Nog lang nietquote:
Dat is wel vroeg idd jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
6uur moet ik aanrijden naar Utrecht
25quote:
lafjoe long taimquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog lang nietIk kan er niets aan doen dat ik kaal word, grijs haar heb en vol met rimpels zit
STOP MET PESTEN!!
Zoals gewoonlijk met de lapo'squote:
Denk dat ik me ziek meldquote:
Dat ga ik hier niet vertellen natuurlijk!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik wilde je even pesten, omdat je hem zo graag wilde.
Nou wat voor niveau enzo bedoelde ik eigenlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet vertellen natuurlijk!
Doe is ff rustig jijquote:
Oh! Ik geef les op 't vmbo, zowel basis/kader als gemengd/theoretischquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nou wat voor niveau enzo bedoelde ik eigenlijk.
Maar als je 17 bent hoor je toch al klaar te zijn met vmbo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh! Ik geef les op 't vmbo, zowel basis/kader als gemengd/theoretisch
VWO les geven is te moeilijk voor je ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh! Ik geef les op 't vmbo, zowel basis/kader als gemengd/theoretisch
Sommige leerlingen nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar als je 17 bent hoor je toch al klaar te zijn met vmbo.
En toch deed ik hetquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Doe is ff rustig jij
SpermaDonor kan je niet vergelijken met Hooidraad
Kijk maar in de algemene voorwaarden van Fok!
Niet zo doen, bitchface.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
VWO les geven is te moeilijk voor je ?
Ja, kan gebeuren, ik had iemand van 21 bij mij in de klas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sommige leerlingen nietin de 4e klas zitten nog best wat leerlingen van 17
Kost je een ban van 72uurquote:
Wat doe je dan? 21 is wel oud, ook voor het vwo..quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, kan gebeuren, ik had iemand van 21 bij mij in de klas.
Grapje, schat!quote:
Dalandoquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
Ik zou een moord plegen voor een zak chips nu.
Oh hoi iedereen
Ik doe vwo ja, en dat is inderdaad oud. Maar hij had eerst allemaal omwegen gemaakt enzo, en nu blijft ie ook nog zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat doe je dan? 21 is wel oud, ook voor het vwo..
Zal ik pannenkoeken voor je maken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, wat doe je mijn leven aan
quote:
Ik krijg medelijdenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, wat doe je mijn leven aan
Ik heb lekker gevulde koekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef Dalando het volgende:
Ik zou een moord plegen voor een zak chips nu.
Oh hoi iedereen
Ah zo. Wat voor profiel doe je? En ga je nu naar je examenjaar?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik doe vwo ja, en dat is inderdaad oud. Maar hij had eerst allemaal omwegen gemaakt enzo, en nu blijft ie ook nog zitten.
Nah, ik heb sultanaquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:43 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik heb lekker gevulde koeken
[ afbeelding ]
Zo zat er ook een guy bij mij op het vwo (al jaren geleden), die was begonnen op TL en had daarna z'n weg omhoog gewerkt naar vwo, via havo dus nog. Wel knap.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik doe vwo ja, en dat is inderdaad oud. Maar hij had eerst allemaal omwegen gemaakt enzo, en nu blijft ie ook nog zitten.
E&M, ja ga nu naar m'n examenjaar. Op het randje was het.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah zo. Wat voor profiel doe je? En ga je nu naar je examenjaar?
Graagquote:
Yessss dankjequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik krijg medelijden
Vooruit, zal het voor deze keer door mijn vingers zien!
Ah leuk. Ik heb c&m gedaan, pretpakket ftw!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
E&M, ja ga nu naar m'n examenjaar. Op het randje was het.
Dit doet mij deugd te horenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nachtbagger compleet [ afbeelding ]
Niet lekker?quote:
Ninja Editquote:
Freezenquote:
Dalandoquote:
Mooiquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hallo [ afbeelding ]
[..]
It's a date [ afbeelding ]
Nope, ja op het eind m'n best gedaan omdat ik anders bleef zitten. Toen vlogen de 7ens, 8en en 9ens in het rond.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah leuk. Ik heb c&m gedaan, pretpakket ftw!
Hoezo op het randje? Niet goed genoeg je best gedaan?
Vrouwen met kersenquote:
is toch een faal!quote:
jij bent lelijkquote:
Hehe, ja, dan is de motivatie er ineens wel he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nope, ja op het eind m'n best gedaan omdat ik anders bleef zitten. Toen vlogen de 7ens, 8en en 9ens in het rond.
Ik bezorg warmte in je hartquote:
Als jij voor het toetje zorgt.quote:
Ja, geen zin om het jaar nog een keer over te doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe, ja, dan is de motivatie er ineens wel he.
Lekker.quote:
Zullen we hem een lesje leren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wie de fuck is die Luchtkoker die hier pretendeert de baas te zijn? Moet hij eens in mijn gezicht komen vertellen jonge!
Wanneer komt die echte liefde dan een keer door de brievenbus om het maar zo te zeggen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bezorg warmte in je hart [ afbeelding ] Ik ben de bezorger van liefde.
[..]
Als jij voor het toetje zorgt.
Hier kan ik niets aan doen. Vind het daarom ook niet leuk dat jij mij hier mee pest. Jij kunt nog gewoon je tanden poetsen enzo..ik heb die luxe nietquote:
Laat hem zien wie hier de baas is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Wie de fuck is die Luchtkoker die hier pretendeert de baas te zijn? Moet hij eens in mijn gezicht komen vertellen jonge!
En gelukkig hoeft dat nu ook niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, geen zin om het jaar nog een keer over te doen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Dan heb je meer bier dan ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Fuck ik moet nog tot en met vrijdag met 2 1/2 krat doen
Door de gleufquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wanneer komt die echte liefde dan een keer door de brievenbus om het maar zo te zeggen?
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En gelukkig hoeft dat nu ook niet!
Slaap lekker!quote:
Je bent geblockedquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
flips why you never on du msn ?[ afbeelding ]
Welk onderwerp heeft je interesse?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik daag je hierbij uit om mij een lesje te leren.
Yesss, Sciter is er.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
Hoi!
Ik moet morgen om 8 uur op maar kan niet slapen
Gelukkig heb je een goed karakter!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier kan ik niets aan doen. Vind het daarom ook niet leuk dat jij mij hier mee pest. Jij kunt nog gewoon je tanden poetsen enzo..ik heb die luxe niet
ik zet du msn wle even an danquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
flips why you never on du msn ?[ afbeelding ]
Sterktequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
Hoi!
Dat is nog ruim 7 uur man :")quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
Hoi!
Gewoon wakker blijven joh.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
Hoi!
Nee, zo werkt dat niet. Jij zou mij een lesje leren, ik daag je uit, dus kom maar op. Het is jouw beurt om actie te ondernemen.quote:
Liefde door de gleuf. Doe maar een mooie lieve dame in de pakketservice. Wel luchtgaatjes aan de bovenkant van het pakketje he, ik ben niet van de lijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Door de gleufIk zal eens een mooi pakketje voor je uitzoeken.
Heyquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef sciter het volgende:
Hoi!
Ook daar weet ik mensen prima in teleur te stellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een goed karakter!
kijk die puntige neusquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon wakker blijven joh.
[ afbeelding ]
Nouja de nachtbagger was niet compleet enzoquote:
....quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Liefde door de gleuf. Doe maar een mooie lieve dame in de pakketservice. Wel luchtgaatjes aan de bovenkant van het pakketje he, ik ben niet van de lijken.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja de nachtbagger was niet compleet enzo
Braaf. Je leert het wel.quote:
Schillenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. Jij zou mij een lesje leren, ik daag je uit, dus kom maar op. Het is jouw beurt om actie te ondernemen.
Die fout maak ik geen derde keer hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Liefde door de gleuf. Doe maar een mooie lieve dame in de pakketservice. Wel luchtgaatjes aan de bovenkant van het pakketje he, ik ben niet van de lijken.
Neenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
....
[ afbeelding ]
Hebben jullie het nog steeds over seks?
Dat rainymoods is trouwens baas.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
....
[ afbeelding ]
slaap lkr xxxquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga ook naar mn bed, mensen! Likjes, ntb, hsvvj
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Weltrusten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Mijn enge buurman kon die eerste twee wel waarderen, maar ik denk dat zijn vrieskist nu wel een beetje volraaktquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die fout maak ik geen derde keer hoor
Vergeet de moedervlekken op haar armen niet.quote:
Over liefdequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
....
[ afbeelding ]
Slaap lekker mevrouwquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Dat wist ik inderdaad niet. Lesje is zeker geleerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Schillen
Het schillen van de asperges is erg belangrijk. Indien dit niet goed gebeurt, kunnen er harde vezels overblijven. Dit komt de smaak niet ten goede. Hieronder de tips voor een goed resultaat.
voor het schillen de de asperges goed wassen;
leg de asperges vóór het schillen ½ uur in een bakje met koud water;
zorg dat er genoeg lichtinval is bij het schillen;
groen asperges hoeven niet geschild te worden; alleen wassen en houtachtige uiteinden eraf snijden;
gebruik een keukenplank ter voorkoming van het breken van de stengels;
schil vanf 2 à 3 cm onder het kopje in de lengte;
schil niet te zuinig;
gebruik een aspergeschiller;
snij 1 cm van de onderkant van de stengel af;
leg na het schillen, de asperges in een bakje met koud water;
Tip: kook de schillen mee met de asperges; de smaak van de asperges wordt hierdoor sterker.
Een lesje over het schillen van asperges
Dankjewel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Schillen
Het schillen van de asperges is erg belangrijk. Indien dit niet goed gebeurt, kunnen er harde vezels overblijven. Dit komt de smaak niet ten goede. Hieronder de tips voor een goed resultaat.
voor het schillen de de asperges goed wassen;
leg de asperges vóór het schillen ½ uur in een bakje met koud water;
zorg dat er genoeg lichtinval is bij het schillen;
groen asperges hoeven niet geschild te worden; alleen wassen en houtachtige uiteinden eraf snijden;
gebruik een keukenplank ter voorkoming van het breken van de stengels;
schil vanf 2 à 3 cm onder het kopje in de lengte;
schil niet te zuinig;
gebruik een aspergeschiller;
snij 1 cm van de onderkant van de stengel af;
leg na het schillen, de asperges in een bakje met koud water;
Tip: kook de schillen mee met de asperges; de smaak van de asperges wordt hierdoor sterker.
Een lesje over het schillen van asperges
Mooi zo. Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat wist ik inderdaad niet. Lesje is zeker geleerd.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef Chloroform het volgende:
Eigenlijk heb ik niet meer dan 1 zin gelezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt.
Zeg even dat hij door moet eten dan. Ik heb hier nog een stapeltje liggen die defect binnen kwamenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mijn enge buurman kon die eerste twee wel waarderen, maar ik denk dat zijn vrieskist nu wel een beetje volraakt [ afbeelding ]
Wat is deze.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:51 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niet meer dan 1 zin gelezen.
Ik zal zijn uitnodigingen maar een keer moeten accepteren danquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zeg even dat hij door moet eten dan. Ik heb hier nog een stapeltje liggen die defect binnen kwamen [ afbeelding ]
Een schuur geschilderd, verder niet veel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb vandaag m'n fiets gemaakt. [ afbeelding ] Jij?
Ik googlde xoxo leah en werd er niet vrolijker van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is maar goed dat 't plaatje het niet doet.
Ik opende de foto in een nieuw tabbladquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik googlde xoxo leah en werd er niet vrolijker van.
Schuren schilderen moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:53 schreef sciter het volgende:
[..]
Een schuur geschilderd, verder niet veel.
Een groot deel van mijn vrienden zijn al op vakantie
I have seen a few shops in my time..quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik googlde xoxo leah en werd er niet vrolijker van.
Wat is dit vandaag, in ARG ook alquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is maar goed dat 't plaatje het niet doet.
Ik lach om je, nooit uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen ga ik werken en dan komen allemaal van die zeil-chicks winkelenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Schuren schilderen moet ook gebeuren.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lach om je, nooit uitGa volgende week nieuwe kopen... Denk toch dat het de Samsung S II wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb vandaag mee mogen spelen in de winkel... gewoon vet nice ding! én met android!
Zet volgende keer op imgurquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat is dit vandaag, in ARG ook al
Nice.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Morgen ga ik werken en dan komen allemaal van die zeil-chicks winkelen![]()
Van die kakker-arrogante chicks![]()
Rekening moeten houden met anderenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
FUUUUUUUCK IK WEET WAAR DE JAPANSE MIX IS MAAR IK MAAK TE VEEL GELUID ALS IK HEM WIL PAKKEN
Thuiswonen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:56 schreef Dalando het volgende:
FUUUUUUUCK IK WEET WAAR DE JAPANSE MIX IS MAAR IK MAAK TE VEEL GELUID ALS IK HEM WIL PAKKEN
Ja, ze zijn meestal allemaal wel nice maar die arrogante zijn tochquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nice.![]()
Zeilchicks hoeven niet arrogant te zijn trouwens, ik ken een meisje en die is best leuk en die zeilt ook.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lach om je, nooit uitOm iemand lachen is toch hetzelfde als uitlachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch du vader?
Hoe weet je nu al dat er zeilchicks komen winkelen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, ze zijn meestal allemaal wel nice maar die arrogante zijn toch
Alleen aardiger gemeld ja tochhquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Om iemand lachen is toch hetzelfde als uitlachen?
Die zou ik ZO HARD doenquote:
wat vind je er mis mee danquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
bah
Ik wil niet te kieskeurig zijn maar godsamme
Ik woon in een watersportdorp en die chicks met hun ouders en zonder ouders beslaan 60% van onze klantenkring.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe weet je nu al dat er zeilchicks komen winkelen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
bah
Ben jij homo? Ze is niet extreem lekker maar ze heeft een goed lichaam, beetje gemaakt verder, maar als je het er niet op zou doen als man dan ben je of asexueel, of homosexueel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
bah
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ben jij homo? Ze is niet extreem lekker maar ze heeft een goed lichaam, beetje gemaakt verder, maar als je het er niet op zou doen als man dan ben je of asexueel, of homosexueel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ben jij homo? Ze is niet extreem lekker maar ze heeft een goed lichaam, beetje gemaakt verder, maar als je het er niet op zou doen als man dan ben je of asexueel, of homosexueel.
Als ik stomdronken was zou ik haar niet afwijzen nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Jij hebt echt problemen manquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Biertje nr. 4 is zojuist open gegaan
soms wou ik dat ik net zo stoer was als jijquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
ach niet, voor 11 uur had ik al 7 pijpjes grolsch op. dit is normaal. jij hebt een probleem!quote:
Hier kan ik mij in vinden. Al zou het bij licht aangeschoten ook al prima zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Als ik stomdronken was zou ik haar niet afwijzen nee.
4 pas?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik soms.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
Ik drink nooit alcohol thuis in mijn eentje.
Hooguit een biertje of 1-2 of een wijntjequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
Wat is er mn japiequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef JApieman het volgende:
Ik ga zo muizen en toetsenborden breken.
Vrijwel nooitquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
Net als monkyyyyquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef JApieman het volgende:
Ik ga zo muizen en toetsenborden breken.
Volgend topic ben ik weer ouderwets de baas hoor, wees gerust, kusjequote:Op woensdag 13 juli 2011 01:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Hey maar NBers die uiteraard erkennen dat ik du baas ben, ik ben effe wat jonkos blessen met m'n homeboys jwz. Een boks en een kusje voor jullie.
Kusje terugquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:05 schreef Luchtkoker het volgende:
Hey maar NBers die uiteraard erkennen dat ik du baas ben, ik ben effe wat jonkos blessen met m'n homeboys jwz. Een boks en een kusje voor jullie.
Heyquote:
Mwah, wel als ik weekend heb.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:04 schreef HappyBob het volgende:
Nachtbaggers van nog niet zo heel lang terug, in mijn hart voor altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgend topic ben ik weer ouderwets de baas hoor, wees gerust, kusje
Tuurlijk, en dat gun ik je ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgend topic ben ik weer ouderwets de baas hoor, wees gerust, kusje
ken ik niet maar als jij het zegt, ben ik fanquote:
Ik heb een illusie dus ik leef!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb de illusie dat ik wel echt ben ja
Dat is met dat zusje van Britney Spearsquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
ken ik niet maar als jij het zegt, ben ik fan
thats what she saidquote:
Salutquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat is met dat zusje van Britney SpearsEcht een kutprogramma.
Maar ik ben nu echt weg.![]()
Maar dat zusje is best leukquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:08 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dat is met dat zusje van Britney SpearsEcht een kutprogramma.
Maar ik ben nu echt weg.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
thats what she said
maar voor de verduidelijking IK HEB DE ZAK JAPANSE MIX
komt Biogarde nou langs?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ey Bio bende gij ook op d'n brommer?
cyberJESUS CHRISTquote:
RIIOOOOOOOOOOO RIIOOOOOOOOOOOOOO trololololooooooooooquote:
Daar had ik de hoop op, maar schijnt niet te werken.quote:
kusje wel terugkomen hequote:
sla hem, hardquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar had ik de hoop op, maar schijnt niet te werken.
Zijn Bio-melder staat uit, waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar had ik de hoop op, maar schijnt niet te werken.
Die kut spotify-reclame.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
RIIOOOOOOOOOOO RIIOOOOOOOOOOOOOO trololololoooooooooo
Bio-onstabiel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:11 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zijn Bio-melder staat uit, waarschijnlijk
Als ik stormlooptopic post is het meestal sarcastischquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:14 schreef Dale. het volgende:
[..]
Niet echt. Is weer eens dood gegaan... Wie probeert het topic te reanimeren?
Ik stond derde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik kijk niet eens waar ik sta in dagcijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |