Nee, ik wou hem voor de PSP kopen, voor op vakantie. Maar wel bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef OreO het volgende:
heb je geen steam ofzo? als je het via steam kan doen kan ik je helpen. Ik heb nog een code over voor fm11, kan ik je gratis geven
Je geeft FM dus gratis weg?! Wel interesse in een Steam-variant namelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef OreO het volgende:
heb je geen steam ofzo? als je het via steam kan doen kan ik je helpen. Ik heb nog een code over voor fm11, kan ik je gratis geven
Ik laat meestal mijn assistent de dingen door voeren (tacktisch inzicht 14), maar ik controleer altijd of er geen hele rare dingen bij zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Sejt het volgende:
Even een nieuwe post.
Hoeveel van jullie laten de tegenstanderinstructies door de assistent doen? Aangenomen dat je assistent wel 15+ tactisch inzicht heeft.
Ik heb dat wel aanstaan, omdat ik het een minder leuk onderdeel van het spel vind, maar het kan ook de oorzaak zijn dat ik soms compleet weggespeeld word achterin.
Ik doe dit altijd zelf of niet. Is in mijn ogen altijd nog beter dan de assistent. Zet vrijwel altijd een sterke spits van de tegenstander op hard tackelen, dan lopen de gele kaarten binnen. Daarnaast klopt het wat je zegt dat je soms compleet weggespeeld word door deze instructies dan laat ik ze nog liever blanco dan dat mijn ASSistent het doetquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Sejt het volgende:
Even een nieuwe post.
Hoeveel van jullie laten de tegenstanderinstructies door de assistent doen? Aangenomen dat je assistent wel 15+ tactisch inzicht heeft.
Ik heb dat wel aanstaan, omdat ik het een minder leuk onderdeel van het spel vind, maar het kan ook de oorzaak zijn dat ik soms compleet weggespeeld word achterin.
Ik dus ook op het moment, maar het is me opgevallen dat hij heel veel Closing Down en Tackling Hard instructies geeft. Ik krijg dus ook vaker dan normaal gele/rode kaarten en er vallen gaten in m'n verdediging.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik laat het altijd mijn assistent doen.
Ninja-edit!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met het forum van de officiële website van Football Manager gebeurd. Al weken ligt het eruit?
Ik laat het ook altijd de assistent doen, en zie ook dat tackling altijd op hard staat dan, maar tijdens de wedstrijd gebruik ik vaak ook de optie feller de duels ingaan (ja, ik speel in het Nederlandsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik dus ook op het moment, maar het is me opgevallen dat hij heel veel Closing Down en Tackling Hard instructies geeft. Ik krijg dus ook vaker dan normaal gele/rode kaarten en er vallen gaten in m'n verdediging.
Die tegenstanderinstructies 'overrulen' de persoonlijke/teaminstructies, dus het kan de oorzaak zijn dat ik (te) wisselvallig tegendoelpunten krijg.
Ga dood.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
En toen begaf de CD het.![]()
Kan ik weer een nieuwe branden.
sendquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Je geeft FM dus gratis weg?! Wel interesse in een Steam-variant namelijk
quote:
Saviolaquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd zo'n wedstrijdje inlassen net voor het begin van een nieuw seizoen, morale van de gehele selectie gelijk op superb
Ik denk trouwens dat ik er ook achter ben waarom ik maar 700k transferbudget kreeg aan het begin van het seizoen. Het blijkt dat er nog 2 transfers stonden gepland (die al waren afgesloten toen ik de game begon, die zitten dus ingebakken bij FM) die 1 dag voordat het TB bekend werd gemaakt arriveerden, en het lijkt erop dat die transfersommen toen dus pas zijn betaald.. Vrij vreemd, maar goed.
Gast is veel te goed in FM tegenwoordig nog, gaat nergens overquote:
Grootverdieners eruit gooien, behalve als het je 'beste' spelers zijn. Jonge, goedkope, transfervrij spelers vinden (lukt bijna altijd) die net zo goed zijn als die oude rotten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben net begonnen met SSV Jahn 2000 Regensburg. Eens kijken of ik die vanuit de Duitse derde klasse omhoog kan krijgen. Helaas een brakke en oude selectie en geen geld om daar wat aan te doen.
Puntje heeft ie wel hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
Moraalriddertje ga iemand anders lastigvallen aub.
Ik kreeg een tijdje terug een mail van SEGA dat er wat wachtwoorden waren buitgemaakt door hackers en dat ze daarom de site tijdelijk hebben geslotenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met het forum van de officiële website van Football Manager gebeurd. Al weken ligt het eruit?
Klopt.. En het forum was gekoppeld aan je SEGA Pass.. en dat kon gebruikt worden om spellen te kopen.. En zo konden die hackers dus bij betalingsgegevens enz. komen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug een mail van SEGA dat er wat wachtwoorden waren buitgemaakt door hackers en dat ze daarom de site tijdelijk hebben gesloten.
Same here. Enige nadeel is dat die site nu al 2 maanden op zwart is, stelletje prutsers.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug een mail van SEGA dat er wat wachtwoorden waren buitgemaakt door hackers en dat ze daarom de site tijdelijk hebben gesloten.
Thx, ik ga het proberenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:12 schreef Sejt het volgende:
Deze gebruik ik sinds vorige week - bevalt goed.
Je moet je alleen even registreren.
Wil nog een keer zoiets doen voor de achievements van steamquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben net begonnen met SSV Jahn 2000 Regensburg. Eens kijken of ik die vanuit de Duitse derde klasse omhoog kan krijgen. Helaas een brakke en oude selectie en geen geld om daar wat aan te doen.
Ai dat is zeker naar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef Inkomen het volgende:
Laatste wedstrijd met eerste seizoen Atalanta in Serie B - eerste seizoenshelft ongeslagen, daarna kom ik gelijk te staan met Livorno, maar nooit van de eerste plaats af. Beslissing in de laatste wedstrijd, kom ik in de 85e minuut 3-2 achter, weg kampioenschap. Zelden zo gelachen met een voetbalspel.
Toch wel gewoon gepromoveerd hoop ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef Inkomen het volgende:
Laatste wedstrijd met eerste seizoen Atalanta in Serie B - eerste seizoenshelft ongeslagen, daarna kom ik gelijk te staan met Livorno, maar nooit van de eerste plaats af. Beslissing in de laatste wedstrijd, kom ik in de 85e minuut 3-2 achter, weg kampioenschap. Zelden zo gelachen met een voetbalspel.
En Van Hanegem is het gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:27 schreef Thas het volgende:
[..]
Willem van Hanegem touted to be the favourite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
Hierquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Lijkt me ook leuk! Waar vind je die update met al die teams ook alweer?
Moet zeggen dat het wel erg leuk is om met je 'eigen' clubje te spelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:56 schreef Sejt het volgende:
Dat idee had ik ook, om met het team van m'n woonplaats te gaan spelen...
Haslev (DK) zit wel in het spel, maar kon ze niet kiezen. Næstved daarentegen wel, maar dat is niet hetzelfde. (15km van m'n huis)
Ja, maar ik begin een nieuw spelquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Thas het volgende:
[..]
Toch wel gewoon gepromoveerd hoop ik?
Contracten van trainers en scouts moet je sowieso zelf doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:20 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja, maar ik begin een nieuw spel. Het was ook meer een test om wat dingen uit te proberen, nu is het tijd om een kleiner team te nemen & dat op te bouwen.
Had ook ingesteld dat mijn assistent de contractverlengingen zou doen maar pas halverwege het seizoen; blijkbaar werkt dat dan niet want iedereen liep bij mij de deur uit - seizoen afmaken zonder trainers & scouts.
Ah, duidelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Contracten van trainers en scouts moet je sowieso zelf doen
De assistent kan alleen de contracten van spelers verlengen..
Eerste struikelblok bij het downloaden: ik zie geen map editor data in mijn FM map staan, hoort dat zo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Hier
Denk dat ik hetzelfde doe. Mijn game in de laagste regionen van Engeland bevalt niet echt.
Daar verbaas ik me ook altijd over.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
Hoe wordt de waarde van spelers eigenlijk berekend door FM? Ik ben nu met Feyenoord vier jaar op rij kampioen geworden, heb drie keer op rijd de beker gewonnen en vorig seizoen de Champions League. En ondanks dat ik spelers met veel potentie heb volgens scouts en trainers, is de hoogste waarde die ik bij een speler zie maar 5,5 miljoen euro.
Dat kan.. Dan moet je hem zelf aanmaken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Eerste struikelblok bij het downloaden: ik zie geen map editor data in mijn FM map staan, hoort dat zo?
Ik geloof dat diverse factoren meespelen, reputatie van de club en competitie, uiteraard ca en pa, maar ook of de speler interlands voor zijn land speelt of niet. Ik had bij mij laatst een speler die 4,5 miljoen waard was, na zijn eerste interland was ie ineens een miljoen meer waard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
Hoe wordt de waarde van spelers eigenlijk berekend door FM? Ik ben nu met Feyenoord vier jaar op rij kampioen geworden, heb drie keer op rij de beker gewonnen en vorig seizoen de Champions League. En ondanks dat ik spelers met veel potentie heb volgens scouts en trainers, is de hoogste waarde die ik bij een speler zie maar 5,5 miljoen euro.
Heeft volgensd mij ook te maken met waar een speler voor is verkocht. Had er een die 2,7 mil waard was. Is door een andere club van me gekocht voor 6M. Toen was zijn waarde ineens 6M. Echter mocht hij zich niet goed ontwikkelen loopt dit weer steeeds verder terug.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
Hoe wordt de waarde van spelers eigenlijk berekend door FM? Ik ben nu met Feyenoord vier jaar op rij kampioen geworden, heb drie keer op rij de beker gewonnen en vorig seizoen de Champions League. En ondanks dat ik spelers met veel potentie heb volgens scouts en trainers, is de hoogste waarde die ik bij een speler zie maar 5,5 miljoen euro.
Dit is volgens mij altijd zo hoor. Als een speler wordt getransfereerd zal zijn waarde ongeveer een jaar lang het transferbedrag zijn, maar na een jaar heeft de speler zijn "normale" waarde weer zeg maar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Heeft volgensd mij ook te maken met waar een speler voor is verkocht. Had er een die 2,7 mil waard was. Is door een andere club van me gekocht voor 6M. Toen was zijn waarde ineens 6M. Echter mocht hij zich niet goed ontwikkelen loopt dit weer steeeds verder terug.
Ik doe dat ook regelmatig, maar dan vooral als ze goed of slecht gespeeld hebben. Als ze hoger dan een 7.50 rating hebben gehaald, kun je ze een compliment geven, dan gaat z'n moraal omhoog en de relatie tussen die speler en jou wordt beter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:45 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Jij hebt vaak privé gesprekken met je spelers? Wat zeg je dan zoal tegen ze?
Ik ook eigenlijk nooit..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik praat eigenlijk nooit individueel met spelers, behalve als zij zelf met iets komen.
Misschien toch maar eens proberen dan bij een volgende slechte reeks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:14 schreef Sejt het volgende:
Bij een slechte reeks kun je dus wel je moraal opkrikken met privégesprekken
Volgens mij zit dat er nog steeds in, maar weet het niet zeker..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens proberen dan bij een volgende slechte reeks.
Ik mis trouwens wel de ''team meeting'' optie als het een tijdje slecht gaat, dat kon in FM10 nog wel volgens mij, of kan dat nu ook nog steeds ?
(Dat je dus via je aanvoerder een team meeting kon plannen om de slechte reeks te bespreken)
Maar pas wel op met het (te vaak) complimenteren bij spelers die regelmatig overmoed vertonen bij de aftrap.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:58 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik doe dat ook regelmatig, maar dan vooral als ze goed of slecht gespeeld hebben. Als ze hoger dan een 7.50 rating hebben gehaald, kun je ze een compliment geven, dan gaat z'n moraal omhoog en de relatie tussen die speler en jou wordt beter.
Daar heb je wel gelijk in, en je moet zeker oppassen daarvoor. Echter, een spits de hemel in prijzen is bijna altijd goed. Van vertrouwen gaat ie scoren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar pas wel op met het (te vaak) complimenteren bij spelers die regelmatig overmoed vertonen bij de aftrap.
Als je ze constant de hemel in prijst, werk je overmoed in de hand.
Daar verbaas ik me inderdaad ook over. Ik sta nu al een heel aantal jaar met PSV in de top 4 van Europa, onlangs nog 2 keer op rij de CL gewonnen en slechts 1 speler heeft een waarde hoger dan 10 miljoen, en die is dan ook gelijk 24 miljoen waard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:36 schreef DaMart het volgende:
FM is behoorlijk realistisch, in mijn vorige spel met Ajax werd De Zeeuw verkocht aan Spartak Moskouquote:
Nee maar als je 15 keer scoort in de CL en je bent van Vitesse Delft in de Nederlandse competitie en hebt bijvoorbeeld alles gemiddeld 17 (om maar wat te zeggen) ben je maar 4,5 mil waard, terwijl je in het echt toch flink wat meer waard bent danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat de waarde word bepaald aan zijn reputatie en competitie.(en de resultaten elke wedstrijd) Als je 50x scoor in San Marino. Dan ben heus niet 30 mil waard.
Heb voor een echte topper 1x 15 miljoen gekregen. Een ander heb ik een keer voor 17 miljoen kunnen verhuren met een koopsom daarnaast nog voor 6 mil ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Dan ligt het aan de competitie. Ik had met FM10 ook zoiets. Hij scoorde 35x en was 6 mil waard. Ik ging naar Chelsea toe en kocht hem ook. (voor 8 miljoen) Zijn waarde steeg binnen een jaar naar 12 mil. Dus het kan denk ik aan de competitie liggen, dat gaan ze hopelijk wel fixen. Vooral als je een eredivisie club bent, je zal nooit een Sneijder of een Suarez bedrag krijgen.
Als je 10 keer scoort in de CL, die jouw club ook wint en waar je topscorer van wordt en je speelt bij de kampioen van Nederland, dan is het wel apart dat je waarde maar 5,5 miljoen isquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat de waarde word bepaald aan zijn reputatie en competitie.(en de resultaten elke wedstrijd) Als je 50x scoor in San Marino. Dan ben heus niet 30 mil waard.
Als een club veel geld vraagt, gewoon steeds 15 mil minder bieden, ze vragen dan steeds lager. Van 40 naar 29,5 mil. Toch 10.5 mil bespaart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef Burrito het volgende:
Ik heb altijd gevoel dat ik teveel betaalHoe doe jij dat dan?
Welke club ben je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
En uiteindelijk dus weer geen kampioen geworden..Dat het het hele seizoen heel spannend is geweest is ook wel aan de eindstand te zien:
1. Twente 81
2. Feyenoord 80
3. Ajax 80
4. PSV 79
5. Vitesse 73
Overigens wel teleurstellend dat ik wederom de titel misloop, zeker omdat ik gewoon een uitstekend seizoen heb gedraaid. Maar liefst 105 keer gescoord, m'n spits Dudu Cearense heeft in 32 wedstrijden 53 keer gescoord(in de competitie maar liefst 40 goals uit 22 wedstrijden) waardoor hij uiteraard topscorer is geworden. Een andere Dudu Cearense m'n linksbuiten, is zowel speler als talent van het jaar geworden. M'n keeper Romero is keeper van het jaar geworden.
Als troost wel weer de beker gewonnen. In de CL uitgeschakeld door Lyon in de kwartfinale wat geen schande is aangezien Lyon uitgegroeid is tot zo'n beetje de beste ploeg van Europa(6 Cl finales waarvan 5 winst in de afgelopen 9 jaar) in de ronde ervoor nog met gemak Bayern uitgeschakeld. Al met al kijk ik met vertrouwen uit naar het komend seizoen, hopelijk lukt t me dan om eindelijk m'n derde titel binnen te halen.
Je moet inloggen in jouw youtube via preferences in fm2011quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:38 schreef GGMM het volgende:
Bij mij is die button 'uploaden' bij hoogtepunten via youtube uploaden niet zichtbaar, weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
Jij speelt in 3 uur een seizoen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef inZanity het volgende:
En uiteindelijk dus weer geen kampioen geworden..Dat het het hele seizoen heel spannend is geweest is ook wel aan de eindstand te zien:
1. Twente 81
2. Feyenoord 80
3. Ajax 80
4. PSV 79
5. Vitesse 73
Overigens wel teleurstellend dat ik wederom de titel misloop, zeker omdat ik gewoon een uitstekend seizoen heb gedraaid. Maar liefst 105 keer gescoord, m'n spits Dudu Cearense heeft in 32 wedstrijden 53 keer gescoord(in de competitie maar liefst 40 goals uit 22 wedstrijden) waardoor hij uiteraard topscorer is geworden. Een andere Dudu Cearense m'n linksbuiten, is zowel speler als talent van het jaar geworden. M'n keeper Romero is keeper van het jaar geworden.
Als troost wel weer de beker gewonnen. In de CL uitgeschakeld door Lyon in de kwartfinale wat geen schande is aangezien Lyon uitgegroeid is tot zo'n beetje de beste ploeg van Europa(6 Cl finales waarvan 5 winst in de afgelopen 9 jaar) in de ronde ervoor nog met gemak Bayern uitgeschakeld. Al met al kijk ik met vertrouwen uit naar het komend seizoen, hopelijk lukt t me dan om eindelijk m'n derde titel binnen te halen.
Mijn dank is groot. Zojuist 1 wedstrijd voor het einde kampioen geworden met Hampton & Richmond. De spitsen scoorden dan wel niet aan de lopende band, maar in ieder geval beter dan eerst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zijn allemaal dezelfde types, lang, sterk en kunnen goed koppen en springen. Targetman zou ik kiezen.
Feyenoordquote:
Haha nee dit hoort nog bij het vorige berichtquote:
Heb je de Mexicaanse competitie geladen voor Galvan? Ik ging er vanuit dat je voor dat kaliber talenten/spelers hem niet speciaal zou hoeven laden maar na 1 seizoen kwam ik er achter dat hij niet in m'n game zatquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:30 schreef Sejt het volgende:
Ik heb net deze facepacks geïnstalleerd... leuk om die nieuwe gezichten te zien
Nadat hij bij m'n Feyenoord een uitblinker was, doet hij het bij Valencia ook niet verkeerd (voor 2mln gekocht):
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog 2 talentvolle aanvallers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Ibi is goed bezig!
[ afbeelding ]
Daar heb ik ook altijd last van en ik heb dan liever dat er dan 1 28+ tussenstaat, dat is soms nog lastig..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:19 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een gemiddelde leeftijd van 22, mijn spitsenduo is respectievelijk 18 en 19 en mijn beste verdediger is net 20 geworden
Nee, die heb ik niet geladen en heb 'm inderdaad in Mexico gevonden met één van m'n scouts.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:38 schreef Thas het volgende:
[..]
Heb je de Mexicaanse competitie geladen voor Galvan? Ik ging er vanuit dat je voor dat kaliber talenten/spelers hem niet speciaal zou hoeven laden maar na 1 seizoen kwam ik er achter dat hij niet in m'n game zat
Typisch, als ik zijn naam zoek in m'n game geeft het geen resultaat.. Misschien omdat m'n Database Size "Custom" is ipv Large.. Alle Mexicaanse teams hebben ook gewoon 16 (echte, zwarte naam) spelers, maar daar zat hij dan niet tussen, typischquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:45 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet geladen en heb 'm inderdaad in Mexico gevonden met één van m'n scouts.
Ik speel alleen niet met een AM(C) positie in m'n taktiek, dus ik gebruik 'm als spits op het moment.
Heb je dezelfde versie? Extra bestanden etc. ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:44 schreef Creeg het volgende:
Heb ff een vraagje en hoop dat 1 van jullie misschien een oplossing heeft namelijk:
Mijn pc is een aantal dagen geleden kapot gegaan doordat de voeding het niet meer deed. Dus nieuwe voeding opgezet, maar omdat ik dacht dat het eerst aan de moederbord lag had ik er even XP op gezet. Nja goed, nieuwe voeding er dus op en verder met XP nu. Nu wilde ik gewoon weer verder met mijn FM spel en heb dus FM geïnstalleerd en mijn oude FM-bestand gekopieerd naar het mapje met games. Het spel startte gewoon normaal alleen toen ik mijn FM bestand ging laden kwam hij maar tot 1/10e deel ofzo en daar bleef hij op staan. Na een kwartier gaf FM de melding dat hij het opgeslagen spel niet kan laden. Raar, want op het hoesje van de CD staat dat hij ook op XP te spelen is, dus lijkt mij dat het geen probleem is als ik dat eerst op Vista gespeeld heb en nu op XP.
Weet iemand een oplossing??
Grote bedragen kun je wel krijgen hoor, vorig seizoen nog een VMC verkocht voor 27 miljoen. Topverkoop met PSV is 40 miljoen, voor een VRLC, aan Porto. Die was dan ook wel exceptioneel goed en had je eigenlijk overal neer kunnen zetten, inclusief in de spits. Dat zijn echter wel uitzonderingen, meestal is het niet hoger dan 10 miljoen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:45 schreef Doublepain het volgende:
Dan ligt het aan de competitie. Ik had met FM10 ook zoiets. Hij scoorde 35x en was 6 mil waard. Ik ging naar Chelsea toe en kocht hem ook. (voor 8 miljoen) Zijn waarde steeg binnen een jaar naar 12 mil. Dus het kan denk ik aan de competitie liggen, dat gaan ze hopelijk wel fixen. Vooral als je een eredivisie club bent, je zal nooit een Sneijder of een Suarez bedrag krijgen.
Dank.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:34 schreef OreO het volgende:
[..]
Je moet inloggen in jouw youtube via preferences in fm2011
Jup, gewoon alles zoals ik had. Ik had een megapack in dat spel, en dat is dus gewoon het mapje data kopiëren naar de FM folder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je dezelfde versie? Extra bestanden etc. ?
Wat inspiratie opgedaan bij Twente qua naamquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef Niek92 het volgende:
Yes! Nieuw stadion, vernoemd naar mij!![]()
[ afbeelding ]
De lening is trouwens maar 37 miljoen. Het bouwen duurt maar een jaar schijnbaar, want ik zit nu in 2028. Het huidige stadion heeft trouwens 55,000 plaatsen, dus ruim 17,750 plaatsen extra.
De sponsor hoeft niet zijn eigen naam aan het stadion te geven he. Die sponsor heeft besloten om mijn naam aan het stadion te gevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:16 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat inspiratie opgedaan bij Twente qua naam?
En is het ook niet wat vreemd dat er aan de ene kant staat dat het de "Slinkman Veste" gaat heten en daarna dat een sponsor de naamgever wordt![]()
Speler verkocht. Talentje van 3,5 miljoen er voor weer gehaald, een Nederlanderquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:04 schreef Niek92 het volgende:
Oke, probleempje. Bod van 55 miljoen op zo ongeveer de beste verdediger van het spel, die dus bij mij speelt. Situatie als volgt: Arsenal informeert naar die speler, ik zeg dat ik 55 miljoen + 25% bij doorverkoop wil hebben in de overtuiging dat ze dat nooit bieden. Vervolgens biedt Arsenal dat dus wel. Wat te doen? Een mogelijke vervanger heb ik op het oog overigens, die is alleen nog niet van dezelfde kwaliteit, hoewel die nog kan groeien.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef Niek92 het volgende:
[ afbeelding ]
De lening is trouwens maar 37 miljoen. Het bouwen duurt maar een jaar schijnbaar, want ik zit nu in 2028. Het huidige stadion heeft trouwens 55,000 plaatsen, dus ruim 17,750 plaatsen extra.
Uh, ik zit er sinds eind seizoen 2011/2012, toen de club zwaar in verval was. Tot nu toe 7x landskampioen, 6x beker, 7x JC schaal, 1x Europa League, 2x CL (achter elkaaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]Heu. Op dat moment zit ik ook te wachten. Stadion is nu bij mij ook 55.000 maar als ik tot 2028 moet wachten, ben ik nog wel even bezig (2014 op dit moment)
Al veel gewonnen met PSV? Ik blijf de club ook trouw.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:14 schreef Niek92 het volgende:
[ afbeelding ]
Het werkt nog vrij goed, eigenlijk moet je dan voor de wedstrijd in match preperation de focus zetten op "defending set pieces", de enige kans die ze hebben om te scoren zijn namelijk de 30 corners. Of je moet een penalty weggeven.. Maar het werkt serieus vrij goed, vooral als je goede koppers hebt als verdedigers komen ze er echt niet doorheen.quote:
Dus die sponsor betaalt 118 miljoen om een stadion naar jou te vernoemen? Dat is wel heel aardigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:22 schreef Niek92 het volgende:
[..]
De sponsor hoeft niet zijn eigen naam aan het stadion te geven he. Die sponsor heeft besloten om mijn naam aan het stadion te geven
In FM is hij ook al een Ferrader.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fer tegen Atletico Madrid in de Champions League. Ajax heeft met 3-2 overigens gewonnen.
Geen flauw idee, maar ik dacht dat die proefspelers in die wedstrijden van 2 teams met proefspelers tegen elkaar altijd van matig niveau waren, sowieso te slecht om opgeroepen te worden voor een interland, of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 02:30 schreef Creeg het volgende:
Hoe kan ik het schema zien van de wedstrijden die op de dag dat je staat zeg maar gespeeld worden zonder dat je zelf hoeft te spelen. Ben nu bondscoach van Portugal en zou wel eens de proefspelers van Portugal zien spelen, alleen weet niet wanneer die spelen.
fer bij ajaxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Fer tegen Atletico Madrid in de Champions League. Ajax heeft met 3-2 overigens gewonnen.
Hoe doe jij datquote:Op zondag 17 juli 2011 10:51 schreef Burrito het volgende:
Gaat goed met Hartlepool, ik sta 2de achter Southhampton die ik met 2-0 verslagen heb
Ik heb een deal met Tottenham en ze hebben me 3 spelers uitgeleend. Een daarvan is goed en is playmaker, dat helpt echt een hoop.
Ja dat bedoel ik welquote:Op zondag 17 juli 2011 03:28 schreef Thas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik dacht dat die proefspelers in die wedstrijden van 2 teams met proefspelers tegen elkaar altijd van matig niveau waren, sowieso te slecht om opgeroepen te worden voor een interland, of bedoel je dat niet?
Kan je ook een club zijn onder de Jupiler League dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 12:34 schreef MMUFC het volgende:
1e seizoen met Papendrecht op een 5e plaats geeindigd. Slechts 6 punten achter kampioen Venray.
Hopelijk kan ik volgend seizoen voor de titel strijden..
Jups.. als je een db downloadt of maakt waarin dat kan welquote:Op zondag 17 juli 2011 13:02 schreef Creeg het volgende:
[..]
Kan je ook een club zijn onder de Jupiler League dan?
Gaat dit samen met een megapack met alle gezichten en clublogo's??quote:Op zondag 17 juli 2011 13:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Jups.. als je een db downloadt of maakt waarin dat kan wel
Bijvoorbeeld deze
Niks van gemerkt.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:48 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb nu zo'n megapack gedownload met een hoop kits, faces, skins etc., maar maken zoveel meer faces etc. het spel niet langzamer? Zit te twijfelen of ik hem erop moet gooien of niet
Ik gebruik het ook. Geen last en en vind het fijner om juist zoveel mogelijk spelers met gezichten te zien dan zo'n zwart leeg plaatje.quote:Op zondag 17 juli 2011 14:48 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb nu zo'n megapack gedownload met een hoop kits, faces, skins etc., maar maken zoveel meer faces etc. het spel niet langzamer? Zit te twijfelen of ik hem erop moet gooien of niet
Was dit nog een reactie op mijn vraag??quote:Op zondag 17 juli 2011 18:23 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tuurlijk... Zijn totaal andere files he
Ja, hoezo? Het ene is een database, terwijl het andere plaatjes enzo zijn. Dat gaat goed samen hoorquote:
Omdat je niet gequot had haha, kon een reactie op iemand anders zijn nog. Oh oké, dan was het verschil dan denk ik toen ik de update wilde doen. Dat gaat niet samen namelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Het ene is een database, terwijl het andere plaatjes enzo zijn. Dat gaat goed samen hoor
Klopt, dat heb ik ookquote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je weet dat 'skin cache' uit moet staan en dat 'herladen bij opslaan' (ofzoiets) moet wel aanstaan dan...
Hmm, maargoed. Die link die nu gestuurd is in dit topic is van 2010.. Heb gezocht naar 2011 en ook gevonden alleen als ik dan die reacties lees is het vrij onduidelijk en bijna bij iedereen niet werkend ...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:02 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke dan zou het moeten werken dir combinatie
Hier 1,1mln - hij is 31 jaar maar nog steeds goede fysieke stats. Ik zie 'm dan ook als drijvveer in het team en kan hem gebruiken als ervaren speler tussen m'n jonge spitsen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:18 schreef Burrito het volgende:
Kuyt was in mijn Ajax game transfervrij maar vroeg een godsvermogen aan salaris
Haha lekker.. en nu willen ze Nani ook weer terug.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Lyon bood een keer 27 miljoen op Montolivo bij mij
Ga het denk niet lang volhouden, het ging een paar keer maar net goed. Nu alweer gezakt naar de 6 plaatsquote:Op zondag 17 juli 2011 11:06 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hoe doe jij datBij mij liep het voor geen meter en ben ik gedegradeerd...
Ik kreeg Everton en Newcastle als mogelijke moeder clubs en kreeg 1 speler van Everton..
Helmond Sport staat laatste in de Jupiler maar reikte wel tot de halve finale beker door Papendrecht, NAC Breda, NEC en AZ te verslaan..
In die halve finale verloren ze van FC Den Bosch(wonnen van VVV(1-1, penalties), Feyenoord(4-0
) en FC Groningen(2-1). De andere finalist is Willem II..
Sta met Papendrecht 3 duels voor het einde van de Zondag Hoofdklasse B op een 6e plaats.
Na een heel wisselvallig begin van het seizoen win ik in de 2e seizoenshelft bijna alles. Als ik een goed begin van het seizoen had gehad had ik nog mee gedaan om de titel..
In de Zaterdag Hoofdklasse A staat Swift na 23 duels op 1 punt..Ze hebben 1-1 gespeeld tegen Noordwijk.. hebben een doelsaldo van 8 voor en 67 tegen..
Je reageert er wel heel erg laconiek op. Ik was helemaal gek gewordenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:57 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wedstrijd.. Nouja, we deden het veel beter dan verwacht, volgend jaar beter
Bij mij deed Van Persie dat.... op zijn 28e ofzoquote:Op zondag 17 juli 2011 21:06 schreef Creeg het volgende:
Jezus, nu stopt Simão ineens met interlandcarrière
Nee joh, in de groepsfase zat ik ook al met Barcelona en toen verloor ik met 1-3 en 0-5 dus ik was zeer tevredenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef alf89 het volgende:
[..]
Je reageert er wel heel erg laconiek op. Ik was helemaal gek geworden
Inderdaad, heel goedkoop, 170k salaris per maand ook maar, erg goede deal!quote:
Hij is bij mij wel wat meer gaan verdienen (¤81.000/w), maar dan nog..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Thas het volgende:
[..]
Inderdaad, heel goedkoop, 170k salaris per maand ook maar, erg goede deal!
Bij mij waren ze wereldkampioen in 2014quote:Op zondag 17 juli 2011 23:33 schreef Sejt het volgende:
Nederland Europees kampioen 2012!!
[ afbeelding ]
Bij mij staan ze in de kwallificatie 3e met 7 punten uit 6 duelsquote:Op zondag 17 juli 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij mij waren ze wereldkampioen in 2014
Rusland heeft van die gare regels rondom aflopende contracten..quote:Op maandag 18 juli 2011 09:08 schreef Sejt het volgende:
Vreemd. De Portugeze middenvelder Danny stond in m'n transferfilter voor 'Expired' of '6 months to expire', en ik kon hem inderdaad benaderen, zonder een afkoopsom te hoeven bieden.
Dat heb ik dus gedaan, omdat hij een betere speler is (4 sterren en goede beoordeling) dan een middenvelder, die ik dan weg wil doen. Contract aangeboden die begint aan het einde van zijn huidige contract.
Maar nu staat er toch een 9mln koopsom voor hem als ik naar m'n transferoverzicht kijk. Hoe kan dat? Hij is dan wel een flink stuk beter dan die ene speler, maar echt nodig heb ik hem ook weer niet...
Hmm, hij speelt inderdaad op dit moment bij Zenit. Wat voor gare regels hebben die dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 09:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Rusland heeft van die gare regels rondom aflopende contracten..
Weet het niet precies, maar de essentie is dat die contracten niet volgens het Bosman-arrest werken, omdat Rusland geen onderdeel is van de Europese Unie. Volgens mij kun je een speler in Rusland pas een maand voor het einde van zijn contract zonder afkoopsom halen? Heb zelf nog nooit in dezelfde situatie gezeten.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Hmm, hij speelt inderdaad op dit moment bij Zenit. Wat voor gare regels hebben die dan?
Zit namelijk zwaar te twijfelen of ik wel 5mln (9mln koop - 4mln opbrengst van die andere speler) uit wil geven voor hem.
Ok thanks. Als dat zo is, blijft het toch vreemd dat ik nergens een bod heb gedaan van die 9mln om hem over te nemen. Ik heb hem direct benaderd.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Weet het niet precies, maar de essentie is dat die contracten niet volgens het Bosman-arrest werken, omdat Rusland geen onderdeel is van de Europese Unie. Volgens mij kun je een speler in Rusland pas een maand voor het einde van zijn contract zonder afkoopsom halen? Heb zelf nog nooit in dezelfde situatie gezeten.
Netjesquote:Op maandag 18 juli 2011 09:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
gister weer paar wedstrijden gespeeld.
39 wedstrijden ongeslagen nu. Sta 21 punten los van de 2e plek PSV, met 22 wedstrijden gespeeld. Bijna weer kampioen dus.
CL gewonnen van PSG met 0-3 en 2-0. Loting van de kwartfinale was niet zo lucky...Barcelona.
Maar goed op de pijnbank met die club!
Klopt, daar viel het me ook op. Stomme Russen ookquote:Op maandag 18 juli 2011 09:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee klopt wel, dan staat er bij het benaderen rechtsonderin dat je 9 miljoen moet betalen.
Nee klopt wel, dan staat er bij het benaderen rechtsonderin dat je 9 miljoen moet betalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ok thanks. Als dat zo is, blijft het toch vreemd dat ik nergens een bod heb gedaan van die 9mln om hem over te nemen. Ik heb hem direct benaderd.
Misschien heeft hij een 9mln release fee, dat heb ik nog niet gechecked; maar zit nu op m'n werk, dus dat wordt pas vanavond
Het vreemde was, dat ik nergens een koopsom heb opgegeven. Ik kon de speler gewoon direkt benaderen met 'Approach to sign'.quote:Op maandag 18 juli 2011 12:24 schreef alf89 het volgende:
Als het contract afloopt in Rusland kun je ze vaak beter gewoon overkopen. Die vragen dan vaak de helft van de prijs die je bij aflopend contract moet betalen.
Dat klopt. Maar je kunt toch ook nog steeds gewoon een bod doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 12:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Het vreemde was, dat ik nergens een koopsom heb opgegeven. Ik kon de speler gewoon direkt benaderen met 'Approach to sign'.
Ja hoor. Hij denkt na over m'n contract op dit moment. Het is alleen vreemd dat je niet kan bepalen hoeveel je voor de transfer betaalt... het is ook nog eens meer dan hij waard is.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je kunt toch ook nog steeds gewoon een bod doen?
Ik snap overigens ook niet hoor waarom deze rare regel daar gehanteerd wordt.
Heeft toch weinig nut? Tot 31 aug loopt de transfer marktquote:
2010? Of toch FM 2011quote:
Hij is hier 22, haalt elke jaar gem 7,5. Kan hem halen voor 26 milquote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Neymar is in mijn game nooit weggegaan bij Santos
Hier zit Spanje en NL samen in de poule, NL 0-1 verloren. Maar wel door, toch gelijk eruit gekicked door Uruguay met 3-2.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef MMUFC het volgende:
WTF
Spanje en Nederland niet naar EK omdat ze 3e worden in de poule
Bij mij speelt Lukaku nu 4 seizoenen bij Anderlecht. Ook een unicum.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Neymar is in mijn game nooit weggegaan bij Santos
hehe, bij mij ook. Jaar ervoor 25 mil geboden, afgewezen. Nu accepteren ze 6 mil.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij mij speelt Lukaku nu 4 seizoenen bij Anderlecht. Ook een unicum.
Welke patch?! 11.1.3 ofzo is toch de laatste?!quote:Op maandag 18 juli 2011 23:17 schreef Mindstate het volgende:
Ik run nu met de nieuwste patch, en ik heb iets geks met contract-onderhandelingen. Vrij vaak vragen ze bijv. 200, dan bied ik dat en dan ineens vinden ze het niet genoeg en moeten ze 500 hebben. Dit had ik niet voordat ik de laatste patch had in m'n vorige game, dus ik vind het vrij raar. Nog iemand die dit ook heeft? Hoort dit zo of is dit een bug oid?
Dus je savegame is corrupt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:59 schreef Creeg het volgende:
En ja hoor daar gaan we weer. Sla je hem even op voor een wedstrijd, je drukt op team bevestigen en er komt een foutmelding en daag spelletje.
Bij mij ging het om kwalificatie hequote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hier zit Spanje en NL samen in de poule, NL 0-1 verloren. Maar wel door, toch gelijk eruit gekicked door Uruguay met 3-2.
Tegenbod doen met dezelfde waarde, maar dan het bedrag in 1 keer. Wordt 99 van de 100 keer wel geaccepteerd, tenzij het schooiers zijn die geen cent te makken hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:28 schreef Thas het volgende:
[..]
Dus je savegame is corrupt?
Heb je geen backups? Die maak ik altijd wel bij FM
Erg irritant dat bij elke speler die ik voor meer dan 4 miljoen wil verkopen, de bieders allen gespreid over 3 of 4 jaar willen betalen.. Daar zit ik niet op te wachen, ik wil nú een toename qua transferbudget![]()
Dan zullen ze inderdaad wel geen geld hebben want dat accepteren ze dus niet (3 clubs allemaal niet)..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tegenbod doen met dezelfde waarde, maar dan het bedrag in 1 keer. Wordt 99 van de 100 keer wel geaccepteerd, tenzij het schooiers zijn die geen cent te makken hebben
Gisteren werd er een bod van 15 miljoen op mijn AML gedaan door Manchester City, dus ik dacht 'kassa!' en besloot een tegenbod van 16.5 miljoen te doen, gingen ze niet mee akkoord
Verder heb ik spelers die ondanks een beter salaris ergens anders bij mij willen blijvendit zijn dan de talentjes van 17, 18 die doorhebben dat ze bij mij veel meer kans op spelen krijgen
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:41 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Yes, eindelijk een werkende kerstboomtactiek!
Ajax, oktober 2012
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind dat hij toch wel wat rare stats heeft voor een DC, marking erg laag en ook niet kopsterk. Zo uit mijn hoofd (zit op mijn werk) zou hij beter op een box-to-box midfielder passen, al zou hij daar wel kunnen profiteren van betere passing.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:21 schreef Sejt het volgende:
Dit talent van me is blijkbaar een 'wonderkid' volgens de media:
[ afbeelding ]
Ik ben 'm als back aan het trainen - daar heb ik ook geen geweldig goede spelers op het moment.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Coopster het volgende:
[..]
Vind dat hij toch wel wat rare stats heeft voor een DC, marking erg laag en ook niet kopsterk. Zo uit mijn hoofd (zit op mijn werk) zou hij beter op een box-to-box midfielder passen, al zou hij daar wel kunnen profiteren van betere passing.
Oh ja, als opkomende back zou hij ook prima volstaan! Trainen op passing en/of crossing.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:52 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben 'm als back aan het trainen - daar heb ik ook geen geweldig goede spelers op het moment.
Lijkt me dat de populaire van de grote forums (fm-base.co.uk) wel werken, anders zouden ze ook niet zo populair zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand nog een goede downloadbare taktiek voor me die hij/zij zelf met succes heeft gebruik.
Mijn eigen taktiek faalt, nu toch weer even geen zin om er zelf ene te verzinnen.
Alvast bedankt !
Netjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:43 schreef Sejt het volgende:
6-0 tegen Levante - leuke goals met als resultaat:
[ afbeelding ]
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OVOMUAFFUC3R.tacquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand nog een goede downloadbare taktiek voor me die hij/zij zelf met succes heeft gebruik.
Mijn eigen taktiek faalt, nu toch weer even geen zin om er zelf ene te verzinnen.
Alvast bedankt !
Ik ook. Maar als ik daar even geen zin in heb download ik er ene.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind het juist leuker om met ieder team een voor dat team afgestelde tactiek te verzinnen. Gebruik geen gedownloade tactieken
Same here.quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik vind het juist leuker om met ieder team een voor dat team afgestelde tactiek te verzinnen. Gebruik geen gedownloade tactieken
Evian. Gewoon om de naam.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
twijfel zelf tussen Hoffenheim en Evian op dit moment
Let op dat dat grote transferbudget de allereerste transferwindow waarschijnlijk nog niet beschikbaar is hè, dan storten ze het in september ofzo. Toen ik daar achter kwam had ik er al geen zin meer in bij Evianquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
twijfel zelf tussen Hoffenheim en Evian op dit moment
In mijn save een goede speler, maar geen wereldtop.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand ervaring met Miranda (VC) van Benfica?
Toppertje voor de toekomst?
Nja kreeg bij Hoffenheim 2.6 milquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Let op dat dat grote transferbudget de allereerste transferwindow waarschijnlijk nog niet beschikbaar is hè, dan storten ze het in september ofzo. Toen ik daar achter kwam had ik er al geen zin meer in bij Evian
2.6 mil, da's wel erg karig, is je TB nu wel verhoogd na die storting?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kreeg bij Hoffenheim 2.6 mil, en er was 14 miljoen balans. 1 september gooien ze er 30 miljoen balans bij
Nee dat niet, misschien als ik erom vraag welquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:01 schreef Thas het volgende:
[..]
2.6 mil, da's wel erg karig, is je TB nu wel verhoogd na die storting?
Da's vrij veel inderdaad, op een of andere manier lukt het me nooit om voor een degelijk bedrag spelers te verkopen, netjes hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee dat niet, misschien als ik erom vraag wel. Zo maar ff doen. Maar heb een hoop spelers verkocht.
Obasi wou weg dus die verkocht voor 11 miljoen, en in totaal voor 23miljoen verkocht en 21miljoen gekocht
Had eerst de transferstatus op 15 mil staan, kreeg ik achterlijk bod van ManU 625k ineens en dan 6 miljoen als ie 40 wedstrijden had en 3miljoen bij 30 goals.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Da's vrij veel inderdaad, op een of andere manier lukt het me nooit om voor een degelijk bedrag spelers te verkopen, netjes hoor
Zonder offer to clubs te doen ofzo? Je hebt hem alleen maar op "Transfer Listed" gezet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had eerst de transferstatus op 15 mil staan, kreeg ik achterlijk bod van ManU 625k ineens en dan 6 miljoen als ie 40 wedstrijden had en 3miljoen bij 30 goals.
Daar beginnen we niet aan. Bayern bood 10, en dat wou ik dus niet (aangezien concurrent) en toen kwam Birmingham City () met 11mil
Nog niet eens transfer listedquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Zonder offer to clubs te doen ofzo? Je hebt hem alleen maar op "Transfer Listed" gezet?
wel eens een waarschuwing gegeven?quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ochjee, Nani is boos. Meneer pakt een rode kaart en ik geef hem een boete. Wil ie direct weg
Nou een ander speler vond al dat ik te weinig discipline toonde. Dus nu dacht ach je verneukt een wedstrijd, dan betaal je maar.quote:
Zal het onthouden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:38 schreef GGMM het volgende:
Bij onterechte rode kaarten in beroep gaan, bij 2 gele kaarten of een doorgebroken speler geef je een waarschuwing en bij agressief gedrag geef je een boete.
Haha, 2e met Havant & Waterlooville vind ik zelf een hele prestatie - ik heb een begroting van 10miljoen per jaar en heb een schuld opgebouwt in 13 jaar van 75 miljoen - daar staat tegenover dat ik de club in 7 jaar naar de Premier League heb gekregen en in 9 jaar in de Champions League (einde van mn zelfverdedigingquote:Op woensdag 20 juli 2011 09:31 schreef de_boswachter het volgende:
Moet die nog getweaked worden op posities? Ergens te checken op een forum?
Wil hem wel eens testen voor je.
Post eens screens van je huidige Twente game? Ik vind 2e niet echt geweldig trouwens
Valt toch best mee, 4 spelers waarvan 1 of 2 basisklanten? Ik haalde in t vorige transferluik 3 nieuwe basisspelers, 2 nieuwe bankzitters en 1 Braziliaans talent van 18..quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
Heb me toch bij Aston Villa wat bij elkaar gekocht
Scott Parker (VM/AM)
Douglas Costa (MC/AMC)
Lucas Digne (VL)
Miranda (VC)
Nu nog even zorgen dat ik wat overbodige spelers kwijtraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |