Kwartiertje en ze is bovenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze is profwielrenster, dus normaal moet ze toch wel in kunnen delen.
Ze is een ze :S Ze kan toch niet sneller zijn dan Doornbosquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was Sauerbreij volgens mij ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is een ze :S Ze kan toch niet sneller zijn dan Doornbos
Het is een vrouw ze doet het op intuïtie, niet verstand.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je moet eens turven hoe vaak hij Herbie en maarten terecht corrigeert.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:52 schreef QuistNix20 het volgende:
Boogerd in een tv-programma zoals hier vind ik iets toevoegen, gek genoeg vind ik hem irritant als ie commentaar levert bij Dijkstra en Ducrot. Dan trek ik hem niet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef QuistNix20 het volgende:
Die blonde van de make-up mag er ook wezen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Appelmoesmaker het volgende:
[..]
Het is een vrouw ze doet het op intuïtie, niet verstand.
Doornbos fietste dan ook alsof ie op zondag middag onderweg was op de fiets met frisse tegenzin richting schoonfamilie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is een ze :S Ze kan toch niet sneller zijn dan Doornbos
Je kent Wiekequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef QuistNix20 het volgende:
Die blonde van de make-up mag er ook wezen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we Johnny Hoogerland in de nieuwe Carglass-reclame gaan zien... over een doorgescheurde ster
Dat was Coronelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doornbos fietste dan ook alsof ie op zondag middag onderweg was op de fiets met frisse tegenzin richting schoonfamilie.
Die vond het belangrijker om over zichzelf te twitterenquote:
Volgende keer moet ie wel weer zijn sjaal om doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
Boogerd is wel een leuke gast, mag van mij wel vaker terugkomen
Boogerd gaat vanaf donderdag weer commentaar geven bij de NOS, dus denk niet dat hij nog terugkomt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:10 schreef tompsv18 het volgende:
Boogerd is wel een leuke gast, mag van mij wel vaker terugkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |