Lees net dat diefstallen vooral gepleegd worden door meerderjarigen, dus kun je die potloden nog best jatten! Zelfs als 55 plusser is dat nog heel normaal. (1 op de 11 winkeldieven is 55 plusser)quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:32 schreef martijn070 het volgende:
Ik ben te oud om ikea potloodjes te jatten!
Meld! Maar ik was meegesleurd door mijn neefjequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
Valt mij op dat je vrijwel niemand van 35+ bij de Goliath ziet in Six Flags.
Ik hoorde het net op de radio, maar daar hadden ze het over bejaarden, dus schijnbaar zijn 55 plussers al bejaardquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lees net dat diefstallen vooral gepleegd worden door meerderjarigen, dus kun je die potloden nog best jatten! Zelfs als 55 plusser is dat nog heel normaal. (1 op de 11 winkeldieven is 55 plusser)
http://www.nu.nl/economie(...)-meerderjarigen.html
In het bericht hebben ze het over senioren, maar dat is natuurlijk een politiek correcte benaming voor bejaard.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het net op de radio, maar daar hadden ze het over bejaarden, dus schijnbaar zijn 55 plussers al bejaard(ik moet toegeven dat ik het maar half hoorde, dat wel).
Ik vind senioren eigenlijk nog erger klinken dan bejaardenquote:Op donderdag 14 juli 2011 08:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het bericht hebben ze het over senioren, maar dat is natuurlijk een politiek correcte benaming voor bejaard.
Als je een mooi lijn hebt is bikini mooi ja..Helaas niet voor mijquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:05 schreef Karina het volgende:
Er zijn niet zoveel dingen waarvoor ik me te oud voel, alleen minirokjes en misschien sommige shirtjes, maar minirokken droeg ik sowieso al nooit.
Een bikini draag ik nog wel, ik vind een badpak een rotgevoel als het nat is, plus je buik wordt niet bruin.
Piercings heb ik niet, alleen in allebei de oren 2.
Hahaha, als je 20 bent, ben je al te oud voor Coolcatquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:55 schreef lady-wrb het volgende:
ik voel me te oud voor de niemendalletjes van de coolcat
hoewel daar vaak kleding hangt, waar ik ook als ik 20 jaar jonger was, nog niet dood in aangetroffen zou willen worden, maar er zit soms wel eens wat aardigs bij.
Dat heet nu Walibi oudje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef Seven. het volgende:
Valt mij op dat je vrijwel niemand van 35+ bij de Goliath ziet in Six Flags.
Dat oudje waar je het tegen hebt is pas 28.quote:
Ik dacht dat het vroeger NOG een andere naam had gehad, maar die weet ik niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:37 schreef Seven. het volgende:
My bad. WTF, ik ben te oud om dat soort shit nog bij te houden. Walibi, Six Flags, Walibi,
Flevohof?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vroeger NOG een andere naam had gehad, maar die weet ik niet meer.
Weet ik maar je bent toch een oudje als je niet weet dat Six Flags al jaren ten ziele is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat oudje waar je het tegen hebt is pas 28.
Heb ik ook nooit kunnen bezoekenquote:
Je hebt de dag van je leven gemist, trovey.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit kunnen bezoeken....ik strande bij het springkussen met een bloedneus.
Vast wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt de dag van je leven gemist, trovey.
Oh ja dat was het! Nooit geweest, ik word kotsmisselijk in al die attracties die draaien of heel hard gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef Lienekien het volgende:
(Dat was de reclamekreet: "Beleef de dag van je leven in de Flevohof".)
Ik weet het bijbehorende muziekje nog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef Lienekien het volgende:
(Dat was de reclamekreet: "Beleef de dag van je leven in de Flevohof".)
Flevo Flevo Flevoooo Hof!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet het bijbehorende muziekje nog.Ik ga echt oud worden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |