quote:
Of van dit eclectisch bedoelde combinaties, in de trant van hoe ze het in Fancy of zo combineren. Veel lagen, veel accessoires en veel tierelantijnen. En dan precies de nieuwste vluchtige hypes volgend, eventueel vijf hypes gecombineerd in één outfit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Leuk topic! Ik voel me te oud om nog van die echte wilde glitteroogschaduw te dragen. Ik keek laatst naar mijn potjes van de MAC, maar het kan echt niet meer. Zo zonde..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit kunnen bezoeken....ik strande bij het springkussen met een bloedneus.
Ik zat in het restaurant bij de EHBO post die daar ook gevestigd wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lach je niet uit hoor maar zie je zitten bij het springkussen
Dat item over owling gemist?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik voel me niet snel te oud voor iets, maar ik zie toevallig net een ander topic, over planking, DAAR voel ik me echt te oud voor, stom gedoe.
Oh nee, das niet waar. December gaan we weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Om Thunderdome-parties te bezoeken.
Ik weet niet of dat direct leeftijdgerelateerd is, maar stom gedoe vind ik het ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik voel me niet snel te oud voor iets, maar ik zie toevallig net een ander topic, over planking, DAAR voel ik me echt te oud voor, stom gedoe.
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, net doen alsof je een uiltje bent? Dat is vast nog veel stommer.
Toch maar even gegoogeld, dit is inderdaad NOG stommer. Wie verzint die ongein?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraard.Ik kan die houding niet eens meer aannemen nadat ik ooit mijn enkel heb gebroken, de boel zo buigen zit er niet meer in.
Tja, dat is de grote vraag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch maar even gegoogeld, dit is inderdaad NOG stommer. Wie verzint die ongein?
Die reactie van die neger. Zou hij gay zijn?quote:
quote:
Meid! Zou je denken? Welnee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die reactie van die neger. Zou hij gay zijn?
Dat!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:07 schreef golfer het volgende:
In voel mij nergens te oud voor, hetgeen betekent dat ik mijzelf nog steeds regelmatig voor schut zet tussen jonge mensen. Maar ik trek me daar ook niks meer van aan, van wat mensen van mij vinden. Daar vind ik mijzelf te oud voor.
Het is gelukkig nooit mijn soort mode geweest, maar idd kijken ze nooit in de spiegel of zo?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:49 schreef Karina het volgende:
Voor blote buikentruitjes, superlage broeken en decolleté tot je navel voel ik me ook wel te oud. Maar sommige (veel!) jonge meisjes kunnen dat beter ook niet doen. Als je ziet hoe dik veel van die meisjes zijn...
Hahaha, was mij ook al opgevallen toen ik een poosje geleden een grote groep Osse eindexamenkandidaten zaal Vivaldi binnen zag lopen. Ik had hierover zo'n beetje dezelfde tekst in kunnen tikken. Ook helemaal in Hollywood-stijl, met een rode loper en een grote slee, en toch kwam het niet helemaal over zoals de bedoeling had moeten zijn, met al dat witte en soms ook vrij overtollige vlees dat wel érg openlijk tentoongesteld werd...quote:Op zondag 31 juli 2011 19:16 schreef trabant het volgende:
Nou, denken op die leeftijd...
Iets wat pas ver ná onze middelbare schooltijd door Amerikaanse tienerfilms hierheen is komen overwaaien is het eindexamengala. De jongens huren of kopen een smoking, soms een frak en zolang ze niet te iel in de schouders zijn en weten dat je voor de foto niet joviaal de armen over elkaars schouders gooit waardoor het rugpand heel lelijk omhoog kruipt, is er weinig aan de hand.
De meisjes daarentegen willen allemaal een prinsesje zijn. Niet alleen een soort van (net) niet witte trouwjurk, het moet ook met alle geweld strapless en decolleté zijn. Liefst nagemaakt van een geshopte celebfoto in een of ander showbizzblad en volledig voorbijgaand aan de eigen lichaamsbouw.
En op een of andere manier wil het maar niet in hun eigenwijze tienerrkoppen dat al dat bloot tussen hals en cuprand enorm opknapt van een collier en de schouders en de rug varen wel bij een stola. Om van glimmende stof die over ronde buiken spant nog maar te zwijgen.
Kijk voor de lol eens in het foto-album van je oude school. Een en al leedvermaak en faux-pas. Dat is het mooie van het eindexamengala: het is voor bijna iedereen de eerste keer en bij deze oefening mag je nog de mist ingaan. Zolang ze er maar lessen uit trekken voor een volgende keer.
En je bent nu 39?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:37 schreef Waaghals het volgende:
ik voel me nergens te oud voor, pas geleden nog met success een ritje gemaakt op het fietsje van mijn 6 jarige neefje
na mijn 40e lukt dat misschien niet meer
Dat heb ik ook als ik mijn nichtje spreek, die wil geen kleren van H&M omdat "iedereen daar in loopt", dat soort dingen interesseert me echt geen bal meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:29 schreef Javi het volgende:
Ik voel me vaak te oud voor dat (voor mij) onbenullige gezeik van puberende kinderen en het gebrek aan interesse voor elkaars gevoelens die zij ten toon spreiden.
Als ik soms hoor hoe mijn dochter zich druk maakt over haar uiterlijk en niet over haar school prestaties, over welke tas bij welke broek past en de snelheid waar ze er al 18 uit wil zien . ( ze is 11 ) dan denk ik. ik ben te oud voor deze shit
Ik vind het nu juist een sport om kleding te vinden die geen merk hebben, Enige probleem wat ik dan wel heb is dat ik vind dat ze lang mee moeten gaan en dat is dan weer een tegenvaller.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:38 schreef Karina het volgende:
Toevallig had ik het vanmiddag met mijn colleegaatje over drinken en vooral TEVEEL drinken.
Teveel drinken doe ik nog wel, maar niet meer zoveel dat je in bed ligt, het plafond gaat draaien en je daarna boven de wc moet hangen.
Daar ben ik nu echt te oud voor. Tegenwoordig weet ik gelukkig mijn grenzen wat dat betreft.
[..]
Dat heb ik ook als ik mijn nichtje spreek, die wil geen kleren van H&M omdat "iedereen daar in loopt", dat soort dingen interesseert me echt geen bal meer.
Ik ging begin jaren 80 gewoon in mijn spijkerbroek naar het eindexamenfeest....net als de rest van mijn klasgenoten ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Hahaha, was mij ook al opgevallen toen ik een poosje geleden een grote groep Osse eindexamenkandidaten zaal Vivaldi binnen zag lopen. Ik had hierover zo'n beetje dezelfde tekst in kunnen tikken. Ook helemaal in Hollywood-stijl, met een rode loper en een grote slee, en toch kwam het niet helemaal over zoals de bedoeling had moeten zijn, met al dat witte en soms ook vrij overtollige vlees dat wel érg openlijk tentoongesteld werd...
Ik verborg mezelf op m'n eindexamengala (1998) achter een zwart jasje dat ik bij m'n al even zwarte jurk had gekocht, had zelf wél in de spiegel gekeken en had verdomd goed door dat gala-kleding me gewoon voor geen meter stond (magere lat). En wat moet iemand die (op dat moment) doorgaans allesbehalve verfijnd gekleed gaat uberhaupt in zo'n (min of meer verplicht gestelde) jurk, met chique opgestoken kapseltje? En iedereen maar zeuren dat dat jasje uit moest. Nee, dus.![]()
De jurk in kwestie was ook maar een standaard, goedkoop C&A-tje.
Ik vond het zo vreselijk plichtmatig allemaal, zo'n geforceerde bedoening, ook met al die jongens in zo'n apenpakje cq. smoking wat helemaal niet bij ze paste, was blij toen de avond over was.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
ben met me jongste dochter(12 jaar) naar de kermis geweest.
ze wilde in de Booster (raar ding wat over de kop gaat heel erg hard)
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
in de rij stonden kinderen ±16 jaar en jonger
sta je dan tussen als oude man
was me toch misselijk toen ik eruit kwam
dus daar voel ik me te oud voor
Hèhehèquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef rennecke het volgende:
ben met me jongste dochter(12 jaar) naar de kermis geweest.
ze wilde in de Booster (raar ding wat over de kop gaat heel erg hard)
nou ik moet zeggen dat ik met daar toch wel te oud voor begint te voelen(41 jaar)
in de rij stonden kinderen ±16 jaar en jonger
sta je dan tussen als oude man
was me toch misselijk toen ik eruit kwam
dus daar voel ik me te oud voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |