Verkeerde lens?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al maanden bijna klaar. moet nog eens zin krijgen om laatste puntjes op de i te setten
beetje jammer van de bolle foto's...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
al maanden bijna klaar. moet nog eens zin krijgen om laatste puntjes op de i te setten
nope, weinig mogelijkheid voor voldoende afstand om een foto te maken.quote:
Dit. Zelfs met een Kodak of de camera van de foon krijg je betere foto's zonder zo'n bolling, maar dan minder scherp.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef loecje het volgende:
PKfotografie, je kan fotograferen of je kan het niet...
zelfs ik heb mijn badkamer er op gekregen zonder lelijke fisheye lens.
ik denk dat jullie aan de hand van de foto's denken dat de badkamer groter is, dan de ruimte die ik heb. foto's zonder vervorming heb ik ook wel gemaakt. maar om dan de badkamer te laten zien moet ik iets van 10 foto's posten.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dit. Zelfs met een Kodak of de camera van de foon krijg je betere foto's zonder zo'n bolling, maar dan minder scherp.
kozijnen schilderen, en er mist nog een tegel op de rand naast het toilet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kijk liever ook naar rechte fotos, maar kom op, het is een badkamertopic
En het is wel een mooie badkamerOm welke puntjes op de i gaat het?
Met een groothoeklens kan je alles toch ruimtelijk laten lijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 22:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
kozijnen schilderen, en er mist nog een tegel op de rand naast het toilet.
ps. ik zou graag mijn eigen badkamer ook op een manier als dit in beeld brengen maar die ruimte heb ik thuis niet.
Wat is dat bakkie rechts van de wc, ja waar het de poepveeg papiertjes hangen. Lijkt wel een lade kastje ?? Hoe ga je de bovenkant afwerken, tegels ??quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
Het kan allemaal precies! Weet niet hoe breed het is, maar het deurtje van de douche raakt op 3 cm na de handgrepen van de kast. Iets meer ruimte in de breedte was wel fijn geweest maar geen van de minder diepe meubels paste in ons plaatje.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:54 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Netjes!!!
Stoot je je achterste trouwens niet als je voorover bukt om bijv. je mond te spoelen of je gezicht te wassen?
Wat is dat 'control panel' met al die lampjes op de laatste foto? Heb je daar een close-up van? Ziet er techy uit. :-)quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doen die hanen in godesnaam op je toilet?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:25 schreef Vonkenboer het volgende:
En om dan direct even het toilet in huize Vonk te showen.
[ afbeelding ]
Voor de verbouwing![]()
[ afbeelding ]
Na de verbouwing
Pottenkijkers.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat doen die hanen in godesnaam op je toilet?!
Ssst... ! die hanen vallen onder ons mannelijke gedoogbeleid hier in huize vonk !quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:14 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat doen die hanen in godesnaam op je toilet?!
jeetje 7 meter!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:35 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dank
7 meter breed
Had dat nog niet eerder gezien bij de meeste huizen die ik bezichtigd heb
komt 1 tegel op van het zelfde materiaal als de vloer van de douche .quote:Op dinsdag 19 juli 2011 06:47 schreef jpajs het volgende:
[..]
Wat is dat bakkie rechts van de wc, ja waar het de poepveeg papiertjes hangen. Lijkt wel een lade kastje ?? Hoe ga je de bovenkant afwerken, tegels ??
daar kan ik bedienen,quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:24 schreef Bamieater het volgende:
[..]
Wat is dat 'control panel' met al die lampjes op de laatste foto? Heb je daar een close-up van? Ziet er techy uit. :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |