Nachtbagger geopend/quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef SpermaDonor het volgende:
Iemand nog iets leuks meegemaakt vandaag?
ik heb mijn 1000ste post gemaakt vandaagquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef SpermaDonor het volgende:
Niet echtquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef SpermaDonor het volgende:
nee jijquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:01 schreef SpermaDonor het volgende:
omg omg fapfapquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef SpermaDonor het volgende:
FOK! meest invloedrijke NL bron over Google+ ik word vermeld op de FP
Baggeren, en als een echte baas internet hosselenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
maaaaaaaaare wats noui geigenlijk die bedoeling van dit deze topiqeue
Agh ik wil ook een google+ invitequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef SpermaDonor het volgende:
FOK! meest invloedrijke NL bron over Google+ ik word vermeld op de FP
Heb je een vriend ?quote:
DM me je Gmail adresquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef Tijgerbroodje het volgende:
[..]
Agh ik wil ook een google+ invite
Fokken tot we er zo bij zittenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
maaaaaaaaare wats noui geigenlijk die bedoeling van dit deze topiqeue
Die paint.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fokken tot we er zo bij zitten [ afbeelding ]
invite verstuurdquote:
graag gedaan!quote:
Dat zei ik net ook...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een kut nachtbagger tot nu toe
Komt omdat er van die kut bagger zonder inhoud gepost wordt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Stop eens met die onzin jong.quote:
Spaghettivreterquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ludo, wat doe je nu eigenlijk nu de opnames gestopt zijn ?quote:
Doe der wat aanquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat je maar moet gaan spammen
Wat versta je niet aan nachtbagger. baggerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja maar dat wil niet zeggen dat je maar moet gaan spammen
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Dientje12 het volgende:
En nog mensen/fokkers die de frituur aanzetten?
Jij bent vast daar een van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:10 schreef Dientje12 het volgende:
En nog mensen/fokkers die de frituur aanzetten?
Doe er wat aanquote:
Gister was het wel gezellig hoor, vandaag echter niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan me nog tijden herinneren dat het hier gezellig was.
Met JanPiraat enzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Lelijk pensquote:
Pak een sigaar. ga op je stoel zitten mijmerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
Ja, gister bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:11 schreef Chloroform het volgende:
nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:12 schreef SpermaDonor het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over de maffia
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gister was het wel gezellig hoor, vandaag echter niet.
Dit!quote:
Heej Chloroform, alles goedquote:
Ja, en HappyBob en Lindgren. enzoquote:
door mij je gmail adres te DM'enquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Fluxer het volgende:
Ik wil ook google+ MAAR HOW THE FUCK krijg je een invite -.-
Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en HappyBob en Lindgren. enzo
Ja hoor. Ik heb een lekker pilsje, dus ik ben tevree! Met jou ook?quote:
Ah well... tijden veranderen enzoquote:
Met mij ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb een lekker pilsje, dus ik ben tevree! Met jou ook?
Geniet ervan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maarja, heb net even een biertje opengetrokken [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, en HappyBob en Lindgren. enzo
Awhhhquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Met mij ook![]()
alleen geen bier
Heb je er nog 1 over voor mij?
hoiquote:
waar kan ik het komen halenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
AwhhhJa hoor, ik heb een koelkast vol!
Vandaag wel jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dat nachtbaggeren valt egt vies tegen
Zelfs in donkere tijden doorzettenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
Tomaaatjequote:
quote:
kruis je het toch lekker wegquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:15 schreef Vierkantblokje het volgende:
Arnhem!quote:
Dat was alles behalve toeval.quote:
Hoiquote:
pffffquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was alles behalve toeval.
[..]
HoiIk ben als een geest in je lamp.
De kwaliteit gaat langzaam omhoogquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:16 schreef Dale. het volgende:
En ik dacht dat het een saaie NB zou worden
Import ja!quote:
Ik wist het wel je gaat wel frituur voer vreten! ik observeerquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een grote zak xxl patatje joppie
Morgen zou je het kunnen etenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SVDoor jou heb ik al 2 dagen zin in spareribs.
Zal ik voor jou cola en sinas door elkaar drinken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wist het wel je gaat wel frituur voer vreten! ik observeer
bobjequote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SVDoor jou heb ik al 2 dagen zin in spareribs.
Kinkyquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik voor jou cola en sinas door elkaar drinken?
Ik mis me frituurpanquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wist het wel je gaat wel frituur voer vreten! ik observeer
Ja omdat ik niks terug doe omdat ik je geen pijn wil doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh___!
[..]
Ik doe jou eerder pijn denk ik
Morgen zit het er niet in..waarschijnlijk ergens op het treinstation etenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Morgen zou je het kunnen eten
Tomaatje..waar is je wasmachine UI?quote:
Youtube downloader ofzoietsquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe download ik op een simpele manier het geluid van een youtube filmpje? Is daar een site voor?
Nee fristi + pakje taxi, zo doen bazen datquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met melk erdoor heen + inhoud pack wicky
Downloadhelper voor firefox en aoa audioextractorquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
Hoe download ik op een simpele manier het geluid van een youtube filmpje? Is daar een site voor?
dvd videosoft free studioquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
Wat zegt google?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
Nee, omdat ik bokslessen heb gehad jaar langquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja omdat ik niks terug doe omdat ik je geen pijn wil doen.
Youtube downloader!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
benderconverter.comquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
Google youtube + mp3quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
*spuugt op lamp*quote:
Die zei dat ik het op FOK! moest vragen.quote:
Nog geen eerlijk gezegd, maar dat komt morgen vast welquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... met jou?
Hoeveel handtekeningen heb jij al moeten uitdelen?
www.snipmp3.comquote:
Google eens naar het programma DVDVideoSoft. Die doet het best goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
Ow, laten we dan maar niet gaan boksen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, omdat ik bokslessen heb gehad jaar langen ik harder sla dan de meeste jongens uit mijn klas
Nice!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies een week zit ik zuipen in Blanes rond dit tijdstip
3 man...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nog geen eerlijk gezegd, maar dat komt morgen vast wel
jij dan?
hihihi die gebruik ik ook omg flip&chloroform bffquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Google eens naar het programma DVDVideoSoft. Die doet het best goed.
Slaap lekkerquote:
Hehehe primaquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, laten we dan maar niet gaan boksen.
quote:
Niet van dat snotterige spul de volgende keerquote:
Gekke Google ook altijd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die zei dat ik het op FOK! moest vragen.
Daar is ie dan hoorquote:
Yess heb ik eindelijk een bff op het forumquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hihihi die gebruik ik ook omg flip&chloroform bff
Janetje...quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
![]()
Wie heeft dat bericht gescreven op de frontpage?
waarom als het ook online kan? www.snipmp3.comquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Google eens naar het programma DVDVideoSoft. Die doet het best goed.
Wat is Cosje dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yess heb ik eindelijk een bff op het forum
Die ene die mij gePM't heeftquote:
ik ook!! omg soulmatesquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yess heb ik eindelijk een bff op het forum
Hier voor uitkomenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Dames en heren, ik wil even zeggen dat ik gisternacht de Twilight films heb gekeken en stiekem vond ik het leuk.![]()
Oudquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Hey vet het regent, nu kan ik www.rainymood.com uitzetten.
Maar zie jou niet veel bezig op google+ klopt dat?quote:
OMDAT IK EEN A-TECHNISCHE CHICK BEN EN ALLANG BLIJ BEN ALS IK IETS VIND DAT WERKT.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
waarom als het ook online kan? www.snipmp3.com
Jeugdsentiment, ben nog niet in staat om dat deel af te sluiten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gaan we wel naar Harry Potter en dan laat ik popcorn vallen en alles.
Goeie vraagquote:
ntb en allesquote:
Die website is veranderdquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar zie jou niet veel bezig op google+ klopt dat?
I knowquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier voor uitkomenIk houd dit zolang mogelijk geheim. Moest je ook huilen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I knowHuilen? Nee man. Ik heb me wel lopen vingeren op dat stuk waar Bella Jacob tegenkomt als hij zn haar geknipt heeft en in de regen staat met ontbloot bovenlijf.
![]()
Dat ontbloot lijf is wel keigeil ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I knowHuilen? Nee man. Ik heb me wel lopen vingeren op dat stuk waar Bella Jacob tegenkomt als hij zn haar geknipt heeft en in de regen staat met ontbloot bovenlijf.
![]()
I know, rightquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
![]()
Wat?quote:
Ja toch.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ontbloot lijf is wel keigeil ja.
je hebt me geblokt ?quote:
HELL FUCKING YEAH!!quote:
Sorryquote:
Nu heb ik een harde plasser en wil de film weer gaan kijkenquote:
Er staat , heeft geen berichten gedeeldquote:
Ik volgde je nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er staat , heeft geen berichten gedeeld
omg hihihiquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu heb ik een harde plasser en wil de film weer gaan kijkenVanavond maar vroeg naar bed
haha nog niet? nu wel danquote:
quote:
quote:
Dank je wel, ik wou echt net dit topic verlaten door al dit Twilight gebeuren.quote:
quote:
Dit is zo onwerkelijk dat ik er niet over durf te fantaseren.quote:
ja sorryquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel...
En ik heb ff mijn naam weggehaald als je het neit erg vind
sorry dat ik erover begonquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dank je wel, ik wou echt net dit topic verlaten door al dit Twilight gebeuren.
quote:
Het regent hier al heel lang! Net in de auto aquaplaning was echt vet! ging net goed dat wel hihihahahahoho grquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik vond onze soortgelijke reacties engquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind jou niet zo engIk vind jou wel spannend
If it's got hair on the muff, it's old enough.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Tijgerbroodje het volgende:
[..]
Lekker kontjemaar wel jailbait volgens mij
wat is mis met jailbait?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Tijgerbroodje het volgende:
[..]
Ik ben 17 dus mag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Tijgerbroodje het volgende:
[..]
17 omgquote:
Nu vind ik het wel een beetje engquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond onze soortgelijke reacties engik vind jou ook best wel spannend
If there is grass on the field, play ballquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:29 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
If it's got hair on the muff, it's old enough.
Precies. Geen stress dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
If there is grass on the field, play ball [ afbeelding ]
niks.quote:
Dan neem je gewoon een dagje vrij.quote:
Ik laat mij leiden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil je wel over die angst helpen hoor
Alles met een karakter is oud genoeg.quote:
Al 6 jaar niet meer.quote:
6uur moet ik aanrijden naar Utrechtquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoelaat moet je beginnen dan?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga slapen en alles! nu regent het tenminste dus lekker gekletter op de pannen dit dat!
grgr veine nagtbagger noch enso!
Slapen met regen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga slapen en alles! nu regent het tenminste dus lekker gekletter op de pannen dit dat!
Slaap lekker. Danku. Groetjes aan de regen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
30 omgquote:
aanrijden lol, brabo alertquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
6uur moet ik aanrijden naar Utrecht
hoe oud ben je?quote:
quote:
quote:
Oh, nevermind.quote:
jij!quote:
Ja joh, ik geef les aan mensen van jouw leeftijd!quote:
Wow echt? Koel. Waar geef je les?quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja joh, ik geef les aan mensen van jouw leeftijd!
wie de lapo heeft sukkel. als ik die heb en je opent hemquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:35 schreef SpermaDonor het volgende:
En dit was dan Nachtbagger deel 1
Deel 2 zal door mij geopend worden!
nog nietquote:
Nah.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:35 schreef SpermaDonor het volgende:
En dit was dan Nachtbagger deel 1
Deel 2 zal door mij geopend worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |