs en zo ja. :{
Doe mij maar een kroeg.

Festivalletje kan dan wel weer zo nu en dan, al zit dat er met deze klotezomer ook niet in :'(
pi_100679410
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef female81 het volgende:

[..]

Hahaha, was mij ook al opgevallen toen ik een poosje geleden een grote groep Osse eindexamenkandidaten zaal Vivaldi binnen zag lopen. Ik had hierover zo'n beetje dezelfde tekst in kunnen tikken. Ook helemaal in Hollywood-stijl, met een rode loper en een grote slee, en toch kwam het niet helemaal over zoals de bedoeling had moeten zijn, met al dat witte en soms ook vrij overtollige vlees dat wel érg openlijk tentoongesteld werd...

Ik verborg mezelf op m'n eindexamengala (1998) achter een zwart jasje dat ik bij m'n al even zwarte jurk had gekocht, had zelf wél in de spiegel gekeken en had verdomd goed door dat gala-kleding me gewoon voor geen meter stond (magere lat). En wat moet iemand die (op dat moment) doorgaans allesbehalve verfijnd gekleed gaat uberhaupt in zo'n (min of meer verplicht gestelde) jurk, met chique opgestoken kapseltje? En iedereen maar zeuren dat dat jasje uit moest. Nee, dus. :')

De jurk in kwestie was ook maar een standaard, goedkoop C&A-tje.

Ik vond het zo vreselijk plichtmatig allemaal, zo'n geforceerde bedoening, ook met al die jongens in zo'n apenpakje cq. smoking wat helemaal niet bij ze paste, was blij toen de avond over was. :{
Ik ging begin jaren 80 gewoon in mijn spijkerbroek naar het eindexamenfeest....net als de rest van mijn klasgenoten ook. :')
Optimist tot in de kist
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:55:50 #96
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_100737189
Een studie. Ik zou zo graag SPH gaan doen, maar ben bang met allemaal jongeren te zitten. Ik moet verdorie nog bijna 18 jaar werken en zou dus graag dmv een studie een andere (beter betaalde) baan willen vinden. Maar uit angst dat ik met allemaal jongeren in een groep kom te zitten begin ik er dus maar steeds niet aan (en word steeds ouder :') ).......
pi_100802302
ben met me jongste dochter(12 jaar) naar de kermis geweest.
ze wilde in de Booster (raar ding wat over de kop gaat heel erg hard)
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
in de rij stonden kinderen ±16 jaar en jonger
sta je dan tussen als oude man
was me toch misselijk toen ik eruit kwam
dus daar voel ik me te oud voor
pi_100802580
Ben toevallig laatst ook met mijn dochter in de Booster geweest, vond het best gaaf eigenlijk :@
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:15:40 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_100803218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
_O_ :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:31:17 #100
137949 Disana
pi_100803921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
Hèhehè :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')