quote:
Of van dit eclectisch bedoelde combinaties, in de trant van hoe ze het in Fancy of zo combineren. Veel lagen, veel accessoires en veel tierelantijnen. En dan precies de nieuwste vluchtige hypes volgend, eventueel vijf hypes gecombineerd in één outfit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Leuk topic! Ik voel me te oud om nog van die echte wilde glitteroogschaduw te dragen. Ik keek laatst naar mijn potjes van de MAC, maar het kan echt niet meer. Zo zonde..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit kunnen bezoeken....ik strande bij het springkussen met een bloedneus.
Ik zat in het restaurant bij de EHBO post die daar ook gevestigd wasquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lach je niet uit hoor maar zie je zitten bij het springkussen
Dat item over owling gemist?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik voel me niet snel te oud voor iets, maar ik zie toevallig net een ander topic, over planking, DAAR voel ik me echt te oud voor, stom gedoe.
Oh nee, das niet waar. December gaan we weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Om Thunderdome-parties te bezoeken.
Ik weet niet of dat direct leeftijdgerelateerd is, maar stom gedoe vind ik het ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Ik voel me niet snel te oud voor iets, maar ik zie toevallig net een ander topic, over planking, DAAR voel ik me echt te oud voor, stom gedoe.
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, net doen alsof je een uiltje bent? Dat is vast nog veel stommer.
Toch maar even gegoogeld, dit is inderdaad NOG stommer. Wie verzint die ongein?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Uiteraard.Ik kan die houding niet eens meer aannemen nadat ik ooit mijn enkel heb gebroken, de boel zo buigen zit er niet meer in.
Tja, dat is de grote vraag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch maar even gegoogeld, dit is inderdaad NOG stommer. Wie verzint die ongein?
Die reactie van die neger. Zou hij gay zijn?quote:
quote:
Meid! Zou je denken? Welnee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die reactie van die neger. Zou hij gay zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |