En op de rug nog een design radiator in, ook, lichte kleurstelling.quote:
Ja, die foto is al half bejaard, 3 jaar terug of zo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef error_404 het volgende:
Lieve fokkers, als je een foto van je plee maakt, is het best een aardig gezicht als je even de deksel dicht doet...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:25 schreef error_404 het volgende:
Lieve fokkers, als je een foto van je plee maakt, is het best een aardig gezicht als je even de deksel dicht doet...
Die inbouw "bakken" is dat iets wat je standaard kunt kopen bij een sanitair handel oid. ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef schwalbie het volgende:
Onze nieuwe badkamer (feb. 2011)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik had de foto's al eens gezien in een topic van je..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:18 schreef schwalbie het volgende:
Onze nieuwe badkamer (feb. 2011)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dat je het zegt, anders had ik het nooit gezien!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik had de foto's al eens gezien in een topic van je..
maar nu viel me dit ineens meteen op![]()
of was je daar zelf ook al achter?
[ afbeelding ]
nice! mooi rustgevend en neutraalquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:47 schreef ueberduitser het volgende:
plattegrondje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(spiegel over de volle breedte hangt inmiddels, net als de verlichting)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie weken geleden al grootste plannen zie ik! * Doelt op het eenzame Ytong blok daaro*quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef lynda het volgende:
Dit was het 3 weken geleden
[ afbeelding ]
De jaren 60 wou zo graag zijn badkamer terug dat we nu eindelijk de badkamer verbouwen![]()
Dit was gister![]()
[ afbeelding ]
Alles links van de nieuwe muur is al betegeld (voegen komt als allerlaatste)
Nieuw meubel hangt, nieuwe inbouwwc, leidingen bijna overal netjes weg gewerkt
Ow deze badkamer is dus ook klein![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je raekt an de dinge geweun.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef Messina het volgende:
Aanzicht bij het naar binnen wandelen
[ afbeelding ]
Om het hoekje naast de douche
[ afbeelding ]
Het bad, en ja, daar stond een aquarium in.
[ afbeelding ]
De lampjes. Pretty useless foto, maar goed
[ afbeelding ]Mooie tegels op de grond! De 15x15's op de muur vind ik er alleen niet zo bij passen. Jullie badkamer is zo mooi licht! Prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze tragische badkamer:
aanzicht bij binnenkomst
Om het hoekje
En ja, dat is een ikea keukenkastje.
Het was op budgetquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mooie tegels op de grond! De 15x15's op de muur vind ik er alleen niet zo bij passen. Jullie badkamer is zo mooi licht! Prachtig!
Onze tragische badkamer:
aanzicht bij binnenkomst
[ afbeelding ]
Om het hoekje
[ afbeelding ]
En ja, dat is een ikea keukenkastje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik je badkamertje niet zo tragisch vindWel erg vol met spulletjes, maar het is niet groot, dus dan heb je dat al snel... Ik zou me enkel ergeren aan die zichtbare leidingen.
Wat is dat voor grijs (?) "vlak" boven je tegels?Je raekt an de dinge geweun.
Die leidingen vind ik ook echt vreselijk. Stofnesten zijn t.quote:Ik zou me enkel ergeren aan die zichtbare leidingen.
Wat is dat voor grijs (?) "vlak" boven je tegels?
Ik zie er maar 1 met alleen een bad, en dat is de beneden-badkamer van nikkyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef galtfactory het volgende:
Opvallend de hoeveelheid badkamers met een badkuip i.p.v een douche.
quote:
Thnx! Het is dan ook natuurlijk een vrouwenhuisquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Me too! Lekker girlie en een beetje ouderwets, juist leuk!
Ik heb alle postings bekeken en iedereen heeft een douche en sommigen er een bad naast. Ik heb en een doucheruimte boven en een badkamer beneden. (Typisch Duits)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef galtfactory het volgende:
Opvallend de hoeveelheid badkamers met een badkuip i.p.v een douche.
er word meestal geklust buiten werk/schooltijd en af en toe dagje rustquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Drie weken geleden al grootste plannen zie ik! * Doelt op het eenzame Ytong blok daaro*
Ziet er nu al beter uit in ieder gevalGa je nog een deurtje links maken zodat die boiler (?) niet meer zichtbaar is?
Ohhhh ja, nu zie ik het!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Die leidingen vind ik ook echt vreselijk. Stofnesten zijn t.
Dat grijze vlak wat je denk ik bedoelt is het gedeelte tegen de achterzijde boven de tegels. Dat is een schuine wand. Wij wonen op de bovenste verdieping en dat is dan vanaf die hoogte schuin. En de grijze kleur komt denk ik door schaduw. Het is gewoon wit.
Krijgen we wel foto's te zien als het af is?quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Ohhhh ja, nu zie ik het!Ik dacht al, waarom hebben ze dat in godsnaam gestuckt?
Maar een schuine wand is natuurlijk wat lastig tegelen. En ik weet ook niet of dat er wel mooi uit zou zien
[..]
Krijgen we wel foto's te zien als het af is?![]()
Wij hebben bijna alles zelf gedaan, als complete noobs. Wij dachten; Dat doen we even. Right.
Mijn vader is nog wel even komen helpen met de badombouw, want dat was, ondanks de 3000 howto's online, niet door ons te doen.
De vloertegels zijn trouwens voor een leuk prijsje te koop bij de Hornbach. Ik moet je wel waarschuwen; Je ziet er alles op.
Gelukkig vind ik vloeren boenen leuk
Mooi!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Reese het volgende:
Een deel van de badkamer met mijn zelfverbouwde wastafelmeubel
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Reese het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor moois ga je ervan maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:00 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Word over een jaar of 2 opgeknapt.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Prachtig
[..]
Wat voor moois ga je ervan maken?
Last van schimmel trouwens?
Mooi meubel! Wauw.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Reese het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:00 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:27 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Je wasmachine trekt een vreemd gezicht.. waar heeft ie last van?
??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:27 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm aan zet.....quote:
Haha, nou je het zegt ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:27 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het ook.quote:
Nou... hij eet geen koekjes, maar wel sokken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:23 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje op cookie monster lijken
Tijdelijk eraf gesloopt.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef Reese het volgende:
[ afbeelding ]
Arme wasmachine is helemaal dolgedraaidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hij heeft zo z'n kuren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:47 schreef toenie het volgende:
[..]
Arme wasmachine is helemaal dolgedraaid
Hij is bij mij wel even zoet hoor, wil een hele op maat gemaakte keukenkastquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:00 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Okee, na jou ben ik de volgende, goed?
Ik heb ook hier mijn badkamer gepost, dus jij ook.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:01 schreef Vonkenboer het volgende:
Is een foto van een toilet ook goed ?Onze badkamer is nog ergens uit de jaren 70 (met van die blauwe tegels aan de muur, blauw sanitair, grijze vloertegels.. enfin
)
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef Reese het volgende:
ik ben geen hij
dank voor de complimenten, het was een spuuglelijkdressoir van marktplaats, gat in bovenblad gezaagd, lades ingekort ivm sifons, pootjes eronder, helemaal kaal geschuurd, paar lagen lak, nieuwe greepjes en spoelbak erop. Easy!
Idee en ontwerp van mij, uitvoering volledig door mijn vader
Vooruit dan ! Het is de badkamer bij mijn ouders thuisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb ook hier mijn badkamer gepost, dus jij ook.
Dan lijkt ie ouder door die donkere plek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:54 schreef Vonkenboer het volgende:
Het kacheltje is eigenlijk nog best recent, in de wintermaanden hebben we binnen een mum van tijd de badkamer warm om te douchen. We hebben ook centrale verwarming in huis maar die krijgt die ruimte nooit lekker warm
De kleuren zijn natuurlijk al een hele poos "uit", maar er ontbreekt niets. Alles is netjes schoon, geen afgebroken tegels... Dat zie je niet vaak bij oude(re) badkamers...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vooruit dan ! Het is de badkamer bij mijn ouders thuis(aangezien ik thuiswonend ben
) zelf zou ik hem denk ik vijf jaar geleden al wel aangepakt hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De douchemengkraan en de 12V spotjes zijn denk ik de laatste wijzigingen die er ooit gedaan zijn![]()
het gaat ook om het totaalplaatje, kleur van de muur, etc, ziet er heel mooi uit!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef Reese het volgende:
ik ben geen hij
dank voor de complimenten, het was een spuuglelijkdressoir van marktplaats, gat in bovenblad gezaagd, lades ingekort ivm sifons, pootjes eronder, helemaal kaal geschuurd, paar lagen lak, nieuwe greepjes en spoelbak erop. Easy!
Idee en ontwerp van mij, uitvoering volledig door mijn vader
vind dit er eigenlijk nog niet zo heel verkeerd uitzien hoor?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vooruit dan ! Het is de badkamer bij mijn ouders thuis(aangezien ik thuiswonend ben
) zelf zou ik hem denk ik vijf jaar geleden al wel aangepakt hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De douchemengkraan en de 12V spotjes zijn denk ik de laatste wijzigingen die er ooit gedaan zijn![]()
Heuj! Je hebt dezelfde wasmachine als ikquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:03 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Mooie tegels op de grond! De 15x15's op de muur vind ik er alleen niet zo bij passen. Jullie badkamer is zo mooi licht! Prachtig!
Onze tragische badkamer:
aanzicht bij binnenkomst
[ afbeelding ]
Ik denk dat de lagers van jouw wasmachine dan stuk zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 13:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heuj! Je hebt dezelfde wasmachine als ikIk ken niemand die dezelfde heeft
Maakt de jouwe ook zo'n herrie bij het centrifugeren?
@Messina, deze foto had ik al eerder van je gezien en ik heb de truc van tegels nummeren overgenomen! Waarvoor dankquote:
Netjes!!!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef Serinde het volgende:
Zo was het tot vorig jaar mei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let ook op de prachtig naar voren stekende tegels naast de wasbak, die we er zo uit konden pakken![]()
[ afbeelding ]
En zo ziet het inmiddels alweer een jaar uit:
(inmiddels hang er overigens onder het raam wél een radiator)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen dat dit in een huur woning zit ?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Eeh, ja. Wat kan ik erover zeggen?Behalve dat als ik een vriend krijg deze niet groter mag/kan zijn dan 1.75 als hij hier wil douchen
Ben 1.70 en ik kan al maar net in dat bad staan zonder het plafond te raken
![]()
Dit is een oude foto trouwens. Heb een nieuwe douche opgehangen en alles wat geel is vervangen door iets van RVSEr hangt ook een nieuwe spiegel.. door deze kon je niet eens kijken
Je ziet het niet op de foto (bedankt makelaar), maar daarboven zit hout. Toen ik het huis liet zien noemde iemand het een sauna in een vakantiepark
![]()
Gelukkig is de rest van het huis wel mooi
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit in een huur woning zit ?
Dank je, leuk om te horen.quote:Op maandag 18 juli 2011 11:09 schreef Reese het volgende:
[..]
En ik wilde ook Forno bedanken. Jouw voorsituatie was ongeveer gelijk aan de mijne. Toen ik jouw foto's zag destijds in je topic wist ik dat het hier ook zo mooi kon worden.
IFok! dus .....
Witttt maar sjiek:Yquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |