Fuck stivoro!quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:12 schreef Zandman030 het volgende:
Stoppen met roken is voor mensen die opgeven!
Vriend van me had tijdje geleden nog zo'n informatiepakket van hun bij mij thuis laten bezorgen. Overal in huis bordjes neergezet tegen rokenquote:
Leuk nummertje toch :pquote:
Haha, ga ik zo ook even doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:51 schreef Dalando het volgende:
Zo. Koffie gehad, gedoucht, gel in, en klaar voor weer een saaie kutdag.
Nee gaat prima nog, ik ben veel te vroeg zelfs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:02 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Lekker weer zeg... Geen vertragingen?
Hoi zomermeisje, kun je er even voor zorgen dat de zon gaat schijnen?quote:
Mijn krachten zwakken af door dit slechte weer, ik kan even niks doen nu, ik lig ziek in bed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hoi zomermeisje, kun je er even voor zorgen dat de zon gaat schijnen?
Beterschap, ben ook een beetje ziek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:08 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Mijn krachten zwakken af door dit slechte weer, ik kan even niks doen nu, ik lig ziek in bed.
quote:
Ah. Ik ben niet echt ziek, jij wel? Beterschap in ieder geval dan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:11 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Beterschap, ben ook een beetje ziek.![]()
Baas als altijd, zelfs ziekte kan hij verhelpen met een simpele douche.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Beetje maar, even een hete douche nemen zal wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |